Gast Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 trauma en de harde werkelijkheid weer waar ik voor sta. Ik hoop dat ik juiste keuzes maak, anders zouden ze niet aankloppen aan mijn adres toch? Ben een mens dus mag fouten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 En toen ik in mijn lip gebeten werd door mijn papflesser wist ik welk nummer ik nog vergeten was vandaag. De zanger haat ik maar is en blijft een mooi nummer. Even terug naar het begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 En ja daar heb ik graag een dikke lip voorover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Daar mag ik gewoon toegeven dat ik mijn beste vriend soms heel erg mis, ook al was ik het met zijn wensen eens. Hoe graag je het niet wil en het niet afgesproken is, je blijft iemand toch best missen. Als achterblijver blijf je toch met bepaalde dingen zitten. En dat suddert maar komt los als je weer voor ingewikkelde levenskwesties komt te staan. Ik zal nooit de juiste beslissingen kunnen nemen voor een ander maar ik zal altijd proberen te luisteren naar de wensen van die ander en daar vanuit handelen. Ik mis arno gewoon heel erg, ben blij voor hem dat ie dood is maar maakt elk jaar dat hij er niet meer is het gemis soms wel erger. Dat positief invullen van kijk ik kan op eigen benen staan en zonder handje lopen is er nu eigenlijk wel een beetje vanaf. Ik kan het, maar vind het niet zo leuk meer. Mis die mijlpalen delen toch ook wel en effetjes wegkruipen helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Ah, Spirits echte naam luidt dus Rosie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Haha, ja, ook eentje met een trekzak. Dit is minder gecompliceerd trouwens, krijg je geen bonje met de vriendin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 I'm in Love with My Car is een nummer van de Britse rockgroep Queen en het derde nummer van het album A Night at the Opera uit 1975. Het is het enige nummer op het album dat volledig is geschreven door drummer Roger Taylor, die ook de leadzang verzorgde op het nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Haha, goed oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Ja, dat was ik, Bor, al staat hij nu stof te verzamelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Noord Korea? Hmm, daar zit wel enige dwang achter, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Vnl. Rock. En misschien bedoel je Quinn? Ik heb zoiets als dit, maar dan rood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 (bewerkt) *meldt zich* speel ook gitaar ja. 28 november 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Kijk, dat staat in je rijtje in je profiel en je moest laatst verse snaren. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Gitaarheld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 En dit... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Ashes to ashes, David Bowie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Blijft een van mijn favoriete cd's. Strange little girls van Tori Amos. Dit is de volledige CD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 gisteren na sterfgeval uren naar geluisterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Hier heur ik thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 degene die ik bedoelde komt nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Kom nu pas op deze draad zag dat je the Chauffeur er op had gezet Bor. Prachtig! Ordinary World is mijn nummer van vandaag maar geen idee hoe ik hier een filmpje bij kan zetten etc..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 gezongen gedachten, gevoelens pure poezie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden