Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 December

AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Dagpact, Dribbeltje.

Moet ook zo aan het werk en dat terwijl ik me zo beroerd voel, vanochtend spugen en dat een keer zonder dat er alcohol in het spel was......Dat kan dus ook nog! Gelukkig maar een halve dag en vanmiddag een belangrijk gesprek op school. Onze dochter wordt gepest en dat wordt niet echt serieus genomen en daar ben ik zo klaar mee. Ze is een beetje anders, nou en! Iedereen is anders!

Kan dus echt niet nog zieker worden want ik heb er ook een ambulant begeleider bij zitten vandaag en de intern begeleider van school dus het kan niet afgezegd worden. Aan de andere kant misschien wel weer goed want moeilijke gesprekken zijn voor mij weer een reden voor extra trek in een glaasje en daar moet ik nu echt niet aan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes.

Lekker uitgeslapen hier, heel erg uitgeslapen dus.

Komt goed uit dat ik een paar dagen vrij heb, ben niet echt in orde, dus kan alles lekker op mijn gemakje doen even.

Ik zie dat er nog geen koffie is hier, Daar eerst maar even voor zorgen. En voor een pot verse thee.

post-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
Zag dat Arjan gisteren nog even verteld heeft over zijn goede nieuws.
Dat is inderdaad goed nieuws Arjan, een felicitatie waard.
Zag ook dat Dylan zei dat hij dat van die browser al eerder had aangekaart... heb ik dan helemaal overheen gelezen Dylan, sorry...
Zo, en nu eerst een beker thee.

post-1140-0-88924300-1387265240_thumb.jpg

post-1140-0-31290000-1387265425_thumb.png

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeiemorgen.

Doe mij maar een straffe bak Von, thnx

Ik zit ook te snotteren op de bank.

Soms last van verkoudheid 's morgens als het ene

seizoen overgaat in het andere, dus ik hoop

dat het in de loop vd dag wegtrekt.

Anders krijg ik nog spijt dat ik mijn saunadag

opoffer om te gaan verhuizen en poetsen.

Nou ja, zweten wordt het toch wel in elk geval.

Fijne dag frummers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte dribbel. Ik heb helaas de nodige ervaring met pesten, en dat werd er niet beter op omdat niemand het serieus nam. Dat jij het zelf als ouder wél serieus neemt is al heel erg belangrijk.

Yvonne, bedankt. Ik ben er ook heel blij mee. Het was allemaal onzin, maar je weet maar nooit wat die jongens allemaal gaan bedenken. Je leest wel heel nare verhalen over jeugdzorg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Arjan, ze doen hele goede dingen, maar er gaat ook veel fout.

Beter om er maar nooit mee in aanraking te moeten komen .

Jane, sterkte met poetsen en verhuizen dan maar.

En ik ga er ook vandoor.

Genoeg te doen hier..

luitjes, maak er een mooie intern zonnige dag van ;)

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jawel....als ik een plaatje rechtstreeks wil plaatsen krijg ik nu niet meer in het 'klaarstaande' bericht te zien, maar pas als ik het definitief plaats en dan met de mededeling van een thumbnail erbij...

klik ik op wijzigen om die toevoeging te verwijderen.... is het plaatje en de mededeling weer onzichtbaar,

Het blijft spoken dus...

Geeft niet.. heb um nu in 'mijn media' zitten

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png

en kan hem nu 'gewoon plaatsten dus.

Laterrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morge. Zou gisteren nog even een verslag posten van mijn in-take, maar ik was een beetje kapot na 2 uur gesprek en 6 uren reizen.. Dus bij deze.

Heenreis naar Texel verliep probleemloos en ik was dan ook een uur te vroeg op het eiland..Lekker even door de duinen gelopen.. 

1467271_249700568527398_1321546989_n.jpg

Stond een beste woei, maar was heerlijk.

Was om 14:00 op plek van bestemming, de skuul. Eerst een gesprek van een uur gehad met twee mensen van de staf die alles over het verloop van mijn leven wilde weten en hoe de drank daarin terecht was gekomen. Daarna nog een geestelijk onderzoekje van een half uur en kon ik weer terug naar de boot.

1501681_249700631860725_1829487046_n.jpg

Daar tussen de bomen ligt de skuul.

