Spring naar bijdragen

woensdag 27 Maart 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Hé bah ik voel me wat.... ja ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar het voelt als een soort afscheid van Will. Het zal wel aan mij liggen hoor maar ik voel me niet zo prettig bij zijn berichtjes.
Nou ja we zien wel.quote>


Will doet even z'n dramaqueen-act.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

n avond,

ik was blijkbaar nog ingelogd.

Ennnnnneeeeeeeeeeeee

wat? Zwarte worst (dat noemen ze hier pensen he)

iedereen naar spanje? Jaja dat zal wel, crisis alom........

En wat nog?

Aak die haar aanrecht nog moet poetsen na een diepvries maaltijd????????

(da ge goe kunt koken da geloof ek direct)

En jaaaaaaaaaa will, ma t is goe nu eh toch? Wa wilt/kunt ge dan nog meer ofzo...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Lydia, graag gedaan, maar vooral:

jij hebt het goed gedaan! Mooi om te lezen dat jij

je door een triggermoment heen hebt weten te werken,

good for you! Ga zo door he...:present:

En Lytse, voor jou nog een extra knuffel, je weet wel waarom :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, ik zie je ingelogd staan.

Alsjeblieft lieverd, verlies jezelf niet in je emoties.

Even pas op de plaats, naar bed, lekker slapen, gezond eten

en denken aan wat vandaag moet gebeuren. Niet morgen, dat zien

we dan wel. En kom je gewoon elke dag melden hier, geeft je ook

een houvast. En heeee, we zijn hier voor je, he?!?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me in de afgelopen maanden continu afgevraagd waar ik voor wegliep. Wat maakte dat ik bang was en wat maakte dat ik wilde drinken? Maar ik liep niet weg voor wat ik had meegemaakt. Want ik heb geen slechte jeugd gehad (Ja, ok. Dingen hadden beter gekund, maar ook slechter. Mijn ouders hebben het best goed gedaan.), ik loop weg voor wat nog staat te gebeuren.

Ik maak elke dag een lijstje van mijn financiële situatie. En als ik niet vertrouw op datgene wat ik heb berekend, dan bereken ik het opnieuw. Goed, kan gebeuren. Beetje dwangmatig, maar financieel heb ik het in ieder geval onder controle. Wat ik echt doodeng vind? Ik heb vrienden die energie vraten de deur gewezen en nu heb ik continu het gevoel alleen te zijn. Ja, ik heb nog vrienden. Maar ik durf niemand te vragen of ze zin hebben om iets met mij te ondernemen. Koninginnedag is al maanden een trigger voor me. Ik vind dat zo'n leuke dag, geniet met volle teugen van de dagen, maar ik weet niet wie ik moet vragen om het met mij te vieren. En dus drink ik maar, want dan heb ik het tenminste nog een beetje naar mijn zin. Ik ben niet eenzaam, maar het mezelf moeilijk door mezelf niet op te dringen. Maar hmmz...

Vandaag zou ik het droog houden, maar stond in de supermarkt op het moment dat ik dacht aan de toekomst. Ik zie mezelf alleen oud worden. Eenzaam en zonder vrienden. Ik ben niet alleen, dat weet ik rationeel gezien erg goed, maar als ik een dag, dat mij deugt doet, zonder vrienden moet doorbrengen, dan ben ik gewoon alleen. Remy, alleen op de wereld. En dat bevalt me niet, maar kan het ook niet aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yep, ik ben trots op mijzelf! morgen red ik het zeker (vrijdag gesprek met mijn leidinggevende, kan ik dus echt niets drinken. functioneer goed en dat moet ook zeker niet in gevaar komen) en dan heb ik mijn doel al bereikt. Alles wat daarna komt, is pure winst en een extra reden tot blijheid.

Madeleine, als je eenmaal volwassen bent en iedereen is een gesetteld, dan is het moeilijk om nieuwe contacten op te doen. Dat merk ik zelf ook. weinig nieuwe mensen en de menen die ik ken hebben allemaal hun eigen dingetjes te doen.

Toch ook een paar keer via FB een algemene uitnodiging verstuurd aan mijn contacten, in de trant: wie heeft er zin om...

en daar leuke reacties op gekregen! veel alleenstaanden denken waarschijnlijk hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lydia, dat durf ik (nog) niet. De vorige keer dat ik het met een niet zo'n vriend probeerde te vieren, ging hij zijn slurf achterna en was ik alsnog alleen. Dat vond ik zo rot, dat ik zoiets nog eens durf. Ze laten me achter als ze iets beters vinden. Een tomaat om te vullen of een slurf om ergens in te steken.

Lenie, kriebeltjes? Vertel? Want van het hele ontstaan heb ik nooit meegekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Hé bah ik voel me wat.... ja ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar het voelt als een soort afscheid van Will. Het zal wel aan mij liggen hoor maar ik voel me niet zo prettig bij zijn berichtjes.
Nou ja we zien wel.quote>



nee joh!
dat doet Will niet!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...