Kruidenthee Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus YES! YEAHAAAAA! I DID IT AGAIN! WHOOP WHOOP! ZIEN JULLIE HET? Zo, ik wil het wel van de daken schreeuwen, iedereen moet het weten! Haha, even ongegeneerd mijn kinderlijke, impulsieve kant de ruimte geven. Want dat is wat ik voel😊 Ja, ik ben blij. Omdat ik het jaar heb 'volbracht'. Soms viel het tegen. Bij de beruchte 9 maanden dacht ik..pffff...dat gaat nog lang duren. Het is voor mij erg belangrijk gebleken om 'eerlijk' te zijn. Meteen opbiechten, bij mijn naasten en maatje. En gelijk hulp zoeken bij weer een AA groep. Ik knijp in mijn handjes, met deze groep. Vantevoren had ik niet kunnen bedenken hoeveel ik leer. Hoe belangrijk contact en verbinding is, delen is helen. En dat ik dat soms dus ook heel moeilijk vind. Om me kwetsbaar op te stellen, geen oordeel te hebben. Het mag en kan er allemaal zijn. Het forum was ooit de eerste stap in het herstel proces. Ook daar ben ik zeer dankbaar voor. 'Zelluf doen, niet alleen, het werkt als je er aan werkt, kalmte moed en wijsheid', woorden die steeds meer actie worden. Dusse...gewoon doorgaan...drank is geen optie. Keep up the good work🌹 Francoise, Ayla89, Moeps en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus Rapport Share Geplaatst 23 augustus Ja!!!! ik zag het gelijk. You did it again!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden