Tine Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Wat prachtig geschreven!! Succes Gipsy!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het nu is. Maar mogelijk is er geen wifi daar, of zijn er strengere regels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Och Gipsy...hele grote hug. Meid toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Lieve Gipsy, Wat is het leven soms een strijd en tegenstrijdig voor je. Ik heb je vaak zulke mooie en lieve dingen zien schrijven. Probeer met de juiste hulp de strijd weer op te pakken. Je bent het leven zo waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Goh meissie toch.. ik weet niet goed wat ik schrijven moet. "Neem alle lichtpuntjes mee in al je overwegingen!" Virtuele knuffel van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 (bewerkt) lieve Gipsy, schrikken even, je verdient minstens een 8! De afhankelijkheid van coke en wat dat met je heeft gedaan kost de meeste punten ben ik bang, maar ook het drinken ontneemt je de zin in het leven. Zolang je afhankelijk bent lijkt het ondraaglijk, en dat is het dan ook. Maar eenmaal afgekickt wordt het anders, echt. Dat weet je van binnen volgens mij al, en je vriendinnen die jou kennen zeggen dat ook. Geef jezelf een echte kans, die kilo's zijn nu niet prioriteit. Je leven wel. 1 februari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Gipsy, ik kan hier niets mee. Ik vind je in wezen een lieve meid, maar je loopt steeds weg van goede raad, goede hulp, goede zorg die anderen je bieden. Zo blijf je jezelf proberen te redden terwijl je drenkeling bent (die kunnen niet zwemmen). Zonder reddingsboeien, handvatten, hulplijnen ga je het niet redden. Maar je zult toch eerst aan jezelf moeten toegeven dat je niet kunt zwemmen. Een 10 voor het leven is niet reëel. Een (mager) zesje is al heel erg de moeite waard. LAAT je nu eens helpen, ook als het vreselijk is.. geef je over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Zolang je niet doorzet zul je ook niet weten of je leven en 6,7,8,of de moeite waard is. Niet doorzetten is in mijn ogen de makkelijke weg kiezen. Had ik ook kunnen doen..had ik je nu niet kunnen zeggen dat het harde werken aan jezelf echt moeite waard is. Gun jezelf die moeilijke waardevolle weg. Ook jij bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Gipsy, Hut zegt "ook jij bent het waard" en ik sluit me helemaal bij haar aan. Je bent een leuke jongedame, helemaal niet dom en toen je een tijdje wat beter ging had je goede plannen om een eigen bedrijfje te beginnen. Niets mis mee. Naast je verslavingsgevoeligheid, wat zich bij jou uit in drank en coke, spelen er een aantal andere problemen. Misschien iets in je persoonlijkheid, misschien iets uit je verleden, misschien een combinatie van beiden. Ik heb er allemaal niet zoveel verstand van, ik ben geen therapeut en ben niet opgenomen geweest. Wat ik zeker weet is dat je tijdens het gebruik van drank of coke of wat dan ook, geen kans hebt om andere zaken aan te pakken. Met of zonder hulp. Je weet ook wel dat dat zo is. Je komt alleen iedere keer die eerste <piep> periode niet door. Het is al eens eerder geopperd, of je niet naar het buitenland zou kunnen gaan. Dan kun je niet zo makkelijk meer weglopen. Misschien zijn er nog wel andere mogelijkheden? Tanden op elkaar, een andere oplossing is er niet Gipsy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Lieve Gyps laat jezelf niet wijsmaken dat je er niet bijhoort. Want dat hoor je wel. En over het leven je weet pas als je het leven leeft wat het cijfer zal zijn. Jou angsten en sombere gedachten bepalen hoe je denkt dat het zal zijn. Dat is de werkelijkheid niet dat is die zwarte kijk.Ik ga niet oordelen over je of je een makkelijke weg kiest nu of juist niet. Jij moet er voor kiezen en vechten. Ik duim wel heel fanatiek dat je voor het leven kiest. Laat je opnemen. Eens met Kohtje... je hebt Hulp nodig je kan je er niet alleen zwemmen uit redden. Je bent het waard. Choose life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Gipsy hoop dat het lukt , dat je weer opgenomen werd .Werd er stil van als ik jou bericht lees .Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Lieve Gips, Wat fijn om je laatste bericht te lezen, was geschrokken! Richt je op jezelf, en niemand anders dan jij. Maak je geen zorgen over mij, ik ga voor nu goed. Go Gips Go! lady jane en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Fijn om te horen, Gipsy Die doodswens is vooral gericht tegen de oude Gipsy. Dat is een hele sterke kracht om ruimte te maken voor een nieuwe Gipsy. Niet te letterlijk nemen dus. Het is volgens mij een voorbode van een wederopstanding die op komst is. Van een nieuwe ik. Eentje waar je wel lekker bij voelt. Je bent er klaar mee. De oude Gipsy is niet meer. Concentreer je maar op de nieuwe Gipsy, dat geeft veel positieve energie en zal je helpen de moeilijke momenten door te komen. Met de oude Gipsy is een zesje het hoogst haalbare. De nieuwe Gipsy is, zonder verslaving, zeker een zeven haalbaar. Met een lief vriendje zelfs een acht. En samen met vriendje, een lief poesje en een hondje misschien wel een negen. Om kruidje bij te vallen: go gips go! erik, smart en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Dikke pluim voor jou Gipsy, wat goed je zo te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Wat zegt Plof het mooi. Heel veel sterkte en kracht voor het proces waar je ingaat. Hoop dat er snel een plekje voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 kies het goede, dat kan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Mooi Gipsy...en nu doorzetten Je bent het waard❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Goed zo Gipsy. Je weet dat je het misschien slecht gaat krijgen. Ik hoop dat je de rit afmaakt straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Stap 1 weer Gipsy even uit je omgeving en met steun helen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 Wat een mooie gedachte van Plof. Kiezen voor opname is kiezen voor de nieuwe Gyps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Hup Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Een eerste stap, de meest belangrijke. Thumbs up @Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden