Myle Geplaatst 1 december 2019 Rapport Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) -verwijderd- 2 december 2019 bewerkt door Myle Niet helpend of oké
Lonster Geplaatst 1 december 2019 Rapport Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) Wat een afschuwelijke video. mensen kijk maar niet, als je geen zin hebt om te kijken naar zelfmoord. Misschien wordt het wel beter na de eerste minuut van de video, dat hoop ik maar. De functie van dit draadje is mij niet helemaal duidelijk, maar het zal zo zijn dat de video weerspiegelt hoe je je voelt. Hopelijk is dat inmiddels wat zonniger Myle. Het kijken en luisteren naar dit soort video's maakt het niet beter maar dat is niks nieuws neem ik aan. Of is dit een hulpkreet? 1 december 2019 bewerkt door Lonster ik houd hier een naar gevoel van over
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 Dit is niet het originele nummer maar de vertolking, ja dat heeft mij toen gered.Ik wilde toen dood, nu niet meer. I Will survive!!!! Ik ga overleven. Eerst slow daarna uptempo.
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 Ik snap je @Lonster maar goed dat is aan @Myle Waarom deze video? Heftig idd. Wel een goed nummer maar die video. Ben voor vrijheid wat een ieder wil laten zien. Schrok er wel van maar goed. Zegt wel wat.
Myle Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) Sorry ik had niet door wat ik met die video aan zou richten. Het was niet verkeerd bedoeld in elk geval. Ik zal hem verwijderen. Edit: Nu ik hem opnieuw heb gezien voor een deel, snap ik heel goed dat ik die video niet had moeten plaatsen. Excuus. Ik had echt niet moedwillig zoiets hier willen plaatsen. 2 december 2019 bewerkt door Myle Edit
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 Je hebt toch zelf die video wel gezien? Fijn dat je het gaat verwijderen. Kan echt niet.
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) Troy een nummer van Sinead O'Connor, hele depressieve zangeres uit mijn tijd, prachtig nummer. Deze vrouw heeft ook heel erg geworsteld met depressies etc. Subliem nummer. 2 december 2019 bewerkt door Smaragd lady jane reageerde hierop 1
Gladiator Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 18 minuten geleden zei Myle: Sorry ik had niet door wat ik met die video aan zou richten. Het was niet verkeerd bedoeld in elk geval. Ik zal hem verwijderen. Edit: Nu ik hem opnieuw heb gezien voor een deel, snap ik heel goed dat ik die video niet had moeten plaatsen. Excuus. Ik had echt niet moedwillig zoiets hier willen plaatsen. Het is tamelijk hard. Blijkbaar is dat tegenwoordig nodig om de meeste mensen te raken. Daarom moet je die clip ook tot het einde bekijken. Het begin is een spookbeeld. Gelukkig doen ze het uiteindelijk toch niet, omdat er op het juiste moment iemand is die er voor hun klaarstaat. Iedereen heeft iemand nodig ... en als je zelf niet zo diep in de shit zit, wees er dan voor diegene die daar wel in zit. Dat is de boodschap. Beetje zoals dit forum werkt, hoop ik.
Myle Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 Uiteindelijk doen ze het niet en komt het 'goed' inderdaad. Maar de clip die ik postte was niet geschikt voor hier. Iedereen heeft iemand nodig. Dat was de boodschap ook. Dat 1 vriend of een vriendelijk gebaar het verschil kan maken. Slaapze lieve allemaal.
Gladiator Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 1 minuut geleden zei Myle: Uiteindelijk doen ze het niet en komt het 'goed' inderdaad. Maar de clip die ik postte was niet geschikt voor hier. Iedereen heeft iemand nodig. Dat was de boodschap ook. Dat 1 vriend of een vriendelijk gebaar het verschil kan maken. Slaapze lieve allemaal. Ik vind het een dappere clip met een hele goede boodschap. Misschien een waarschuwing erbij zetten voor tere zielen ... Van dit concert krijg ik nog steeds niet genoeg:
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 Pas op @Myle , trap er niet in. Nu snap ik wat er gisteren gebeurde, hij is terug. Natuurlijk ging die video te ver voor hier. Kan zelfs mensen triggeren.
