rosa45 Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 En alweer een hele goedemorgen Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Vandaag wordt wel wat moeilijk voor mij. Werk alleen de ochtend en heb morgen de hele dag vrij. Mooie test om te kijken of mijn wil sterk genoeg is. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Das heel mooi, das wel een blommetje waar A3 Ook goedemorgen overigens.... ook voor Rosa natuurlijk. Je onderkent het probleem Rosa, dan gaat het je vast lukken er een oplossing voor te vinden toch? Luitjes, snel even koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 FF heel snel moet weg; Van harte A3! Ik ga het allemaal vanavond beter lezen. Koffie neem ik snel mee, goede morgen mensen en tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Gefeliciteerd A3. Nu rustig verder. Dag voor dag, dag na dag. Dat is te overzien. Alle goeds. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Rosa het gaat je vast lukken. Zie het niet als een test. Maar als een uitdaging. Een test word je beproefd en je weet de afloop niet. Een uitdaging maakt actief en geeft een overwinningsgevoel. Dat heb je nodig!!! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Erik en Hanneke ook een fijne dag. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Ik ga er vandoor lui. Maak er een mooie dag van. Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Wil trouwens toch nog wel even zeggen dat ik jouw aanwezigheid hier mis hoor A3, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Goede morgen Dagpact: Rosa Albert A3 van harte fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Môin, ... Mooie test om te kijken of mijn wil sterk genoeg is. Ach, eigenlijk hoef je het alleen graag te willen. En dan kun je dagenlang doen wat je graag wilt. Wie wil dat nou niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Goeie morgen allemaal. Vandaag komt er iemand van (zorg voor elkaar) kijken of hij me kan helpen met de keuken. Dat is een instantie die vaak gratis mensen helpt, dit kan je zelf aangeven. Wij hebben dat hier niet dus heeft men mij gevraagd of ik zou kunnen zorgen dat er hier ook zoiets kan starten. Help daar graag aan mee. Ze nemen binnenkort contact met me op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Goedemorgen, mooi geschreven A3, realistisch...Hier zn gangetje, helaas geen overdag meetings in Groningen jammer, zou er behoefte aan zijn? Ik zal eens wat gaan rondbellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 A3 van harte joh, Heel knap. Dat jaar gaat je ook lukken hoor. :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: Rosa morgen maar veel op het forum komen, zeker als je voelt dat het moeilijk wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 A3: Supergoed en ga zo doooooooor!! Rosa: veel succes. Je kán het!!! Dagpact: Rosa Albert MijnGerrit NOOITMEER Ik ga ook weer helder blijven. M'n lichaam voelt nog gebroken van gisteren: meegedaan met een meditatie, maar was een actieve meditatie. We gingen de chakra's af en was een soort dans waarbij je 3x iets van 50 (?) soort van squats moest maken (leek meer sport dan meditatie... haha). Daarna gaan hardlopen wat ik me had voorgenomen en wil elke woensdag iets verder komen. Gisteren was dat 12,5 km. Wauw!! Heftig wel. Fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Ja Agnieta.. heftig is dat hè? Ik herken het. Op de gekste momenten gedurende een dag. Als ik bijv aan het werk ben, aan het praten met iemand, dan kan ik op zo'n moment ineens denken aan een lekker biertje of blowtje en snap ik echt niet wat de trigger is. Soms wel, dan is de trigger iemand die erover praat of iemand die drinkt of zo, dan is het logischer. Kan je nagaan hoe verslaafd je bent... ik heb het soms ook al meteen bij het wakker worden... Tssssss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 goeiemorgen frummers een na laatste schrijfcursusdag weer het vliegt weer om. En vandaags huiswerk gaat over schoenenom maar weer een interessant onderwerp uit te lichten. Was een uitdaging weer dus. straks lees ik wat de anderen ervan gebrouwen hebben. Bol wat een mooie manier van elkaar helpen en wat een mooie kans voor jou om dat initiatief ook dicht bij huis te helpen opzetten. Dit is zo op jouw lijf geschreven dat moet wel een succes gaan worden. jammer dat we zover van elkaar wonen ik ga eens kijken of hier iets dergelijks bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Goedemorgen Dagpact: Rosa Albert MijnGerrit NOOITMEER Agnieta Hardleers Ik mag weer aan mijn vrije dagen beginnen en ben daar echt aan toe. A3 gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Bol, we hebben die site hier al en er staan hele goeie dingen op, bedankt voor de tip! En ik hoop echt dat het nu met je keuken eens van een leien dakje gaat, dat verdien je A3, ook hier thumbs up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 O wat fijn dat jullie die daar al hebben. Dus als je ooit hulp nodig hebt, kun je daar terecht. Fijn dat te weten toch? Om 11.00 komt deze man hier. Eens kijken wat we samen kunnen doen, want ik wil mee helpen. Kan ik altijd veel van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Mooi verhaal A3.. Super van je, en nu op naar het volgende halfjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Hulp zou fijn zijn, Ietje, in welke vorm dan ook, maar uiteindelijk ligt de oplossing bij jezelf. Focus je dus niet teveel op al die hulpmiddelen, uiteindelijk is het zo dat je 'gewoon' moet stoppen. Wilt stoppen. Toch? Gewoon niet doen, die eerste. Je hoeft niet iets te DOEN, je moet iets NALATEN. Niet doen dus. Want je wil niet, toch?? RUNNER en Dylan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Focus je op je cursus bijvoorbeeld, daar had je zo'n zin in..verzet je zinnen en probeer alternatieven te verzinnen i.p.v. altijd maar aan alcohol te denken. Bedenk het per dag, die uren gaan vanzelf om. Morgen komt later. Hou vol, kom op! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Ietje, heb jij een maatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Goedemiddag, Hier wat gelezen. Ja, stoppen moet jezelf doen. Maar zonder hulp is het wel moeilijk. Ik ga daarvoor naar de AA. Geen wachtlijsten en altijd wel bereikbaar. Onder elkaar met lotgenoten. Ik ga meestal op zondagmorgen. Moet er wel bijna 2 uur voor reizen. Maar het is zeker de moeite waard. Ook de AA literatuur helpt me. Het actief bezig zijn met de 12 Stappen. Maar ieder moet zijn eigen weg vinden in het zoeken van hulp. Je moet er alleen niet van afhankelijk zijn. Een fijne middag verder. Hanneke RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 (bewerkt) Sowhat, ik wilde ook wat schrijven, maar zo als jij het aangeeft lijkt het me zonneklaar. Je staat er goed in Sowhat. Ietjefietje, Niet de drank romantiseren. We kunnen het missen als kiespijn. Zoek alternatieven en blijf niet in drama hangen. Later zal je blij zijn en trots. Dat heb ik toch maar geflikt denk je dan. Het is een mooi gevoel om je leven zelf te leiden, zonder dat de drank het stuurt. Het blijft vergif! Je bent niet minder dan de anderen hier, dus ook jij kan het. Actie ietjefietje. 13 maart 2014 bewerkt door Ludwig RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden