Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wie begint er hier op een forum als AdB nou over gamen????!!! :angry::D


Ondertussen heb ik zomaar tv zitten kijken, zonder games. Goed bezig Mupke! :present:
Pc gaat uit nu, nog even verder tv kijken en dan lekker naar bed.
Slaap lekker allemaal. :lips:


Nog even het volgende:
Harry/Teveel, terugkomen jij! Ik wil het gewoon niet hebben dat je wegblijft. Gesnopen?! :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten mup, lekker slapen...

Ennu, primula... ik lees tegenwoordig niet meer de hele dagdraad terug als ik thuiskom, dat neemt zoveel tijd in beslag, dus had inderdaad het verhaal over de pa van fleur niet gezien..

maar Fleur.. hoe trof je je pa aan?
dat zal inderdaad heel erg schrikken voor je zijn geweest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging best wel goed met pa denk ik Primula.
Blijkbaar was hij de medicatie niet vergeten zoals mijn ma zei maar had ie een jaar geleden een ander soort medicatie gekregen om bij zijn toen huidige medicatie te nemen om de bijwerkingen tegen te gaan. Een supplement dus. Er is daar dan wat verkeerd gelopen want mijn pa had dus plots twee voorschriften en dacht dat ie één van de pillen moest laten. Hij had het toen blijkbaar nog aan de arts gevraagd en diene had daar niet echt duidelijk op gereageerd. Of mijn pa was er niet helemaal bij op dat moment. Hij is niet vlug in de war (met zijn hersencelletjes is alles nog best in orde ;)) maar als het te complex wordt haakt hij af.
Dus hij dacht dat het supplement zijn nieuwe volwaardige medicatie was dus eigenlijk nam ie een jaar het foute spul. Daardoor ging hij ook snel achteruit natuurlijk. Vanaf morgen zetten ze hem terug op zijn nodige medicatie maar hij moet wel 2 weken in het ziekenhuis blijven (wat ik niet goed begrijp).
Dus eigenlijk is het beter dan verwacht :). Zou hem niet missen willen, die gekke pa.
Vandaag vertelde hij nog dat de poetsvrouw die bij hem thuiskomt goed voorzien is van :D. Dus vroeg ie haar regelmatig om zijn veters vast te maken zodat ie in haar decolleté kon kijken. Lag in een deuk.
Maar merk wel dat zelfs zo'n korte acties of schriktoestanden héél veel energie van me vragen.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Anton Ocarina of time is ook de beste, er is er nog eentje Ocarina of time Master quest, maar Majora's mask was ook er goed. alles wat voor O.O.T. is geweest vond ik minder. Link to the past enz.




Schiet mij maar lek... heb geen flauw benul waar jullie het over hebben :D
(spelletjes dus, maar verder.. geen idee, hihi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie kan hij dan weer helemaal de oude worden? Ik bedoel toen hij nog de juiste medicatie nam? kan het zich herstellen?

O Vonneke ik kan je sites geven zodat je kan zien hoe de game in elkaar zit hoor. Het is een soort sprookjesachtig spel met elfjes enz.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het me indenken Fleur.
En ja... voor iedereen komt er een eind.. maar jij bent nog lang niet toe aan dat afscheid... en je pa volgens mij ook nog lang niet.
Wat fijn dat zijn achteruitgang gewoon te wijten was aan de medicatie, tuurlijk hartstikke naar dat het een jaar fout is gegaan met die pillen, maar altijd beter dan dat de achteruitgang doorging ondanks het wel slikken van dat spul.

en volgens lijk jij wel een beetje op je pa.... in de goede zin dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te horen Fleur!
Ja zo'n schrik kost veel energie.
Ik heb dat ook een paar keer meegemaakt...
Maar wel fataal.

Yvonne, lees je nooit de hele dagdraad????
Dat doe ik wel, anders heb ik niet het gevoel dat ik betrokken ben.
Sommige stukken sla ik wel een beetje over hoor!
B.v. gamen, hi, hi.
Maar oud ben je!!!!! Inmiddels 82?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet het niet bolletje..Parkinson is een sluipend iets. Maar het wordt denk ik vast een pak beter dan nu..hoop ik. Op het moment is het shaken echt héél erg. Hij wordt er zelf heel moe van.
Dus misschien dat ze dat wel kunnen intomen. Maar van de medicatie wordt hij heel slaperig, dus hij verheugd zich er niet helemaal op.
Ik weet het eigenlijk niet :(. De arts was er niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Primula

Yvonne, lees je nooit de hele dagdraad????


Dat doe ik wel, anders heb ik niet het gevoel dat ik betrokken ben.

Maar oud ben je!!!!! Inmiddels 82?



Primula, ik ben hele dagen van huis... in het begin deed ik het wel.. maar is gewoon niet bij te houden voor me helaas... dus doe ik meestal de ochtenddienst hier en kom ik soms 's avonds nog even binnenvallen... maar inderdaad, je mist een hoop dan... maar blijf me wel betrokken voelen hoor..

En die leeftijd... je draait de getalletjes om... moet 28 zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus wordt hij eigenlijk een beetje slap gemaakt door die medicatie waardoor hij minder trilt? Ik heb vaker gehoord dat het ontzettend vermoeiend is.
volgens mij zijn die spieren konstant gespannen, en dat kost zoveel energie.
Toch ook heb ik ooit gezien op t.v. dat ze er operatief iets aan kunnen doen. Deze mensen waren helemaal van het trillen af door een operatie aan de hersenen.
Ja en dadelijk als de stamcellentherapie er door komt kunnen ze ineens heel veel meer. Misschien kun je je daar een beetje aan vast houden als je het ff niet ziet zitten.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn pa en ik lijken misschien wel wat op elkaar :D. Alhoewel mijn pa veel introverter is. Hij is niet mijn biologische papa. Hij adopteerde ons toen we nog héél klein waren. Ik was de jongste dus altijd een beetje zijn oogappel. Mijn pa was enorm handig en hoewel ik een meisje was kreeg ik het gereedschapskistje van de Sint :D. Toen ik later op de Academie zat hebben we samen nog mijn werkbank gemaakt.
Ik hou enorm veel van mijn paake :D

Dat gevoel ken ik Primula. Ik verloor de laatste jaren héél wat mensen. Spijtig genoeg waren ze ook nog heel jong. Twee vriendinnen van 35 een neef van 23 en mijn broer van 39. Mijn zus deed een zelfmoordpoging iets daarvoor maar dat is terug goedgekomen. De dood van mijn broer is nog altijd heel moeilijk te verteren. Moest mijn pa iets overkomen weet ik niet of ik de energie nog heb. Natuurlijk zou ik daar door geraken. Maar de wond zou diep zitten.
Maar zover zijn we niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar wilt hij zich niet meer aan wagen bolletje. Hij is nog helemaal niet zo oud maar om op zijn 74 nog een operatie te ondergaan? Dat krijg ik hem niet verkocht..We hebben het er al wel eens over gehad maar tja je kent dat hé..
Maar heb ook al zeer goede resultaten gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, ik ben er van overtuigd dat 'lijken op' niet alleen afhangt van een biologische ouder...
Ik hoop dat jullie elkaar nog heeel lang zult hebben.
En ja, je hebt veel mensen verloren de afgelopen tijd. Dat hakt er in, diep.
En je broer... dat zal nog een poos duren voor je dat echt verteerd hebt, zal altijd een litteken blijven denk ik, maar je knokt, en langzaam maar zeker zal die pijn minder worden.
Jouw Pa ... laat hij nog maar heel lang zijn veters laten strikken Fleur.. en geniet van hem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Primula

Von: je hoeft je niet te verdedigen hoor!


Het was ook niet als verwijt bedoelt hoor!


Een ieder doet het op zijn eigen manier toch?


En achter belangrijke dingen kom je toch wel!


;)



Sorry voor de omdraaiing. Wou dat ik nog zo piep was...



Hihi... volgens mij ben je nog net ff iets pieperder...

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...