Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was ofzo, kreeg ik een kopje van Holly Hobby, met de tekst: begin de morgen zonder zorgen.
Ik weet nog dat ik toen de vurige wens had, om dat werkelijk eens te mogen meemaken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Blondie. is niet zo gek dat je onrustig geslapen hebt meid. Borrie zit in je hoofd en daar ga je je toch een beetje zorgen om maken denk ik. Hopelijk kun je je gedachten een beetje verzetten, en vertrouwen hebben dat het goed zal gaan met onze Bor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo :-) Veer een dag zonder mijn ex vriend Wijn. Vandaag ga ik sporten. En vanavond veer snel naar bed en misschien een leuke film kijken. Als ik eend van de middag 4 glazen wijn heb gedronken had ik geen zin om een film rond 22 uur gaan kijken, Zo kan ik lekker ontspannen en genieten van mijn beter leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:present:

Allereerst even Snoepje en Sha feliciteren :present::):present: Hier voor jullie een bloemetje! Supergoed dat jullie nu 4 maanden niet gedronken hebben. Dat moet goed voelen!!

Gunn:
Werk zè!

Woman:
Geniet van de ochtend en wat leuk die danslessen vanmiddag! Moet wel wennen aan je nieuwe hoofd hoor. Je bent ook niet de enige met een nieuw hoofd, lastig..

Bolletje:
Hier regend het, hoop niet dat je daar ook in de regen moet klussen dan:o

Hier nu nog rustig, maar over een uurtje hier nog 3 kinderen erbij en ik heb er al 3....Straks een huis vol dus en dan kan het 2 kanten op. Ã’f ze vermaken zich juist prima en je hoort of ziet ze amper. Ã’f ze vervelen zich en vechten elkaar de tent uit...In die zin dus erg jammer dat het zo regend, heb ik ze ook nog de hele dag binnen...
Wordt vervolgd dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gooedemorgen allemaal!!

Wat een druilig weer eg bah!!
Bijna zin om de kachel weer aan te zetten en onder een kleedje op de bank te gaan liggen!!:D


Sha en Snoep!!!!!!!!! Top jongens!!
4 maanden droog,das een reden om jezelf maar eens extra te verwennen hoor!!

Jeetje Eks.....6 kids......pppfffffffff!!!!!!STERKTE!! hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vrijdagavond is de les :)

quote:


Originally posted by: ekstertje

Woman:

Geniet van de ochtend en wat leuk die danslessen vanmiddag! Moet wel wennen aan je nieuwe hoofd hoor. Je bent ook niet de enige met een nieuw hoofd, lastig..



q]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...