lady jane Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 maar ja,. daar kan je niks meeals ie niet past:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik ga de ochtend ook steeds meer waarderen. Probeer ook steeds wat eerder naar bed te gaan.Fijn voor je Woman. En jij ook al een nieuw hoofd. Ook frisser daarin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Okay, mensen, 'k ga naar de Vintentius Vereniging. Even 't gevoel hebben iets nuttigs te doen. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Sha en snoep zijn zeker met hun tweetjes een feestje aan het bouwen.Het is jullie gegund. Maar toch stilletjes een paar felicitaties van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Indeed en ik heb em zelf omgedraait..mooi Ik hou van beeldspraak ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was ofzo, kreeg ik een kopje van Holly Hobby, met de tekst: begin de morgen zonder zorgen.Ik weet nog dat ik toen de vurige wens had, om dat werkelijk eens te mogen meemaken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Goeiemorgen:DOnrustig geslapen vannacht.Haal ik vanavond wel weer in.Nu eerst effe een bakkie en een peukie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Wow Snoepie en Shahire wat knap zeg. Voor jullie allebei een grote bos Op naar de volgende droge periode.Werk met plezier Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Moghu Blondie. is niet zo gek dat je onrustig geslapen hebt meid. Borrie zit in je hoofd en daar ga je je toch een beetje zorgen om maken denk ik. Hopelijk kun je je gedachten een beetje verzetten, en vertrouwen hebben dat het goed zal gaan met onze Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Owja vrijdag krijg ik 3 dames te dansen. Lesje geven Erg te gek ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Wat zal ik eens gaan doen vandaag met al deze nieuwe fijne energie Dit was 1 berg met pus, ik heb er nog 3 te gaan......En ie zijn ook wel heel flink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik had nog plannen voor een nieuw model rok.....Misschien kan ik me daar eens op storten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Hallo :-) Veer een dag zonder mijn ex vriend Wijn. Vandaag ga ik sporten. En vanavond veer snel naar bed en misschien een leuke film kijken. Als ik eend van de middag 4 glazen wijn heb gedronken had ik geen zin om een film rond 22 uur gaan kijken, Zo kan ik lekker ontspannen en genieten van mijn beter leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Goedemorgen!Sha en Snoep, gefeliciteerd met jullie 4 maanden, wat een prestatie! :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Goedemorgen,mijlpalers, van harte!!!!.Ik ben de regen nu wel wat zat.jammer, ik wil graag naar buiten de natuur inop mijn fiets, dat zit er met dir weer helaas niet in.Dan maar wat HH klusjes:wacko:, niet mijn favorietmaar ook dat moet gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Goedemorgen allemaal:present:Allereerst even Snoepje en Sha feliciteren Hier voor jullie een bloemetje! Supergoed dat jullie nu 4 maanden niet gedronken hebben. Dat moet goed voelen!!Gunn:Werk zè!Woman:Geniet van de ochtend en wat leuk die danslessen vanmiddag! Moet wel wennen aan je nieuwe hoofd hoor. Je bent ook niet de enige met een nieuw hoofd, lastig..Bolletje:Hier regend het, hoop niet dat je daar ook in de regen moet klussen dan:oHier nu nog rustig, maar over een uurtje hier nog 3 kinderen erbij en ik heb er al 3....Straks een huis vol dus en dan kan het 2 kanten op. Òf ze vermaken zich juist prima en je hoort of ziet ze amper. Òf ze vervelen zich en vechten elkaar de tent uit...In die zin dus erg jammer dat het zo regend, heb ik ze ook nog de hele dag binnen...Wordt vervolgd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Gooedemorgen allemaal!!Wat een druilig weer eg bah!!Bijna zin om de kachel weer aan te zetten en onder een kleedje op de bank te gaan liggen!!Sha en Snoep!!!!!!!!! Top jongens!!4 maanden droog,das een reden om jezelf maar eens extra te verwennen hoor!!Jeetje Eks.....6 kids......pppfffffffff!!!!!!STERKTE!! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 vrijdagavond is de les quote: Originally posted by: ekstertjeWoman:Geniet van de ochtend en wat leuk die danslessen vanmiddag! Moet wel wennen aan je nieuwe hoofd hoor. Je bent ook niet de enige met een nieuw hoofd, lastig..q] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Zal ik mn oude koppie weer nemen dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik had het vorige week al eens gevraagd maar weet iemand hoe het met Desi gaat??Heb al zo lang niks meer van haar gehoord:(Hoop dat alles nog goed met haar gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Jaaa woman,had eigenlijk ook niet door dat jij het was eerst! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Hou maar lekker dit hoofd hoor Woman, ik moet er gewoon ff aan wennenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik weet ook niet precies hoe of het met Desi gaat Yajala. Wel dat ze er bewust voor kiest om hier minder te zijn. Ze probeerde te stoppen met roken en verder ging het geloof ik wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden