BamBam Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Bedankt A3. Een motiverend en mooie beschrijving van jouw weg. Blijf komen en laat die eerste staan. Mooie dingen zullen komen, zeker weten! Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 mooi en héél herkenbaar voor mij A3, thnx en ja als je wat dieper graaft daarin, althans bij mij, dan kom ik via die sociale situaties wel bij mijn pijnpunt. En via die, bij het niet zo fijne voorbeeld daarin dat ik als kind had. Ik ben nu aan het leren om daar als volwassene op een volwassern manier een weg in te vinden. Zonder drank uiteraard. En ben ook steeds blijer met mijn alleen zijn. Het is een verworven rijkdom. Als ik jou lees over de natuur realiseer ik me des te meer dat de natuur een rijkdom is. Die wijst mij er vaker op dat alleen niet eenzaam is zomaar. En dat je in de natuurlijk nooit alleen bent zelfs. Nu datzelfde nog in gezelschap(pen) leren:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 en nu aan de slag en op pad fijne dag mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Even iets heel anders.. Ik ben tot de ontdekking gekomen wat je ervaart als je met een koptelefoon op je tanden met een elektrische tandenborstel poetst. Het is alsof je een achtergrondmuziekje hoort terwijl de tandarts met zo'n zware boor je oude vulling er aan het uit boren is:Disgust;. Was dat nou Jopie die wat amoureuze gevoelens had voor de tandarts? Wellicht eens iets om te proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Mogguh en doeoeg, lijsters. We gaan ff het halve land door om 'n tweedehands servies te scoren. We hebben 'n prachtservies, georven van m'n moeder, sixties, wit en strak, maar met die knapen raken we wat door de borden heen... Laat er nou precies zo eentje te koop staan! Hebben we straks schalen te over. Het schaaldier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 iedereen in de kerk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Goedemiddag allen, Het is stil hier. Wij zijn al op verjaardagsbezoek geweest bij schoonma, die vandaag 90 is geworden. Gisteren waren we ook bij haar, met een aardig nichtje, maar dat wist ze niet meer. Vanochtend is ze met gezang wakker gemaakt. Toen ik in de huiskamer kwam lag ze ook in slaap in haar rolstoel. Ze schrikt erg als je haar aanstoot, dus ik ben "Er is er één jarig" gaan zingen en de hele huiskamer zong mee. Dat vond ze leuk! We hebben koffie met vlaai gehad op haar kamer en natuurlijk hebben de mensen in de huiskamer en de verzorgsters ook royaal meegegeten. Ik heb Jootje al even niet gezien. Hee hou gaat het? Ben je ook ingesneeuwd??? Hier is het alleen berekoud, maar zonder sneeuw. AR heeft zich nog niet gemeld. Ook namens hem zet ik ons op het dagpact: Dagpact: rip Queenie Tatum Acer AlbertRemmo Ik zie Vlaams Meisje ingelogd staan. Hoe is het vandaag? Nu eerst maar een hapje eten. Tot later. Lytse Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Goede middag allemaal Dagpact: rip Queenie Tatum Acer AlbertRemmo Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Goedemiddag, hier zon! Dagpact: rip Queenie Tatum Acer AlbertRemmo Lytse Lydia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Goedemiddag! Mijn haar zit in de haarverf, dus tijd om even te reageren. Ik heb echt een hekel aan wachten. En ik moet nog 20 minuten. Tja, brood en koffie allang op. Sigaretten ook. Ik moet nog dingen in een mapje stoppen voor morgen, nog een beetje leren. En vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat ik morgen wakker word van de wekker. Stresss! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Pfffft....... ik heb mijn vakantie geboekt. Het eerste jaar zonder dochter. Ik moet zeggen dat ik het heel erg spannend vond. De keuze ga ik nu écht, of ga ik nu niet? Nu heb ik geboekt en betaald dus ja, ik stap van de zomer het vliegtuig in. Ik heb gelukkig nog 4 maanden om aan het idee te wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Lytse, van harte met je schoonmoeder, wat een mijlpaal. Wij hebben na de volley, taart en drankjes gehad, want ons oudste maatje werd vandaag 86! We zien m per week krimpen lijkt het wel, maar hij heeft wel mooi 6 sets meegespeeld. Maar terwijl hij taart sneed en zo in en in tevreden blijheid tentoonspreidde, realiseerde ik me met hoeveel liefde hij nog steeds wordt opgenomen. Ontzien wordt in de harde smashes, maar toegejuicht wordt als hij scoort. En dan glundert hij als een klein kind. Hij gaat een keer of 5 per week naar de sportschool, de sauna in na het sporten, fietst elke dag nog minstens een uur en dan 2 x 2 uur volleyen. Zo wil ik ook ik wel oud worden. Hij heeft pas geleden zijn eerste griep gehad en is wel minder aan het worden sindsdien. Maar dat is logisch he. Ik kreeg een mailtje van Gunn: hij heeft zijn onvermijdelijke terugval momenteel, en wil pas weer hier komen schrijven als hij weer even drankloos door het leven gaat. Laten we hopen hem snel weer te lezen. Gunn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Jane, ik was er eigenlijk al bang voor. Hij bleef veel te lang weg op het dagpact. Gunn, we weten hoe moeilijk het is maar vecht terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Hey, Gunn, show us yours!!!!! Fripp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Wijfie, jij gaat goed zeg! Wat lees ik veel plezier in jouw posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 @ Jane: bedankt voor de felicitaties. Wat een krasse knar, die teamgenoot van je! Fijn dat je contact hebt gehad met Gunn, dan weten we tenminste iets, maar het nieuws is natuurlijk pet! @ Gunn: je hebt het nu zo'n tijd droog gehouden en je had nooit gedacht dat je dat zou lukken! Onvermoede talenten! Het lukt je vast deze terugval te overwinnen. Ga er weer voor man. We denken aan je. @ Tatum: good for you! Waar gaat de reis eigenlijk heen? Ik ben het vergeten. @ AR: zet ik een bericht niet helemaal onderaan het dagpact en heb ik jou toch nog nodig! @ Madeleine: wat zal je mooi worden! Mijn blond/grijze haarkleur is van verre zichtbaar en manlief houdt daarvan. Niet verven dus, op zijn verzoek. Wat een heerlijk excuus! @ Jootje: ik zie je in de gang staan. Gaat het goed met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Zo werkt dat bij mij ook. En grote dingen in kleine stukjes hakken. Zoals de vakantie. Ik voelde bijna paniek opkomen en daarmee de trek in alcohol. maar wel gedacht: ik boek nu alleen en hoef nog nergens naar toe. Dat duurt nog maanden voor ik vertrek. En wel de herinnering oproepen hoe leuk ik andere vakanties vond als ik er eenmaal was Komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 @ Wijfie: goede instelling van je. Zong je achterneef ook mee? Stil hier. Nu maar eerst aan het eten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Wat ontzettend jammer Gunn maar het zat al een tijd te wringen hé? Vaak is de pest dat je dan al die tijd dat je droog gestaan hebt, wilt inhalen. Ik hoop zo dat je toch weer jezelf bij elkaar kan rapen joh en weer gauw bij ons komt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 hallo, even een up-date. het gips is er wel af, maar kan eigenlijk nog net zo weinig met mijn re hand als daarvoor. Vriendin die er verstand van heeft, zei door de tel. dat doordat er zo hard aan mjn artrose vingers is getrokken, de gewrichten mss ontstoken zijn en dat ik dat niet moet onderschatten en naar de ha moet gaan. hand is nog steeds gezwollen en kan vingers bijna niet buigen. pols det pijn hand staat scheef. mo. naar de mondhyg., hoop dat de wijkverpleging niet al te laat komt. vrijdagavond naar mijn zoon geweest, hij zorgde voor ver voer. had zijn vrouw nog nooit gezien en hem 11 jaar niet. gin g veel beter dan bij 1e zoon. wel gedronken, om eerlijk te zijn ook een paar keer sinds mijn "ongelük"". tot mijn spijt, maar gelukkig kan ik er ook weer heel makkelijk mee ophouden. heel dom, wanneer leer ik eens dat ik het niet bij een paar glazen kan houden? ga nu even lezen, want dit is erg inspannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Gunn:heart: Kom op man, uitglijder oké terugval nee Doe er wat aan jongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Hoi Acer, Agnieta, Erik, Sowhat, Tatum, en Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 FF een kort bericht. Drinken roken blowen gaat nogsteeds zoals afgesproken met mezelf. Ben met zoveel zaken bezig dat ik hier niet heel vaak meer ben. Kom toch af en toe zeggen dat het goed gaat of als het niet gaat kom ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 nee hoor Agnieta dat lees je verkeerd misschien staat het er verkeerd ik bedoelde het goed, probeer er mee te zeggen blijf er niet in hangen of zoiets? Hij heeft toch al gedronken, is niet goed te praten maar ga er niet mee door of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 @Lydia wat goed om net nu ik inlog van jou te lezen en dat je weer contact met je familie hebt. Iedereen veel succes. Ik ga op bed liggen want heb griep zit tegen longontsteking aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden