Spring naar bijdragen

Maandag 6 oktober


jowan

Aanbevolen berichten

TETTERETEEEEEEEE, LadyJane viert feest, een hele fijne en goede verjaardag gewenst, ik zou je graag een stranddag hebben gegeven.....

 

Alle anderen een goedemorgen, karig ontbijtje doen want wie weet wat Lady om 10 uur bij de koffie heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady Jane van harte gefeliciteerd

 

:moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :heart:  :heart:  :heart:  :)  :)  :)  :lips:  :lips:  :lips:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :present:  :present:  :present:

 

Adam van harte gefeliciteerd

 

:rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:  :rose:  :sun:  :lips:  :)  :moon:  :musicnote:  :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van m''n rondje. Is er al koffie of moet ik de Senseo aanzetten?

Ik wil dit een zinvolle dag maken, niet verlummelen of verslapen. Werk verzetten. Ik ben al goed begonnen, nu doorpakken.

Fijne dag voor iedereen, proficiat voor de jarigen en kalmte om te accepteren wat we niet kunnen veranderen, de moed om te veranderen wat we kunnen veranderen en de wijsheid om tussen deze twee het verschil te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact :
jowan
Blondie 

Agnieta

Albert
Kaboutertje
Nancy
 
Lady Jane en Adam,  van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!   :present:   :sun:   :rose:   :present:   :sun:   :rose:
 
En Blondie, gefeliciteerd met je drie jaar droog!!!!!!!!!!!!!!    Wat een prestatie!!!!!  Wees maar trots op jezelf!!!!!!!!!!   :heart:
 
En nu ben ik meteen weer weg, op weg naar mijn werk.....fijne dag allen! 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het 'forum' een beetje aan het knarren Dribbel.... ligt denk ik niet aan jou hoor. 

 

Maaruh.... 

Jane en Adam jarig... slingers dus. 

 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

 Jane en Adam, van harte. 
Ik hoop dat jullie allebei een fijne dag hebben, wens jullie een mooi, nieuw, gezond en gelukkig jaar. 

Jane, gebak rond koffietijd? 
En Adam, misschien een speciale aflevering van je 'Onzinhoekje' ? 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge frummers,

Wat een verwarring op de maandagmorgen op het forum.

Lady Jane gefeliciteerd met je verjaardag. Dat er nog maar vele mogen volgen in goede gezondheid.

Ook Adam van harte,

@Blondie: gefeliciteerd met 3 jaar droog. Hartstikke goed.

@Kabouter: sterkte vandaag. Ik hoop dat je zoon aan de beterende hand is en de arts een goed bericht heeft voor je.

Ik moet morgen voor onderzoek naar het ziekenhuis, onderzoek gebeurt onder narcose. Zie er best tegenop. Dan ben ik dus tijdelijk afwezig op het forum.

Voor nu een fijne dag gewenst allemaal en sterkte voor wie het nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, kanjer...  :D , top. 

 

Kabouter, fijn dat zoontje de nacht redelijk is doorgekomen. 

En dat je moeder even thuis inspringt. 

Hopelijk gaat het nu allemaal een tikkie beter... 

 

Kan me indenken dat je tegen dat ondezoek opziet Mary. 

Hoe lang moet je daar blijven? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...