Gast Hannah1 Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Nou ik vond het wel een keer tijd worden. Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Groot gelijk Hannah, al dat uitslapen van tegenwoordig..... Goedemorgen dus. De koffie is hier inmiddels klaar, dus .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) Heb de koffie in de thermoskan gedaan.... Ik moet er nu vandoor, luitjes, maak er een mooie dag van. 14 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) Hm, dubbeltje.... systeem doet raar. Maar dat verandert niets aan het feit dat ik moet gaan rennen. Aakie... jammer, maar ik moet echt weg. Hier de hele nacht ook regen.... laterrrrrrrrrrr 14 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Hardleers fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Goeie morgen mensen. Ben je een beetje uitgeslapen Ap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Ja is prima gegaan Bol, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Hartstikke fijn Ap. Ga je het weekend nu wat rustig aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) DAGPACT Albert Hardleers Ietjefietje Tatum Goeiemorgen! Ik ben ontzettend verkouden, dus ik ga dit weekend lekker uitzieken. Veel slapen, goed eten. Volgende week nog een week werken en dan ben ik 2 weken vrij. 14 december 2013 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Goedemorgen,wat een rust hier DAGPACT Albert Hardleers Ietjefietje Wimmelt mooie zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) Een hele goedenmorgen frummers. 14 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Goedemorgen,wat een rust hier DAGPACT Albert Hardleers Ietjefietje Wimmelt Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 mogge oeps middag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Laat uit bed vandaag, ik ben grieperig DAGPACT Albert Hardleers Ietjefietje Wimmelt Tatum Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart1985 Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) Goedemiddag lieve mensen. Ik ben nieuw op het forum hier sinds gisteren. Je kan mijn verhaal lezen in het onderdeel Wie is Wie. Topic 'Groeten uit België'. Altijd fijn om te zien hoe mensen met diverse problemen steun kunnen vinden bij elkaar via een forum. Ik kwam eigenlijk gewoon effe goeiedag zeggen. Dus bij deze Groetjes Bart 14 december 2013 bewerkt door Bart1985 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Bird...... Wellicht wat voor zieke Willem Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) Bart welkom, Ik ga je nog lezen hoor. Een behoorlijk epistel. Goed dat je aan het werk gaat, dat zeker. 14 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Toine ook een groet en weg ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 even in de Kerst stemming komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Vreemd welke invloed zo'n forum toch kan hebben op een mensenleven.. Zag ik gisteren dat een berichtje van me leuk werd gevonden door Kate en An, zit ik nu cd-tjes te draaien van Kate & Anna McGarrigle. Lekker nostalgisch sfeertje in m'n atelier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Da's zeker mooi, Kirky.. en het wordt alleen maar mooier. Straks in maanden, dan in jaren. Jammer is dat elke volgende stap naar iets mooiers ook steeds langer duurt.. een week duurt langer dan een dag, een maand langer dan een week enz.. daarom is het van belang dat je blijft inzien dat die ene dag van vandaag toch altijd nog altijd het mooiste is.. Alleen voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Ik had gisteren m'n eerste lustrum erop zitten. Maar om nou te zeggen: op naar het tweede lustrum, dat zou me de moed in de schoenen doen zinken. Dus óp naar wéér een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Goedmiddag allemaal. Ik mocht het huis weer in. Even gauw een bericht en dan ga ik de schuur eens uitmesten. Morgen begint mijn derde droge week alweer. Bart, ik heb je verhaal gelezen. Heftig man. Hou je taai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Middag Hier volop zon vandaag Dus daar heb ik maar weer es flink van genoten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden