Minky Geplaatst 1 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2019 Toen ik vorig jaar een vriendin van vroeger terug zag...zo mooi haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 2 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2019 Dagdromen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2019 Ja Bor, inderdaad wel eens eerder gehoord, maar ook weer vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malou Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 All of me John Legend Let her go Passenger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 (bewerkt) Blijft voor mij het beste nummer. En top tekst: You float like a featherIn a beautiful worldAnd I wish I was specialYou're so fuckin' special But I'm a creep, I'm a weirdo.What the hell am I doing here?I don't belong here. I don't care if it hurtsI want to have control 7 juni 2019 bewerkt door Bilo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 Het is geen muziek maar ik zag dit filmpje. Dat zoiets mogelijk is!!! Heb zo een hoogtevrees maar @Sober of @Bor zullen we het eens proberen. Waanzinnig eng dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 (bewerkt) Dank voor je uitnodiging. Mag ik m afslaan? Mijn ouwe schoenen gaan nog niet mee...... nu heel blij op de derde verdieping met uitzicht op duinen. Balkon vind ik al spannend genoeg. . Maar een uitstap met @Bor en jou sla ik niet af hoor. Met daarna een sap , koffie of thee op mn balkon. Haha. spannend genoeg. 16 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Aparte muziek wel, hier. Doet me momenteel helemaal niets meer. Jammer. Ik steek helemaal niet meer in elkaar, geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 leuk en lief van je Bor. "Moet" van de week naar een concert van Muse... zo geen zin in... 't interesseert me momenteel allemaal geen bal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 https://youtu.be/cWe4e0_UmIc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 7 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2019 (bewerkt) Iets voor een wat melancholieke zondag 7 juli 2019 bewerkt door MijnGerrit haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 (bewerkt) Wacht ff het gaat helemaal verkeerd. Nog een keer proberen. Deze staat, nu afblijven Bol. 9 juli 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 Nog een. Mensen is de geen klasse? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Voor Bor: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 dit is echt knap Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 (bewerkt) t is ook zo'n indrukwekkende groep 20 juli 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 Dat is niet dezelfde groep, toch? ik vind het te gestileerd, moet een beetje lachen om die serieuze gezichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 (bewerkt) Pentatonix doet veel a capella en gebruikt ook vaak bestaande nrs maar ik vind ze stuk voor stuk erg goed meeste bands hebben 1 leadzanger. 20 juli 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2019 hier een oudere medley meer snelheid en vrolijker ook ze hebben samen veel plezier volgens mij (en dan stop ikhoor☺) haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Ah..... zo mooi deze @Bor. Dank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) Sober- Demi Lovato. Vandaag ben ik gaan lopen- Acda & de Munnik Cut- Plumb Fight Song- Rachel Platten Vermillion part 2- Slipknot Down- Jason Walker ------ Nog meer maar dan is de lijst te lang 8 augustus 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Dankje @Bor, ik luister het nu. Het is denk ik van al die nummers die ik opnoemde het best van toepassing op mezelf. Alleen dan niet sorry voor mijn echte, maar wel voor mijn pleegouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden