Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaby,
Het is precies wat je zegt anders leren denken en voor mezelf geldt niet meer vluchten voor problemen.
De vraag is voor mij, nu ik verdriet niet meer demp: Wat wil ik echt in m'n leven en waar heb ik me maar bij aangepast om te overleven, om geen conflicten te hebben enz.
Mijn stemmingen wisselen heel erg, maar ik heb een droom gehad, waarin ik werkelijk gelukkig was.
Dat gevoel uit die droom geeft me het gevoel dat het allemaal geestelijk ook veel beter kan worden.


Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga er maar van uit Niets dat die nachtmerries overgaan hoor. Ik heb het hier al zo vaak gelezen dat, wanneer mensen stoppen met drinken, veel last hebben van nachtmerries en zwetend wakker worden. Misschien maakt dat je wat minder bezorgd. t'Is ff doorbijten meid. maar je gaat er aan werken en dat geeft dadelijk zo'n fijn gevoel als het allemaal achter de rug is.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn arts had het ook over een tweede detox waar ik nu in zit
maar geen opname.
Doe het thuis met medicatie.
Mijn tweede kuur (na terugval) is 3x 25mg librium per dag (7dgn)
dan 5 dgn 60 mg per dag
5 dgn 50 mg per dag
7 dgn 35 mg per dag
5 dgn 25 per dag
7dgn 10 mg per dag.

Is geen standaard kuur (die is meestal korter) maar de eerste
ging gewoon te snel, qua afbouw vooral.
Nu dag 7 antabus en hierna nog maar twee per week
om de spiegel normaal te houden zeg maar.
Vriendin zit in het zonnetje op het terras, excuus en uitleg gedaan
en nu in haar bijzijn (dat was vooral op aanraden van de arts) de antabus innemen.

Ik kan je een ding zeggen Niets, de librium helpt echt goed tegen de
afkickverschijnselen die je nu hebt, zorg dat je het heel rustig afbouwd,
en hou vooral die eerste drie weken vol!!!
Is belangrijk want (volgens mijn arts) is lichamelijk dan de alcohol
uit je lichaam.
Wanneer het tussen je oren uit is dat weet ik ook (nog) niet:)
Heel veel sterkte alvast in ieder geval!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Henk, gaat het wel goed met je? we horen je hier niet zoveel meer, terwijl je in het begin toch heel vaak aanwezig was, ik meen dat je toen ''vlinders'' kreeg, iemand had ontmoet, gaat dat nog steeds fijn? je berichtjes nu kan ik niet zo plaatsen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets, je schrijft dat je je baan nog hebt, zijn ze daar van je probleem op de hoogte, en ondersteunen ze je? of neem je een ''weekje vrij'', het is allemaal niet niets Niets, buiten je rijbewijs, ook je lief kwijt, heb je nog contact, of is dat nu volledig afgekapt? Als ik teveel vraag, gewoon niet antwoorden hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hello lieve bossche bol van me!
heb je al een boompje voor de honden uitgezocht?
het loopt immes weer tegen vakantietijd... hihi

... een psyhiater, eens kijken... dat was vijf jaar geleden of zo, na mijn derde psychose, of crash zoals ik dat liever noem of zenuwinzinking zo een ander wil maakt niet uit... want tegenwoordig heeft iedereen zijn brein naar d computer verplaatst en dat is in de meeste gevallen wel nodig dat snap je voor degenen die een hersencel meer of minder of af en toe eenje teveel heet... enfin...

we're quite in the neutral zone over here but a bit below I'm afraid and the depression mode is what I fear most !'m pretty sure you do understand that down under there in the south maar vandaag is het best lekker weer dus ik moet straks effe een theepot kopen bij die gribus van een habberdasher die die marrokkaanse winkel nu eenmaal is... vergeleken bij die troep van die chinees die wel veel liever glimlacht maar wier spullen dra uiteenvallen als je thuiskomt... maar die weer wel veel goedkoper is... wat adviseer jij mij
-even los van mijn portomonnaie en he goedkoop is duurkoop argument?

tevens eerste zin van de nieuwe spellngsquiz dit, naar ik natuurlijk van harte hoop...

see you!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu ja, gelukkig zit je aan de thee Henk, en je weet het he, chinees moet je eten, niet kopen

*bepaalde opmerkingen kan ik echter niet echt waarderen Henk, en ze zijn ook niet alcoholgerelateerd, dus wellicht meer voor een ander forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaby! love you! zie ik je woensdag weer stralen als ik er toevallig ben?
goodlooks and laughter to you, I hope ende presume, for now and forever!

heb vandaag een kort rijmpje geplaatst op poezietuin.nl, waar ik sinds kort publiceer
met wat gedichten, onder de naam hekmuldomi...

is meer dan leuk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...