Vanmiddag 12:00 moet ik bellen en krijg ik te horen of ik welkom ben daar op Texel. Opname zal dit jaar niet meer zijn, maar in de eerste maand van het nieuwe jaar.

Greets mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môgge,

Als ik zo zie wat men allemaal uithaalt om een muziekje, een plaatje, een weet-ik-wat in een berichtje te plaatsen dan word ik een beetje zenuwachtig.. dan denk ik: hoe dóen ze dat toch allemaal en dan voel ik me erg achterlijk als ik me bedenk dat ik er niets van snap als dan in zogenaamd simpele bewoordingen wordt uitgelegd hoe dat allemaal werkt.. Kopiëren, plakken, browsers, huppeldepup en weet ik veel.. allemaal termen die voor een ander nogal logisch lijken, en ik heb géén idee waar het over gaat.

Maar ja, dan bedenk ik me dat ik me tot nu toe altijd heb kunnen redden met de beperkte computerkennis die ik heb. Ik heb me zelfs op dit vernieuwde forum na veel gemopper en aanvankelijke onzekerheid weer een plekje kunnen geven met zelfs een eigen avatar (voor mij een toppunt van kunnen), en hou het dan maar bij enkel woorden. Van mij (voorlopig) dus (nog) geen plaatjes, muziekjes, gekke filmpjes, linkjes enzo.. alleen maar "droge kost". Gelukkig kan ik me met woorden nog wel aardig uitleven. Ik ben gewoon blij dat ik hier kan zijn en moet me niet blindstaren op dingen die ik niet kan. En me neerleggen bij de beperkingen die ik heb. Beperkingen die ik overigens pas ervaar als beperkingen als ik het anderen anders zie doen.. de buurman heeft een nieuwe grotere auto, dan is die van mij toch wel erg minnetjes ineens.. En dan moet ik weer even op zoek naar m'n eigenwaarde en me bedenken dat meer niet altijd beter is en dat ik blij moet zijn met wat ik heb en kan. En da's best veel, eigenlijk.. 

doeidoei.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach mark, er is al zo vaak geprobeerd het me uit te leggen, vaak ook met plezier zoals jij dat wilt doen. Maar mijn interesse om het te leren is verbleekt na al die mislukte pogingen. Ik red me wel en, zoals ik net zei, ik heb er vrede mee. Wat niet wegneemt dat ik je aanbod erg aardig vind. Misschien maak ik er in een vlaag van verstandsverbijstering nog wel eens gebruik van, hihi..

Ben trouwens wel benieuwd of je "avontuur" op Texel doorgaat. Maar dat zal ik hier nog wel lezen, denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach mark, er is al zo vaak geprobeerd het me uit te leggen, vaak ook met plezier zoals jij dat wilt doen. Maar mijn interesse om het te leren is verbleekt na al die mislukte pogingen. Ik red me wel en, zoals ik net zei, ik heb er vrede mee. Wat niet wegneemt dat ik je aanbod erg aardig vind. Misschien maak ik er in een vlaag van verstandsverbijstering nog wel eens gebruik van, hihi..

Ben trouwens wel benieuwd of je "avontuur" op Texel doorgaat. Maar dat zal ik hier nog wel lezen, denk ik zo.

Hoor het over twee uur en zal het zeker posten! Ik heb overigens wel meer digibeten geholpen hier en denk dat ik jou ook echt wel wat basis dingen kan aanleren. ik heb veel tijd en geduld hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoor het over twee uur en zal het zeker posten! Ik heb overigens wel meer digibeten geholpen hier en denk dat ik jou ook echt wel wat basis dingen kan aanleren. ik heb veel tijd en geduld hoor ;)

Mark je ziet, zonder drank hou je tijd over en ook

het geduld wordt beter.

Gewoon wat relekster. :)

Hoop voor je dat het wat wordt met de Skuul.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Kohtje, de een is handig met linkjes en plaatjes, jij hebt de gave om je in woorden uit te drukken.

laat dat alsjeblieft zo blijven en wordt geen d.j.

Mooi toch al die variatie, ieder doet wat bij hem past.

Mark, hopelijk krijg je zometeen goed nieuws.

Vandaag overdag ga ik relaxen. Eind van de middag op weg naar een avondsessie.

Tussendoor even in de werkmail gluren of ik morgen nog ergens moet komen opdraven.

Maar het komt eraan, vakantie. Joepie.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...