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) @Gladiator welkom terug mannetje. Heb het helaas door sorry, Hsp he. Je bent welkom natuurlijk maar hou het wel normaal aub. 2 december 2019 bewerkt door Smaragd
Gladiator Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 5 minuten geleden zei Smaragd: @Gladiator welkom terug mannetje. Heb het helaas door sorry, Hsp he. Je bent welkom natuurlijk maar hou het wel normaal aub. Sorry ... ik begrijp waar je naar toe wilt, ken het fenomeen trolls en dergelijke ook wel via andere fora. Onlangs aangemeld bij het "Fact" en zat wat rond te kijken naar een goed forum om me wat in de materie te verdiepen en te discussiëren. Kan ook via Pb. Ben toch echt nieuw hier, 100%
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 Via het fact hier naar de tere zieltjes Hm okay. Als je je maar gedraagt dan is het okay. Zeker geen pb. Goed nummer, je kent mij een beetje ws. Ga echt slapen nu, sterkte en als je er nu voor gaat prima, welkom terug.
Myle Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) hsp autistisch, adhd of DIS. Of wat ook maar. Ik hoop dat je hier oprecht bent. Ik vind het moeilijk te geloven want ik ben bekend met Fact en voor zover ik weet zijn daar geen fora aan verbonden. Maar oprecht excuus als ik het mis heb. 2 december 2019 bewerkt door Myle Of als ik je verkeerd gelezen heb. Truste!
bumperjim Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 Ik heb ook een clip voor jullie lady jane en nancy reageerden hierop 2
Gladiator Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 11 uur geleden zei Myle: hsp autistisch, adhd of DIS. Of wat ook maar. Ik hoop dat je hier oprecht bent. Ik vind het moeilijk te geloven want ik ben bekend met Fact en voor zover ik weet zijn daar geen fora aan verbonden. Maar oprecht excuus als ik het mis heb. Ok, dan leg ik hier eerst wel het een en ander uit: Had vorig jaar bij de VNN (Noord Nederland) gesprekken met een hulpverlener met het doel om te stoppen met alcohol. Kwam ook een psych aan te pas ... refusal vond men te link. Het werd hem dus niet. Ik zei het zelf wel op te lossen. Kon altijd terugkeren. Ging een tijd goed. Dus laatst belde ik weer met diezelfde hulpverlener. Hij adviseerde me het Fact, omdat het intensiever is en betere nazorg. Zat vannacht te zoeken naar een goed Nederlandstalig forum puur omtrent verslaving. Om zo er goed in te komen ... Ik ken Fok goed, maar dat is niet meer serieus te nemen. Voor iemand die hier net nieuw is kwam ik gisteren blijkbaar nogal vervelend over. Was niet de bedoeling, excuus. En nee, ik ben geen kloon. Blijf het ook niet zeggen... Zal proberen mee te posten deze week lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 december 2019 Rapport Geplaatst 2 december 2019 welkom Gladiator, en jammer van de invullingen vind ik persoonlijk. al moet ik zeggen dat je nick me wel erg doet denken aan een van mijn ooit, favo, bieren. Gelukkig triggert me niets meer op dat gebied. En de film vond ik ooit een prachtige, en machtige strijders passen wel hier op ons forum.
Autumn Geplaatst 4 december 2019 Rapport Geplaatst 4 december 2019 https://m.youtube.com/watch?v=_LypjOTTH6E
Myle Geplaatst 4 december 2019 Rapport Geplaatst 4 december 2019 @lady jane Dit nummer, en de clip heb ik afgelopen tijd veel geluisterd (en gezien). Deed me veel. Doet me alsnog heel veel als ik ernaar luister. Ik ben sowieso al fan van Disturbed. Er is ook een live optreden van dit nummer trouwens. Die is (nog) meer emotioneel. lady jane reageerde hierop 1
Autumn Geplaatst 5 december 2019 Rapport Geplaatst 5 december 2019 @Myle en @lady jane jaaa, Disturbed is geweldig. Haal er altijd weer een beetje een boost uit. Behalve als ik echt diep depressief ben, want dan kan ik niet eens naar muziek luisteren. Ergste is dat ik kaarten had voor hun concert in Afas in mei dit jaar. Gekocht toen ik me goed voelde, maar moest het aan me voorbij laten gaan. Ik kon het niet, te depressief. Nog spijt van. Vond het heel erg dat ik dat moest missen, juist ook omdat hun muziek vaak zo raak is mbt drankmisbruik, eenzaamheid en psychiatrische aandoeningen. En dan op een krachtige manier, niet dat hele sombere, maar heel uplifting. Positief eigenlijk, ondanks de zware onderwerpen. Ja, wordt daar wel blij van!
Smaragd Geplaatst 5 december 2019 Rapport Geplaatst 5 december 2019 Dit nummer en de vertolking, dat vat mij als persoon samen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden