erik Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Wat is jullie favoriet van working class hero. Het orgineel, Marlyn Manson, Greenday, deze van Marianne Faithfull of een andere? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Over mooie covers gesproken.... lady jane en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Wat is jullie favoriet van working class hero. Het orgineel, Marlyn Manson, Greenday, deze van Marianne Faithfull of een andere? In principe ga ik liefst voor het origineel. Covers zijn leuk als je het origineel vaak hebt gehoord vind ik. Het brengt wat variatie terwijl je toch naar het zelfde liedje kan luisteren. De bass en de gitaarstukken vind ik van de cover van Marianne Faithful erg mooi, maar ja de stem, daar moet je van houden. Ik hou niet zo van dat schreeuwerige popachtige elektronisch versterkte zangpartijen. Dan liever klassieke zangpartijen zoals operazang of rustig gezongen. Sterker nog, als ik op een werkplek zit waar de radio aan is en ik moet de hele dag naar popmuziek luisteren waarbij zangers en zangeressen alles probeert vol te blèren, dan word ik standaard na ongeveer 8 maanden superagressief. Wat is er überhaupt mis met stilte op het werk. Waarom een achtergrondbehang van geluid zoals een radio die aanstaat. Een stem die zingt gaat volgens mij altijd iets ten koste van de concentratie. Goed, ik zal dan wel een vreemd kippetje zijn. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 een ontroerend "laatste" optreden van drs P http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/article/detail/4077421/2015/06/15/Amsterdammer-filmt-een-van-laatste-optredens-van-Drs-P.dhtml Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 https://www.youtube.com/watch?v=WkUPLZUFhQw erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2015 Mooi Agnieta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2015 een van de meest helende liedjes die ik ken, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2015 (bewerkt) Ben gek op Maaike Oudboter. Een keer haar en de andere singer songwriters live in Patronaat Haarlem gezien. Paar dagen terug heeft ze haar debuut album uitgebracht die moet ik zeker luisteren. Van dit nummer kan ook ik best emotioneel worden. MOOI 19 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Maaike Oudboter en helende liedjes.....om me te lijmen als ik breek lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 (bewerkt) https://youtu.be/LdH1hSWGFGU lolwut? slechts een link? ach laat maar.... 24 juni 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 gisteravond overleden Thé Lauhttps://www.youtube.com/watch?v=VHrfok8FKfU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Mooi, Kaboutertje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 (bewerkt) overleden de bassist Chris Squire, 67 jaar mooi zinnetje: you are the steps you take 28 juni 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Als er toch géén muziek zou zijn...pffff........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 https://youtu.be/C9SJcf4bR4k Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 https://youtu.be/F6Rd7xjrum8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 North Sea Jazzhttp://www.npo.nl/live/npo-cultura Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Ik ben een gebruiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Canuck1977 Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Bij welke muziek ik het niet droog houd???? How to save a life van The Fray. Dat nummer kwam uit op het moment dat mijn jongste broertje net een zelfmoordpoging had gedaan (overdosis pilletjes) en ik hem heb gevonden en naar t ziekenhuis heb genomen. Gelukkig leeft hij nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Heftig canuck 77 en wat open al. Ga je nummer zo luisteren. Maar dan verruil ik het oorspronkelijke nummer wat ik eigenlijke wilde plaatsen voor dit oude nummer. Die mijn beste vriend als bedankje liet luisteren vlak voordat ons afscheid defenitief was. Ben nog steeds geen fan van Jan Smit, maar bij dit nummer zie ik weer even zijn happy face terug toen hij het deelde met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 (bewerkt) Dankjewel Jane en Canuck, raakt me I lost some friends. Mijn tegen reactie is dan hen oprakelen zodat ze niet vergeten zullen worden. Voor mijn vlinder vriendin, die voor haar moeder heel netjes tegen een trein aanliep. Wel vertraging, maar geen lichaamsdelen zoeken. Gewoon een pleister op haar hoofd, verder in tact 16 juli 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Even voor de duidelijkheid, ik neem mezelf niks kwalijk maar de hulpverlening wel. En haar ouders hebben datzelfde gevoel ook. Al is er nu een boom geplant voor haar op het terrein waar ze voor de laatste keer verstoten werd en weggestuurd. Soms ben je klaar gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 even afsluiten met een positieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Bonnie Rait, I can't make you love me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden