Spring naar bijdragen

Woensdag 22 oktober 2014c


plof

Aanbevolen berichten

Kan een reactie zijn geweest op de spray waar hoogstwaarschijnlijk alcohol in zat, Wimmelt!

Zelfs nu kijk ik nog alle etiketten na, zelfs op de deodorant en de shampoos of er geen alcohol in verwerkt zit.

En niet te vergeten alle hoestdrankjes etc...

Maar wie weet is het gewoon een staartje van een griepje.

Schijnt te heersen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

sorry dat ik jullie in de steek laat, jullie mij niet.

Want ik heb de afgelopen dagen wel gelezen en er zijn gewoon dingen die me heel blij maakten.

Ook zijn er dingen die me ontroerden of zelfs verdrietig maakten.

En er waren dingen die me zeker raakten, waaronder deze ik

 

"laat los waar je geen invloed op hebt"

 

"het zijn niet de gebeurtenissen, maar hoe je met de gebeurtenissen omgaat"

 

1 voorbeeldje?

we hebben een nieuwe vrachtwagen gekregen op het werk, ik heb er als eerste in gereden, dat was wel gaaf.

vervolgens word de wagen gebruikt voor demonstraties, en ik zit in Frankrijk.

Kom ik terug uit Frankrijk, wil ik die wagen wassen, zit er een barst in de voorruit.

Op zo`n moment ben ik vreselijk bang voor de reactie`s als ik het meld en het liefst zou ik het dus ook niet melden.

Ik heb dan gewoon hartkloppingen.

Verder laat ik het hierbij.

Het is tijd om te veranderen, maar ik weet niet hoe.

Alles wat een ander stuk maakt, maak ik toch niet stuk? maar zo voelt het al jaaaaaaaaren bij mij.

Morgen weer naar Frankrijk, thuis niet alleen, daar niet alleen.

Ik wil gewoon een leven hebben en niet geleefd worden.

Maar laat het zelf gebeuren.

Sorry, niet alcohol gerelateerd

Wilde wel even delen

Dit ben ik en ik heeft nog veel meer waar ik niet mee uit de voeten kan, maar dat is een ander programma ben ik bang.

Dank je voor het lezen en scroll maar door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Appie, ik heb niet het idee dat je ons in de steek laat.

Als je je een beetje op de achtergrond wilt houden, prima.

En als je wel wat wilt delen, wat dan ook, vind ik het fijn je te lezen.

 

En met dingen leren omgaan, dat kan een hele klus zijn. Dat kan soms ook betekenen voor jezelf opkomen als dat nodig is.

Of van jezelf accepteren dat je het nog even niet kunt.

Jezelf schuldig voelen is niet nodig en niet helpend.

Je ergens bewust van worden, dat is meestal het begin.

 

Doe maar lekker mee op jouw eigen manier :rose:  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Appie,

Wat een uitgebreid bericht voor jou doen zeg, maar al met al, ondanks de gebroken ruit, klink je beter dan de afgelopen tijd. Ik heb het gevoel dat je voor een nieuwe start zit. Een nieuwe weg ingeslagen bent. En of het nu wel  alcohol gerelateerd is of niet, als jij dingen kwijt wilt kun je dat hier. Beter dan er alleen mee blijven zitten.

Fijn je zo te lezen joh. :lips: :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

sorry dat ik jullie in de steek laat, jullie mij niet.

 

 

Vandaag heb ik me opnieuw afgevraagd waarom ik elke dag hier kijk, soms wat opschrijf,en me interesseer voor mensen die ik eigenlijk niet ken. Maar die ongeveer met hetzelfde worstelen als ik.

 

Ik verbaas me hoe ik soms schrik als iemand uitglijdt, of dreigt uit te glijden. En dat terwijl ik in het gewone leven soms ook wel stiekem in mijn vuistje lach als 'een ander' iets niet redt (en ik wel). Raar maar waar: ik geef kennelijk oprecht om mensen die ik op straat niet eens zou herkennen. 

 

Lange aanloop, Albert Remmo, maar ik schrik een beetje van jouw bericht dus. Je hebt het niet over glijden richting de alcohol, maar het klinkt alsof je de handdoek een beetje in de ring gooit. Het gaat me niets aan hoor - maar over die barst in de voorruit zou ik in jouw plaats gezellig een potje stampij maken aan de buitenkant (ipv hartkloppingen aan de binnenkant). Welke klojo heeft het niet gemeld en laat jou ervoor opdraaien? 

 

Ik weet ook niet wat je doet en hoe je leven eruit ziet. Maar ik herken wel dat ik in het verleden vaak de herrie inslikte (en dan probeerde te blussen met inderdaad). Nu doe ik dat veel minder. Ik heb er wel een aantal opdrachten mee verloren, maar ik vind het heerlijk om elke ochtend mijn kop te scheren en tegen mezelf te zeggen dat een aantal mensen de pot op kunnen. Ik blijf uit mijn gevangenis, ga langs AF en ontvang 200 punten. 

 

Oh ja - vanochtend zag ik opeens dat ik ook een kaaklijn heb. Twee oogwallen waren inmiddels al weg en nu blijkt mijn hoofd dus helemaal niet rechtsreeks over te gaan in mijn romp. Wie had dat gedacht. Nog een paar weken en ik ga me wegen. 

 

Sterkte Albert Remmo. Blijf schrijven als je zin hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben te moe om alles bij te lezen, maar wel respect voor alle lieve mensen die hier delen, hun verhaal vertellen, worstelen maar anders willen! En vooral vlg mij heel erg breekbaar zijn als persoon. Ieder in zijn of haar wigen proces, maar wel de moeite als mens waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ar, heb niks gelezen maar wel je laatste zin...dat iedereen over je heen loopt en jij het laat gebeuren! Buig het om! Niemand loopt over me heen en ik laat het niet meer gebeuren! De keuze maak je zelf! Ook de keus dat iedereen over je heen loopt! Of bedoel je de keus om wel of niet te drinken! Die maakt nl niemand voor je, die maak jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom niet vaak op de dagdraad. Nu wel even voor Jopie :lips:

 

Trippel, trappel, truisje

Jopie heeft eindelijk een huisje!

Na jaren van zwerven, geplak en gehamer,

heeft zij nu voor alles weer een eigen kamer.

Een nieuwe plek vol warme kleuren

en allemaal nieuwe geuren

niet meer heen en weer sleuren

het mag dan eindelijk gebeuren

Geniet ervan,, dit is wat je wou

met heel ons hart, wij frummers gunnen het jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat :heart:  de eerste kreeg ik ook gewoon, maar the winner is niet de juiste keus hoor

Ik ben geen winner en hoef ook geen winner te zijn

 

Je bent me dierbaar, net als Agnieta en meer

 

Joy je bent me ook dierbaar omdat je forummer bent en je je met me bemoeit, sorry als ik misschien bot over kwam, bedoelde dat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...