Hanneke Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Goedemorgen, Ik zeg het nog maar een keer: Nieuwe week, nieuwe kansen. Zoals iedere dag een nieuwe kans is. Ik hoef niet bij de pakken neer te gaan zitten. Maar ik mag weer fris, opnieuw beginnen. Ik ben altijd zo blij dat ik niet bij mijn fouten en gebreken hoef te blijven hangen. Ik moet mijn best doen me te verbeteren. Maar dat is het dan ook. Als ik dat oprecht doe is het goed. Het gaat niet om volmaaktheid. Het gaat erom dat ik vooruitgang boek. En dat doe ik toch al is het met babystapjes. Zo ga ik proberen er weer een mooie week van te maken. Maar vooreerst maar deze nieuwe maandag. Als jullie opstaan is de koffie al op vrees ik. Dus iemand anders zal daar even voor moeten zorgen. Een hele mooie maandag iedereen die dit leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Geen oog dicht gedaan. Ik mis mijn "mama en papa". Lief en ik hadden een kleinschalig maar behoorlijk trouwfeest voor ogen, waarbij ik voor mijn familie zou betalen. Schoonouders vinden het te veel. Wetende dat ze voor hun oudste zoon een veel grootschaliger touwfeest betaald hebben, is dat erg pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 goede morgen frummels. er is verse koffie en t hoor. nog een restje cola. en een nieuwe dag met veel zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Goede morgen, ik "klok" snel dat restje cola van igor naar binnen (Dank Iggiie de mijne was net op ) En ga me dan klaarmaken om met grote zoon naar "beroepskeuze meeting " te gaan. Jaja tegenwoordig beginnen ze op 12 jaar al met meetings . Jen, komt wel goed met dat feest. Ik weet nog een mooie lokatie voor een goedkope huwelijksreis trouwens!! Verders fijne dag voor iedereen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Hihi, ik besef dat ik zowel kinderachtig als materialistisch klink. Maar ik blijf erbij dat ik ma en pa mis. Nu weer even volwassen worden. Koffie en op naar het ziekenhuis voor een hersenscan. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Goedemorgen luitjes. Weer een heerlijke dag aangebroken zo te zien. Zal niet veel in de zon vertoeven aangezien ik gisteren te lang van de koperen heb genoten. Zo rood als een kroot..... Jen, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Ja, kan me indenken dat je dan je ouders mist. En die bijdrage van de schoonouders?? Ik had het idee dat dat tegenwoordig eigenlijk niet meer gebeurde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Scen ze Jen!! Las nog even terug over grenzen aangeven... en ev. daardoor vrienden kwijt raken. Kunsie, Madeleine.. (vond het overigens heel grappig om te lezen hoewel het natuurlijk op zich niet grappig is) , moeten jullie mijn verhalen horen!! Ken er ALLES van! Xietje!! Ja pfff hier ook hoor , soms, die kids den heeeeeeeeeeelen tijd, en dan nog ouders enzo.. ze hadden daar toch een naam voor geloof ik, sandwich-generatie ofzo? Maar idd. na een tijd lijk je jezelf te verliezen.. moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Goedemorgen. Ik heb geen zin. Het was zo'n lekker weekend Nou, 2 daagjes deze week en dan komt er een super-weekend Jen, gefeliciteerd hoor Dagpact: Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Mooi, ik ga ook aan de slag, wordt me wat te druk hier... Nien, plezier met de beroepskeuzetoestanden van zoon. Jen, hoop dat je niet te lang hoeft te wachten in het ziekenhuis. Luitjes, laterrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Nog heel even ... Tatum werk ze, het was inderdaad een heerlijk weekend he? Ik heb vandaag nog vrij, maar daar staat tegenover dat ik zaterdag mag werken... jij hebt het lange weekend nog tegoed dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Nog ff terug voor de vraag van Yvonne. Voor zover ik weet is het in Vlaanderen nog gebruikelijk dat de ouders het trouwfeest van hun kinderen betalen. In mijn geval niet, omdat het mijn tweede huwelijk is en etcetera. Het gaat me echter iets te ver om ook voor mijn schoonbroers te betalen. ('t gaat hier echt gewoon over een diner voor de directe familie. Het sobere vriendenfuifje regelen we zelf). Anyway, ik zei in een opwelling al veel te veel. We'll see. Ma en pa kan ik nu eenmaal niet terugtoveren. En het belangrijkste zijn uiteraard: lief en ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Een goede morgen. Het nadeel van het lekkere weer is hier al weer binnengedrongen: muggen. Nu heb ik er vannacht een doodgeslagen, kreeg ik op mijn kop omdat er een bloedvlek op pas geschilderde muur zit. Dat voorspeld niet veel goeds voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Ingewikkeld Jen, En inderdaad het is jullie feestje. Laat dit soort perikelen het niet bederven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Een goeie zonnige morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Jen, dat je je ouders mist is niet kinderachtig hoor. Waarom. Je mag toch mensen missen waar je van gehouden hebt? Dat is toch niet leeftijdsgebonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 goeiemorgen mensen:rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse miranda Acer Lekker, de zon!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse miranda Acer Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse miranda Acer Kastanje Lydia mooie dag, allemaal. ik plak er weer een dagje bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Ik heb net mijn eerste oogst op, een bak rabarbermoes. Eens kijken wat dat met de stoelgang doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 De rest van de moestuin gaat maar matig, op de knoflook na, die groeit ook als kool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Zou het zo erg zijn? Iets zegt mij inderdaad dat het wel eens laxerend zou kunnen werken. Maar in verband met het ontbreken van een stopcontact op mijn toilet neem ik een boek mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Aan zo'n scheurkalender alleen heeft een normaal mens inderdaad nooit genoeg. Dan zou het hier nu al minimaal oktober zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Goeiemiddag allemaal, Jaap, Ik wilde je nog even antwoord geven op je vraag van gisteravond, want er kwam een telefoontje tussen. Ik wil voorkomen dat mijn reisgenoot het bier wordt, zoals je beschreef op jouw reis in Zweden. En ik ken idd de vereniging van de wereldfietser van het internet. Ik heb er wel eens een oproepje geplaatst voor een reisgenoot. Maar ik besef me al meer dat ik toch liever alleen wil gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Goedemiddag HTS en Kunsie, Ik heb heerlijk gewandeld (nordic walking). Nu met een kop koffie even de dagdraad lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden