Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé ho Yvonneke,

Foei, cola zo vroeg in de ochtend?! Dat kan m'n stofwisseling nog niet aan. 't wordt groene thee voor mij. En over een uurtje wens 'k pas wat te eten. In de tussentijd even douchen. 'k heb overigens niet bijster best geslapen. 't liefst zou 'k zo weer m'n nest induiken. Goed, enige zelftucht aanwenden en g'woon doorgaan met de daag'lijkse beslommeringen. Heb jij nog lekker geslapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeheeeee, wat is iedereen weer aan het uitslapen.
En het is zoooo heerlijk om 's morgens vroeg de deur open te gooien en al die vogelgeluiden te horen, de dauw op de planten/bloemen te zien en zo ..
Jammer alleen dat er hier geen drup vocht in de lucht zit blijkbaar want van dauw is weer geen sprake..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Gunn, de cola is voor Fleur hoor, die hoef ik ook niet smorgens, maar Fleur houdt niet van thee of koffie, vandaar..
Jammer dat je niet lekker hebt geslapen... Lekker douchen dan maar.... knap je altijd weer wat van op toch?
Ik heb heeeeeeeerlijk geslapen gelukkig.
Afgelopen week wel een paar keer al voor vijf uur klaarwakker en veel wakker tussendoor, dat vond ik wel wat minder, maar de laatste dagen weer echt lekker pitten... dan begint de dag ook een stuk prettiger..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murning kanjers. :sun:
Dag dag Vonnie.:present:
Vandaag MOET de vijver klaar dus ga ik dadelijk, na het boodschappen doen, beginnen. Heb er zin in.
Wel gisteren met m'n vinger onder een steen gekomen dus is die nu stijf maar ik heb er nog 9 over dus kan toch vooruit.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier lekker aan mijn smoethie...
Ik wilde delen dat hoe langer ik niet drink hoe gezonder, fitter en tevreden ben met mezelf, ik was bang dat ik zou niet me leuk vinden zonder drank, dat ik kon niet genieten van het leven....ik zat helemaal verkeerd, ik kan juist nu meer genieten, ik ervaar elke moment intenser en plezierige.
Fijne dag allemaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je daar iets over kwijt of liever niet? Merkte gisterenavond in bed dat ik me dan toch ook een beetje bezorgd maak om je. Is nu wel weer over hoor. Weet gewoon dat je een heel sterk wijfie bent maar soms draaf ik een beetje door met m'n gedachten. Zoiets van, er mag niets verkeerd gaan met de frummers.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie natte morgen mensen
dit was duidelijk niet de bedoeling, die regen.

Gelukkig is er een ander zonnetje
Snoepje en Shahire hebben 4 maanden niet gedronken:

:rose::musicnote::heart::light::sun:B):):present::heart::musicnote::rose::rose::musicnote::heart::light::sun:B):):present::heart::musicnote::rose:
:rose::musicnote::heart::light::sun:B):):present::heart::musicnote::rose::rose::musicnote::heart::light::sun:B):):present::heart::musicnote::rose:
:rose::musicnote::heart::light::sun:B):):present::heart::musicnote::rose::rose::musicnote::heart::light::sun:B):):present::heart::musicnote::rose:
:rose::musicnote::heart::light::sun:B):):present::heart::musicnote::rose::rose::musicnote::heart::light::sun:B):):present::heart::musicnote::rose:

fantastisch meiden, jullie hebben duidelijk een goeie invloed op elkaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo bolletje, hallo Susana, hallo igor.

'k ben nu een beschuitje aan 't eten. 'k hoop dat 't me bekomt, 'k heb eigenlijk geen trek. Net nog de vuilnisbak buiten gezet (bijna vergeten!). Ah, d'ochtend, niet bepaaldelijk m'n favoriete periode van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier regent het. Heerlijk. Wat zullen mijn planten blij zijn. Bol succes met de vijvers. Het wordt erg mooi. Hier zitten de vijvers vol met kikkervisjes. Echt heel veel. Als dat allemaal kikkers worden...

Natuurlijk drinken we niet Igor. Ik niet in ieder geval. Heb er ook nog geen behoefte aan gehad vandaag. Maar het is nog vroeg. En de dag nog lang. Heerlijk. Vroeger hunkerde ik gewoon naar een uur of vier. De dag kon me niet snel genoeg gaan. Dan mocht het wel een biertje. Conventies he.

Zo en nu nog even gelukkig worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...