Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geweldig bericht Wijfie.:) Soms moeten we vaker tegen de alcohol aan botsen om uiteindelijk het grote besluit te nemen te stoppen. We gaan er weer voor hé? Heb jij trouwens al een maatje? En jij slikte toch ook Refu of Antabus of heb ik dat verkeerd.
Maar misschien toch goed om als je dat nog niet hebt, een maatje te zoeken. Die kan je, als je het moeilijk hebt, ook nog eens een extra steuntje in de rug geven. Maar ik ben heel blij dat je er nu weer voor wilt gaan.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha en snoep, wat super zeg die 4 maanden!!! Gefeliciteerd! Wat een prestatie.
Wijfie, wat een goed besluit, niet het makkelijkste besluit, maar misschien wel de beste. Minderen is niet makkelijk en stoppen ook niet, maar het liegen en bedriegen daar voel je jezelf ook niet goed bij denk ik (niet lullig bedoeld hoor)
Ik heb net mijn vriendinnetjes een mail gestuurd over wat er is gebeurd en over de detox. Allemaal zulke lieve reacties. Ik zit te janken hier op de bank door alle telefoontjes, maar dat mijn meiden zo achter me blijven staan en me steunen, echt petje af!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets, ben erg blij voor je dat je naar de detox gaat. Als het thuis niet lukt krijg je in ieder geval bij de detox begeleiding en kun je elk moment praten met hun. Wat ook belangrijk is is dat je even uit je eigen omgeving weg bent en even op adem kunt komen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha en Snoepie, gefeliciteerd nog!!

En henk, ga eens hulp zoeken jongen, lijkt erop dat je in een
fase zit dat niemand je begrijpt maar je je boven alles en iedereen verheven voelt.
Jij weet precies hoe de wereld inelkaar zit en de rest zijn een stel stomelingen.
Heel gevaarlijk Henk, jouw situatie zo te zien,
zeker zolang je het zelf niet ziet.....
is wachten op de volgende psychose zo te zien.

Geweldig wijfie, goed besluit en wens je alle sterkte!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, een rok gemaakt en een bijpassende sluier.
Mn erf aan kant, al het puin van het balkon aan de kant, netjes gestapeld = niet lelijk.
Wil toch een Ruigoord-erf maken, dus wie weet maak ik er een wigwam van hahaha
Nu eten en dan plicht een dutje :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

'k heb ingelogd op de PC van de VV. Even tussendoor iedereen sterkte wensen met hun beproevingen, beperkingen en tekortkomeningen. Ook 'k heb er velen. 't is niet al te druk vandaag, dus 'k dood de tijd met thee drinken en... nou ja, feitelijk niets doen. 'k kan me gelukkig ook niet afzonderen en me dus ook niet met 'minder heilzame' dingen bezighouden. Om 17:00 kan 'k naar huis gaan. Even een boodschapje doen, wat eten koken en dan heb 'k d'avond voor mezelf. 'k meld me om en nabij 18:00/18:30 wel weer. Tot dan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben droevig..net op het werk in wenen uitgebarsten..
Mijn broer belde, en die belt me nooit op het werk. Vroeg of ik mijn ma had gesproken. Effe déja-vous..zo belde hij ook toen onze oudste broer was gestorven. Dacht dat ik overgeven moest.
Dus eerste gedacht 'mijn pa is gestorven' maar gelukkig was het minder erg.
Hij moest op consultatie vanmorgen. Hij heeft Parkinson. En de arts heeft bepaald dat ie moest blijven.
Eerste impuls..bier..tweede impuls alles komt goed..derde..wat als ie sterft..vierde alles komt goed, Fleur is sterk
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wenen was maar van korte duur..god zij dank :huh:
Mijn pa is héél fel achteruit gegaan sinds de dood van mijn broer. Ben bang dat hij het niet zo lang meer gaat trekken. Iedereen sterft natuurlijk maar de tijd is nog niet rijp. Niet voor hem en al zeker niet voor mij.
Weet dat drinken niets oplost. Was maar een stuiptrekking. Maar trekken doet het..
Het is wel ok.
Ga straks op bezoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tijd is nooit rijp lieve Fleurie zeker als het om je ouders gaat. En natuurlijk zijn dan je eerste gedachten van val maar om ik ga het op een zuipen zetten maar je bent sterk genoeg om in te zien dat dat niets uit haalt.
Meid heel veel sterkte.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...