Spring naar bijdragen

woensdag 27 Maart 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen. Eerst graag een kopje koffie Yvonne. Weet je het nog? Alleen de koffie en de rest mag je achterwege laten?

Mijn plannen voor vandaag: Ik heb led-lampen in de kamer en keuken die zijn allemaal aan vervanging toe. Een klusje die ik aftellen kan dus.

En ik wil kijken of mijn DVD speler weer goed opstart als ik hem reset.

En ik wil alvast kijken naar mogelijkheden om mijn balkon helemaal kat-dicht ** te maken. Ik heb wel al een idee hoe ik dit wil aanpakken. Ik moet alleen nog kijken wat er te koop is in de bouwmarkt. Dat doe ik als laatste, want dat vind ik wel heel leuk. Tja, kopen hè. Dat is het leukste deel van klussen.

Eerst mezelf maar op de dagpact zetten :)

DAGPACT

Albert

Lytse

miranda

rip Queenie

Tatum

** kat-dicht: er komen aan 1 zijde van het balkon 2 katten die niet van directe buren zijn. Die komen van vele balkons verder. 1 kat is niet goed zindelijk en deed vorige zomer steeds zijn behoefte op mijn balkon. Andere buren hebben daar ook last van.

1 andere kat, een pers, is zo ontzettend onverzorgd dat ik er van griebel om dat dier op te pakken en weer buiten te zetten. Het is wel een lieverd, hij zou heel graag aangehaald willen worden en komt rustig hier binnen op de bank liggen. Maar om nu zelf een badje voor haar (ik heb de kat als "haar" gedoopt) te maken gaat me wel wat ver. Ik heb dat wel al overwogen. Maar ik wilde geen kat omdat ik niet meer de zorg voor zo'n dier wil hebben. En anders moet dat uit mijn eigen keuze komen, bijvoorbeeld omdat ik zelf een dier uit een asiel meeneem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat van de week te denken, het is bijna goede vrijdag.

En vorig jaar, op goede vrijdag, ben ik gestopt met drinken.

Toen was dat op 6 april, nu op 29 maart.

Voelt toch als een jaar alcoholvrij, al hou ik de datum van 6 april aan hoor.

Maar een zeer goede vrijdag was het zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tatum, heerlijk ook een paar dagen vrij he?

Das gewoon giga genieten.

Ik heb ook hele planningen voor die dagen, echt genieten.

Ik dacht in eerste instantie dat je je balkon katdicht ging maken omdat je zelf een katje zou gaan krijgen, maar andersom kan natuurlijk ook, hihi.

Emma, goede vrijdag is inderdaad niet de dag waarop je het jaar vol maakt.

Maar wel een hele mooie gedenkdag voor jou dus.

Grappig: ik schreef vol en maakt per abuis aan elkaar en kreeg het wonderschone woord volmaakt ....:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers!

@Emmaroos: een hele mijlpaal alvast en een doel die ik nog steeds ook wil halen. Voor jou :present:

@Tatum: als je in tekens gelooft, dan kun je denken dat 'zij' jou heeft uitgezocht voor zorg, omdat

dit goed voor je zou kunnen zijn?

Yvonne, weer bedankt voor de koffie! En hoe gaat het met jou?

*** DUO-dagPACTER voor een maand gezocht ***

Ik ga vanaf maandag 1 april (geen grap) voor een maand mij verbinden aan een ecologische centrum

voor persoonlijke groei in midden Frankrijk om vrijwilligerswerk (renovatie tot 2014) te doen.

Het is daar o.a. drugs- en alcoholvrij. Aangezien ik mij volledig wil focussen aan mijn eigen

'therapeutische' doelstellingen, zal ik geen Internet of smartphone gebruiken.

Mijn verzoek is dan ook: Wie wil mij gedurende deze periode (tot weekend 27 april) op de

DAGPACT zetten? Zie het als een duo-pact als extra stimulans.

Ik zou het enorm kunnen waarderen en voor mij daar straks op afstand als extra steun

kunnen ervaren.

DAGPACT

Albert

Lytse

miranda

rip Queenie

Tatum

Joris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog heel even op de valreep Joris.

Jij natuurlijk ook een goede morgen.

Met mij gaat het goed.

heb heerlijk een paar dagen vrij nu.

Was daar best heel erg aan toe.

En ik maak gebruik van die dagen door alles hier weer eens goed 'op te ruimen' en 'schoon te maken'.

En lekker op tijd naar bed, zodat ik straks weer helemaal uitgerust en fris en fruitig er tegen aan kan.

Jij een hele maand naar Frankrijk, zal een hele ervaring zijn en zeker de manier waarop. Ik wens je daar een heel goed tijd toe Joris.

Zo, en nu echt... wegwezen Von...

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Joris, kon Gunn maar op de Dagpact komen om jullie beiden daar neer te zetten. Dat zou toch wel heel erg mooi zijn :present::musicnote::heart:

Wat je schrijft over de kat kan ik wel begrijpen/voelen. Maar dan blijft altijd nog die andere kat die overal zijn behoefte doet. Ik wil dat niet meer op mijn balkon. En ook rustig en veilig een plantenbak plaatsen (misschien met verse tuinkruiden) zonder dat die belaagd wordt.

Ik ben er nu achter dat de lamp boven de eettafel uit elkaar geschroefd kan worden. Ik had er al vaak naar zitten kijken: "hoe kom ik nu bij de lampjes die achter het glas zitten??"

Oftewel: gaat goed vandaag. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris, het gaat heel goed. Ik zie nu ook hoe de lampjes onder de keukenkastjes vervangen moeten worden en de lampen in de wasemkap. Het werd hier al knap donker 's-avonds :o

Dus eerst maar op de fiets naar de bouwmarkt B)

Ik word hier toch helemaal blij van.

Aleen - en nu komt mijn grote trigger - niet vanavond intens tevreden weer drank willen hebben. Onder het mom van "een beetje nagenieten".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je je daarvan al bewust bent Tatum. Misschien kun je dat doelgevoel van "een beetje nagenieten" opnieuw koppelen

aan de activiteit van vandaag? Je hebt immers nieuw :light: licht en je zou dan kunnen nagenieten met een goed

boek bij nieuw en helder licht?

*koppelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie zonnige morgen maar weer frummers

het gaat al weer wennen, dan zonnetje he.

Ik mag weer te fietsen straks met maatje,

maar wel stevig inpakken nog maar.

Windkracht 4 is nog best hard. maar de ergste

stormen zijn gaan liggen; 't is net het gewone leven, nu.

fijne dag allemaal en doe wat je moet/mag doen!!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...