BamBam Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Nancy, goed van je om dit te delen. Zonder dat glas kun je ook! Zeker weten. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Dank je BamBam. Ik heb nou al zo vaak het advies gehad om hier te komen als ik het moeilijk heb, nu dus maar de stoute schoenen aangetrokken. Pfoehhhh, wat een rotgevoel, die zenuwen. Nou ja, ik moet maar gewoon denken: ik kán dit. Mezelf maar wat moed in praten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Blijven ademen, ook dit gaat weer voorbij. En ja, meld je als je het moeilijk hebt, het heeft mij vaak geholpen die eerste te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Ach Nan, de eerste maal dat ik dat moest doen, werd het mij ook teveel (bijna dan) pff ik had hetzelfde gevoel als jij. Maar eigenlijk bleek dat ik juist rustiger stond te praten dan met een stuk in me reet. Niet dat mensen dat merkte, maar ikzelf wel toendertijd. Wat me alleen tegenviel is dat ik er minder "lollige" opmerkingen ingooide en het dus wel nog duidelijker overkwam. Denk dat jij het ook veel duidelijker nu kan, koman meiz ga ervoor en wat een overwinning dan he Als je de kennis heb en je schema voor ogen, go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 heee Nanc, wel diezelfde "stoute" schoenen aanhouden hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Nou, ik ga maar eens langzaamaan die kant op, er onderuit komen kan niet... Bedankt dat ik het even kon delen, BamBam en Diesel! Latersss..... oh...ff nog op zoek naar mijn stoute schoenen, ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Gaat je lukken Nancy, gewoon over de mensen heen kijken en wij gaan allemaal heel hard voor je duimen!!! Girlpower!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Thanx Joy! (= zenuwachtige grijns..) Nu echt weg! 't Mot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Sterkte Nancy wat zal jij straks als het klaar is, trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Goed mensen ik ga weer afsluiten, misschien tot vanavond laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 gezellige avond Tante Boll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Originally posted by: A3Lidia, Joy, Diesel: dank voor verwelkoming. Ik wil me wel voorstellen, maar zie niet hoe ik een bericht moet plaatsen in het topic wie is wie...quote> Hallo A3, ook van mijn kant van harte welkom!Bij 'wie is wie' zie je helemaal boven in het scherm (aan de rechterkant) 'Nieuw onderwerp'Dit kun je aanklikken en een apart veldje maken om je voor te stellen.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Hallo hele goeienavond lieve frummels. Dankzij de verhelderende uitleg van Borretje ken ik nu het verschil tussen detox en een verslavingskliniek. Dat onderscheid bestaat in België m.i. niet. Een jaar of 10 geleden ben ik 4 weken opgenomen geweest in een PAAZ afdeling van een ziekenhuis. Dat zat daar vol met allerlei patiënten, drugs- en alcoholverslaafden, mensen met psychische problemen zoals zware depressies, borderline en noem maar op. Van alles door elkaar. En het maakte niet uit of je als alcoholverslaafde droog of dronken werd opgenomen je werd sowieso 2 dagen plat gespoten. Na een week kreeg je wat psychische begeleiding. Als je braaf waart dan werd je enkele weken later ontslagen zonder verdere opvolging. Moest je maar verder je plan trekken. Ik heb de indruk dat men in Nederland al vééél verder staat in de verslavingsbegeleiding. @Coco, Jij krijgt van mij voor je verjaardag een héééle dikke knuf: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Coco, van harte met je verjaardag Hopeful, lekker he de eerste maand volbracht Heerlijk zo'n high tea. Sha en Tina, wat jammer nou. Sha beterschap . Er komt vast wel weer een andere kans. Jullie zijn in ieder geval vrienden geworden dat is waar het om gaat. AR, jammer joh. Het brengt je niks. Kom maar gauw weer op het frisse pad. Snoep ik heb je gelezen. Ik vind het jammer, maar het is jouw keus. Zit je je nu heel erg te verheugen op het weekend of had je het al geprobeerd? Het zat er ook al heel lang aan te komen. Wat Jopie ook al eens zei, dan moet je het maar proberen en kijken wat het je brengt. Hier wat druk met werk en andere verplichtingen. Heb mijn vrije uren echt nodig om bij te komen. Ik kom er wel weer door heen. Over 2 weken vertrek ik richting zon en lekker eten, komt goed. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Johan, Als je zelf niet echt 100% van die miserie vanaf wil zal geen enkel systeem werken. Ik wil enkel zeggen dat het systeem van eerst de lichamelijke ontwenning en daarna de psychologische begeleiding in mijn ogen meer kans op slagen heeft dan simpelweg platspuiten. Maar uiteindelijk zijn en blijven wij het zelf die het moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Balen! Tik ik een heel bericht: verkeerde toets en weg!!! @ Frodo: ik mag hopen dat er in België in de laatste 10 jaar ook wat veranderd is, vooral wat betreft de nazorg. Tenslotte: als je nuchter bent, begint het echte leven pas! Ik moet nu denken aan Gestopt, die al zoveel heeft geploeterd en zich nog steeds rot voelt. Ik hoop vurig dat ze goede nazorg heeft. @ Jowan: goed dat het minderen lukt. Misschien vandaag nog eentje minder? Wat rot voor je dat je zo lang moet wachten op opname. Zelf heb ik nooit detox meegemaakt dus ik kan er niets zinnigs over zeggen. @ A3: heb je nog gelezen hoe je je voor kunt stellen op "wie is wie"? Welkom hier op het forum en hou vol hoor. De noodzaak blijkt wel uit je eerdere verhaal! @ Sha: dat was balen! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Even wat anders doen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Hoi allemaal, Originally posted by: wijfieIemand al iets van AR gehoord? Ik neem aan dat hij wel gewoon naar zijn werk is gegaan? Maak me altijd zorgen als mensen hebben gedronken.quote> Het blijft alleen bij gisteren hoor. Dat ik gedronken heb. Het werd me gewoon te veel, nee het IS me teveel. Nooit meer even vragen van "Mam wie is dat kleine meisje in je?" Op zo`n moment ging ze vertellen over haar jeugd en de kennismaking met mijn vader. Details bespaar ik jullie, maar vijf van de vijf kinderen van haar hebben geen contact meer met hun vader, en het was maar 1 vader. Financieel heb ik het zwaar. Dan belde of mailde ik mijn moeder even. Mam kan ik even wat lenen tot einde van de maand? Nou voor deze ene keer dan. Dat zei ze dus iedere keer;) Mijn leven is al een zootje, en dan ook nog degene wegdragen met wie ik er over kon praten. Sorry drank lost niks op, ik heb mijn moeder vandaag dus ook niet terug. Het was gewoon een noodsprong zal ik maar zeggen. Geen woorden voor. Love ye allemaal. Dank je wel voor de reactie`s van het geeft niet (het geeft wel) tot en met over de knie van Jane:heart: Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 ja ja Johan nu weet ze het wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 even naar de winkel om wat te snaaien te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 mij ook, maar ik vergat m in de ogen te kijken keek ergens anders naar:P:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 wat ruist daar in het feestgedruis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Coco:heart: Jane:heart: Was zeer waardevol toen voor mij. 1 Jaar geen alcohol gehad Dank dat ik het met jullie mocht delen. Kon ik maar terug en had ik dat stomme vliegen maar niet gedaan of gehoeven. Eens een rots, die is nu gespleten, hoe word ik toch weer een blok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Dank je Johan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Soms AR komt er uit een gespleten rots een pracht van een kern tevoorschijn, die zonder dat splijten nooit voor de mensheid zichtbaar zou zijn. Ik zie jou altijd al als een ruwe bolster blanke ziel, en wie weet gaat de wereld jouw kostbare kern nu ook te zien krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Een gespleten rots, zijn twee rotsen, AR! Heb vertrouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden