Spring naar bijdragen

woensdag 27 Maart 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahahaha, nu maak je me helemaal nieuwsgierig. :P

Verliefd zijn is zoooo leuk. Ik zag de buurman vandaag op zijn balkon staan. Hij stond er gewoon te staan. En ik heb vanaf de keuken even gestaard. Wat ik niet doorhad was dat hij zijn balkondeur had openstaan toen ik de duiven van het balkon probeerde te verjagen.....

Ik zei

Jahaaaaa, nu nog even opvliegen.... Ik wil jullie niet, want jullie maken er een troep van, maar misschien wil mijn buurman jullie wel.... Ga maar gewoon bij de buurman zitten... :$

Tien minuten later hoor ik hem zijn balkondeur dichtdoen. Ja, zo wordt het niets met onze liefde. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij hebt hem al, Lenie. Ik hoorde vandaag de bel, en toen wist ik direct dat het de onderbuurman was. Kijk als het de buurman was, dan was ik opeens levendig geweest. Nu bleef ik liggen. Ik heb zo'n zin om alles waar te maken waar buurman en ik het over hadden. Boxer, diepe tuin, woningen verhuren. eigen woning kopen/huren. Maar toekomstmuziek, word ik een bitch van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik postte laatst op facebook dat ik de berichtgeving omtrent Kim De Gelder niet goed vond. Enfin, ik zei iets in de trant van - kan het niet meer opzoeken want heb het gewist - "De verslaggever zegt dat KDG er onbewogen bij zit, maar ik zie een doodsbange jongeman. Misschien tijd om iets aan de psychiatrie te doen?" Ik kreeg per direct zeer hatelijke reacties over de kindjes die verstijfd waren van angst, en vroeg mezelf af: daar had ik het toch helemaal niet over?

Waarom ik dat hier post: ik word daar soms heel onzeker van, is het beter om je mening gewoon in te slikken af en toe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, toekomst vind ik een eng woord. Ik ben naief genoeg om te denken dat het ooit voor mij ook weggelegd is, maar dan heb ik een sterk persoon nodig die mij daarvan weer overtuigd en mij bij de leest houdt.

Lenie, je bent al zo veel verder. Het zou alleen maar leuk zijn als hij jouw gedachten hoort. Volgens mij komt dat helemaal goed met de liefde, bij jou. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...