ProudMary Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Bedankt dames. Nou Yvonne, ik heb het onderzoek in juli ook gehad, dus weet wat me te wachten staat. Maar goed, hopelijk voor het laatst nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Berichten plaatsen gaat moeizaam. Berichten blijven hangen totdat ik switch naar een ander onderwerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Nu in de benen. Byebye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goedemorgen Frummers, Bedankt voor de koffie en thee. @Jane en @Adam: Gefeliciteerd! @Blondie: gefeliciteerd met 3 jaren meilpaal! Dagpact :jowanBlondie Agnieta Albert Kaboutertje Nancy Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Hier ook Mary, tis even drama met de techniek, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goeie morgen lieve mensen. Vandaag komt Jan weer en we gaan nu buiten beginnen met het terras te ontzanden . Er moet 30 cm. diep gegraven worden dus dat is wel een paar kub. Nu eerst een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Good heavens Bol, jij blijft ook maar verbouwen he? Maar inderdaad, eerst een bakkie, extra sterk voor jou. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Jane lieverd van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren in goede gezondheid. Vandaag maar flink taart eten en morgen weer lijnen hé :lips: :lips: :lips: :rose: :rose: :rose: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Berichten plaatsen gaat moeizaam. Berichten blijven hangen totdat ik switch naar een ander onderwerp. Hé dat heb ik ook. Dacht dat het aan mijn pc. lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 goeiemorgen frummers de taart komt er zo aande slagroom lukt niet, mag je erbij denken Adam van harte gefeliciteerd en voor Adam een 2e set van Alberts slingers Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 niks lijnen Bol even genieten maar, moet wel eerst hard snuiten want sinds 2 jaar weer eens verkpouden gauw bijlezen en dan naar de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goedemorgen, Lady Jane gefeliciteerd met je verjaardag :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Adam ook natuurlijk en Blondie natuurlijk ook :clock: :present: :present: :present: :present: :rose: Hier drie weken nu en niet van plan te stoppen met gestopt zijn. Dagpact :jowanBlondie Agnieta Albert Kaboutertje Nancy Joris Wimmelt Tel uw zegeningen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 De draad van gisteren teruggelezen, wat een verdriet allemaal. Jopie, wat naar voor je, je weet het allemaal zo goed te verwoorden, weet precies hoe het werkt bij jou en je moeder en toch gebeurt het. Dat is de band vlg mij die er nu eenmaal is. Van een ander zou je dat nooit accepteren op deze wijze denk ik. De pijn van vroeger is nooit helemaal " klaar/ weg" , je zit er soms zo weer middenin of je nu wilt of niet. Of je nu jong of oud bent, keuzes kan maken of niet. Ineens overvalt het je en staat je leven op zijn kop, je alles, je zijn en dan weer opkrabbelen! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Lekker Jane, nuttige met het aangename verenigen dus vandaag voor je. Ik ga er vandoor lui. Jowan, las nog van jouw slippertje van gisteren. Goed dat jezelf gelijk weer herpakt, maak er een mooie dag van hoor. En dat geldt voor iedereen. Luitjes ..dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 yhns Iet en allemaal, nu even verkoudheid eruit gaan zweten. Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Mogge Jane van harte en maak er een mooi jaar van Succes sterkte aan degene die het nodig hebben. Ik ga nog ff een lesje yin yoga meepakken voordat ik ga werken Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goedemorgen allen! Ik ben nieuw hier, ben alles een beetje aan het ontdekken en doorlezen. In ieder geval gefeliciteerd @ de mensen die jarig zijn en @ de mensen die zichzelf overwonnen hebben . @ Ietje: Je hebt het vandaag lastig lees ik. Is daar een directe aanleiding voor? Heel veel sterkte vandaag! @ Mijzelf: nu 9 dagen droog, ben ik best trots op Ieder een fijne en droge dag toegewenst! dribbeltje, nancy en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Zoontje weer naar school, was koortsvrij maar wel wat twijfels....waar doe je dan goed aan? Ze kunnen me bellen want ik ga niet naar mijn werk vandaag, dat betekent dan wel dat ik vrijdag extra moet werken maar dan istie vast helemaal opgeknapt. Nog een weekje en we gaan op vakantie, wordt mijn eerste vakantie als volwassene zonder drank! Tot nu toe ging het steeds mis als ik weg was, zon, terras, veel drinkende mensen om me heen. Dan mocht er ineens midden op de dag sociaal gedronken worden. Alleen was het bij mij al lang niet meer sociaal natuurlijk. Ik was niet meer van het terras af te krijgen. Nu zie ik tegen die terrasjes op, want ik ga natuurlijk wel met mijn familie en die kunnen er wat van. Soms al einde van de ochtend, want nu mag het, we zijn nl op vakantie. Ik spreek met mezelf af dat ik altijd een reisspelletje in mijn tas stop en dat met de kinderen kan doen, leuk voor hen en een goede afleiding voor moeders. Ook mag ik me van mezelf afzonderen wanneer de drank gaat ' spreken', heb al een paar boeken op de iPad gezet. Kan ik me terugtrekken als ik dat wil ( en durf). Want ik heb geen zin in discussies, zeker niet als er gedronken is. Ben van plan ook ook aan de rest te vertellen over mijn definitief stoppen maar dan moet wel het moment daar zijn. Ben er veel te veel mee bezig maar dat gaat als vanzelf, ga nu mijn opdracht afmaken en dan boodschappen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Dag Sebastiaan, je hebt het draadje gevonden zie ik! Las net bij je een week maar je bent al 9 dagen onderweg, goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Ja, Ietje, maak me ook zorgen over Jopie! Zo verdrietig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 @IetjeFietje: Wat vind je zelf eigenlijk van je aanpak: steeds hetzelfde pad kiezen en toch verwachten ergens anders uit te komen. Lijkt dat niet een heel klein beetje op die ezel en die steen? Ik heb in mijn herstel geleerd dat "veranderen" mij naar een leven leidt wat ik wel wil. Zuipen wil ik niet meer en dat lukt me al bijna twee jaar. Succes en sterkte met je pogingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 zo... volle bak vanochtend. Zat om 6 u in de auto en nu even rust & koffie. Drie jaar droog - ik ben onder de indruk en teglijkertijd hoopvol. Het kan dus. Hoop dat Jopie weer aanspoelt en opdroogt - letterlijk en figuurlijk. Sterkte met het ziekenhuis Kabouter - gaat toch de goede kant op lijkt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Hoi Jopie, ik las je berichten en snap heel erg goed dat je er even helemaal doorheen zit. Ik herken je verhaal. Ook manipulerende ouders, elke dreun die ze mij gaven afgelopen 10 jaar in alcohol verdronken. T'is ook retemoeilijk omdat de pijn zo groot is en je het hebt laten gebeuren. Dat laatste moet je denk ik niet aan jezelf wijten. Volgende keer beter hoop ik voor je. Gaat het vandaag wat beter? Ga je het vandaag drooghouden? Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden