Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 Januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedzo David! Dag voor dag vooruitzien, niet teveel ineens willen.
De veteranen op dit forum zijn er vaak ook met vallen en opstaan gekomen.
Mijn eerste 4 weken waren ook poging na poging, tot het pact van 24.12 inging
(sindsdien houd ik het droog; helemaal stoppen blijkt voor mij gemakkelijker dan minderen).

Woman,
Ik las iets over chatten tijdens de weekendstoring; die functie van ADB bestaat toch nog niet?
Of is er een andere chatsite waar de ADB-leden elkaar kunnen vinden tijdens Tactive-afwezigheid?
Ik hoor het graag!

En allemaal een droge dag gewenst (zou het met het weer ook lukken?). :rose:

Even op de hometrainer. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Alaine en is idd een aparte chatsite aangemaakt, vorige week
en die kwam als geroepen bij de storing dit weekend.
Als je even naar het begin van de dagdraad gaat van gisteren
Dan zie je m in Caroliens onderschrift.
Als je hem op je beeldscherm hebt jun je de hele site bewaren
onder favorieten of als icoon op je beeldscherm, dan kun je jandelingen overslaan.
Ik heb het ook zo, dus dan hoef ik niet steeds eerder naar internet.
Maar het briefje waarop stta hoe ik het heb gedaan zwerft ergens.
Wie weet kun jij het zonder en anders roep je de hul[p in en is er altijd wel iemand.
Ik hoop dat het weer iets droger is als gisteren, want ik ga lekker een dagje naar de sauna en
wil dan graag droog aangefietst komen, het natte deel mag daar wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik meld me maar even. Ben een soort van verdoofd door het type weer. Zelfs de luchten zijn grijs. Ik zou dolgraag 10 kilo willen afvallen. Maar ik kan niet alles tegelijk. Ik ben altijd een ( beetje een ) man van uitersten die grenzen opzoekt.
Wel heb ik verschrikkelijk duidelijk ervaren dat een lichaam zonder drank verschrikkelijk actief gaat worden. Dan heb ik eigenlijk een demper nodig !
Kennelijk borrel ik van nature van de energie. Dat was ik "even " vergeten.

Als we midden in de stad zijn vraag ik mijn vrouw om mij er uit te gooien --> dan wandel in in een uurtje naar huis. Dan zie je soms in het Centrum van die ongeschoren types met een bierblikje als standdaarduitrusting in hun hand. Geschoren zijn ze niet. Ze staren meer dan dat ze kijken.

Je ruikt ze meer dan dat je ze goed kan zien. Ik denk dan : Goh, zou dat mijn voorland zullen zijn ?

Nik :present::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Laatst schreef ik dat ik niet gedronken had en me tóch goed voelde, nu heb ik ook niet gedronken en tóch voel ik me niet zo goed. Tja, ook dat kan in een nuchter leven voorkomen. In elk geval hoef ik me nu niet te schamen, schuldig te voelen of te bezinnen op hoe ik een volgende keer kan voorkomen dat ik me weer slecht voel. En daar voel ik me dan al weer een stuk beter door. Dus, hoppa.. aan het werk.

Tot schrijfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeme morgen Kanjers,

Kohtje gevoelens van goed of niet goed voelen hebben niet persé te maken met wel of geen alkohol gebruik hoor.
Als het wel was zouden we meer gemotiveerd zijn om te stoppen.

Goeie morgen Ap, Desie en David.

David, kun je niet proberen wat meer op het frum te komen? Misschien gaat het stoppen dan wat makkelijker.;)

Alaine. Uit gehometraint? Jemig wat een woord zeg.

Nik. Fijn je zo te lezen joh. Heb het gevoel dat de echte Nik. wat meer laat zien van wat hij ervaart.

Moghu Jane. Lekker een dagje sauna. Er moet iets leuks tegenover het, niet meer drinken staan. Jezelf lekker verwennen.:)

Isa ik zal mee duimen meis. Hoop dat het wat helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Jane,

Ik krijg altijd wat ik verdien, ook als ik denk dat ik het niet verdiend heb. Zo gaat de loop der dingen waar ik geen invloed op kan uitoefenen. Ik noem dat een Hogere Macht. Als ik die zou begrijpen zou die Macht niet meer hoger zijn... Accepteren dat dit zo is geeft me kalmte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol zelf heeft goed geslapen. 8 en een half uur dus mag niet klagen.
Vanmiddag gaan we de tafel van de kabouter halen. Ben erg benieuwd of hij hem mooi vind.
Verder ga ik dadelijk lekker de ramen wassen en een beetje poetsen. Heb er zin in.
Vanochtend weer gestart met de lamp voor wat licht. Merk dat ik ook met dit weer, wat minder goed in m'n vel zit.
Nu maar kijken of dit helpt.
Ik ga dadelijk weer af sluiten. Heb me voor genomen om wat minder achter de p.c. te zitten.
Nou ff de antwoorden af wachten en hup hup, aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Isaatje dank je voor je compliment. Maar jij doet het ook goed hoor. Het moet alleen allemaal een beetje mee zitten zodat je bevestiging krijgt. Jammer dat dat nog te weinig gebeurd.

Nieneke. niet zo goed in je vel? Ja daar kan Nik aan helpen om dat beter te laten worden. Hoop dat je dat vast kan houden meis.

Zo mensen ik ga af sluiten. Tot vanavond allemaal.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Mijn bier consumptie: Tot gisteren nog dacht ik dat ik in die twee maanden sinds ik gestopt ben "maar" 600 flesjes bier niet gedronken heb.
Mijn vrouw zij dat het niet waar was omdat ik niet goed telde Opnieuw geteld. In die twee maanden heb ik niet 600 flesjes bier niet gedronken maar 750 stuks. Het lijkt wel nu ik terugdenk of ik toen gek was Terwijl het allemaal maar pas twee maanden geleden is kan ik er mijn verstand niet bij terwijl ik weet dat het waar is.
Dit proces ervaar ik als heel BIZAR terwijl ik ook weet dat wanneer ik nu weer zou beginnen na een week , met de meest serieusekop terwijl ik aan mijn zoveelste biertje zit, zou zeggen. Ik kan er makkelijk afblijven. Pas nog ben ik twee maanden gestopt. Nee, ik ben geen alcoholist!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Desi, ik zie dat je hier nog bent.
Gisteren laat had je nog een berichtje zag ik. Stom hè, als daar niemand meer op reageert; dat gebeurt soms hier. Ik hoop wel dat je alles ook voor jezelf doet, want het lijkt nu alsof je het voor je man doet. Helpt dat jou dan wel? Doe het vooral voor jezelf meid!
(en terwijl ik dat schrijf weet ik hoe lastig dat kan zijn en dat je ongemerkt dingen voor je partner doet... ik ook, jazeker)

Ik lees weer een boel haat/liefde voor de A tussen de regels door.
Het blijft toch wel een strijd hoor.... brrr

ach, zomaar een losse gedachte

ik ga douchen en wat doen....doeiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, daar ben ik ook weer. Gister drukke dag gehad. Ik ben vanmorgen naar de stad geweest wat dingen afhandellen. Zo meteen gaik weken tot vanavond 22.00uur. Ik weet niet of ik dat nog op het forum kom.
Afgelopen zondag veel te veel gedronken. Hoop mezelf volgend weekend in de hand te houden.
VM, niet bezorgd zijn, alles komt goed, het heeft alleen z'n tijd nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...