Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Tik ben nog steeds muziek aan t verzamalen voor de muziektherapie die ik heb op Vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Absoluutr een favoriet van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Tijdens dit nummer denk ik altijd aan mijn overleden schatje. * was het ook maar wat zal hij eenzaam gestorven zijn in zijn campingbedje. Nederland is geweldig in de opvang voor mensen die het spoor bijster zijn. In een tuinhuisje gestorven. Ggz geweldig gedaan. Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) 2 uur geleden zei Smaragdie: Weet je dat hij pas op latere leeftijd uit de kast kwam? 5 mei bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 8 mei Rapport Share Geplaatst 8 mei Omdat ik nooit genoeg kan krijgen van zulke eenvoudige Weemoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 mei Rapport Share Geplaatst 8 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 8 mei Rapport Share Geplaatst 8 mei Winner of eurovision 2024. 2e halve finale moet nog komen maar dit gaat winnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 9 mei Rapport Share Geplaatst 9 mei Ook een mooi nummer van Frankrijk maar ik hou van dit soort ballads en die stem. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei alleen de uitslag gekeken, maar helaas voor jou @Smaragdie geen Kroatie maar Zwitserland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Close finish…. Wat mij betreft had Frankrijk mogen winnen. lady jane en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei (bewerkt) https://music.youtube.com/watch?v=7J0exe3Q108&si=3_G-7JpPZQyLQ7_D 13 mei bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei https://music.youtube.com/watch?v=lxHbBUN00cA&si=t9Mh3c7cj0K08Fmt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 mei Rapport Share Geplaatst 13 mei https://music.youtube.com/watch?v=zuceIiM6vzk&si=cWlRFeB3TAXRr-rZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei https://music.youtube.com/watch?v=5cYYV_OxnJc&si=9VdveTbJafxgzg9H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden