bolletje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Doe je het wel rustig aan met alles Rekel? De vorige keer ging het ook niet goed ondanks dat het in het begin zo fijn was. Lees nu ook weer een beetje hetzelfde, vriend. Zo Bol gaat een happie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ook hier word je gelezen hoor Will en oh wee je gebeente als je niet af en toe je neus hier laat zien:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 @ Will: Nou, dat is een goed teken toch, dat je steeds minder met drank bezig bent. Wel spannend inderdaad, de tijd die je tegemoet gaat, is niet niks, verhuizen en zo. Maar ach, ook dat kan jij aan, let maar op! En dan zonder drank natuurlijk! Blijf aub posten hier, ik lees je wel, altijd leuk om te lezen dat je "nog even een bootje moet aanleggen", enz. Ik lees het geluk wat je nu ten deel gevallen is, dóór in je postings. Ga goed!!!!!!!!!!!! Nu ff de keuken in, wordt altijd wel gewaardeerd hier, haha! Kip Tandoori, de jongens eten niet mee, dus we kunnen weer eventjes iets eten zonder piepers! Hoewel ik die ook wel lust.. Ach ja, wat lust ik niet, zie Kilokiller... Ja...ik weet het...VIS!!!!! Bleghhhhhh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ook Bolletje en Jane, en voor wie verder nog gaat inloggen, eet smakelijk straks!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ik was al klaar Nance kipfilet, aard. en courgette samen met 1/2 knoflookbolletje en wat kruiden geroerbakt, jammie bijna net zo lekker als kip tandoori eetze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Jane hoe is het met zoonlief? Bevalt het een een beetje in z'n nieuwe huis? Lukt het hem allemaal goed om nu wat meer voor zichzelf te zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Agnieta, ik ben geïnteresseerd. Ik kom op fb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ha Mensen, Ik wil ook af en toe mijn gezicht ff laten zien. Heb me inmiddels voorgesteld en ben zo hier en daar es een "voorstel-verhaal" aan het lezen. Als jullie vragen hebben dan hoor ik het wel. (Dan stel ik ze ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Agnieta, kom even naar fb. Dat praat gemakkelijker en veiliger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ha je hebt het gevonden Metijs, fijn. Lees maar even mee zodat je er een beetje in komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Agnieta, speciaal voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Fijn is dat hé Gula dat het op deze manier opgelost wordt. Beter dan jarenlang met een kwaad gezicht lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Geef die geitenbreier maar een flinke knuffel van mij Gula, en voor straks, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 En dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Maaaaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeee, nu niet voor het een of het ander hoor... Ik beledig niemand, laat iedereen in zijn/haar waarde, probeer empatisch zijn in mate van mogelijk, inlevingsvermogen waar nodig, niet aanvallend............. als ik drink (wat nog zelden voorvalt) kom ik niet op het forum, ok, ik heb ooit langere teksten geschreven.... nu bv, rond om mij drie (even geleden waren het er nog 7) luidkeels gillende jongens, dus tja... Wat nog meer? Hartjes? Kusjes? Idd een link mag niet... hoewel alles wat ik soms wil zeggen al eens door iemand anders gezegd is geweest. Dus waarom het "nog es" zeggen... Jullie hebben nog geluk dat ik niet eens links post van allerlei filosofen ofzo.... Maar goed het gaat hier uiteindelijk over alcohol gerelateerde zaken (dacht ik toch). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ik zie ook mijn buufje de roxy-proxy voelt zich hier al helemaal thuis!! Ook Mushe push no probs!! Wel komt er in september een "nieuwe" poes bij.. een "appartementspoes" , Lila... Ben benieuwd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ja se Aggie, dit is nu eenmaal "het huis" van de "host"... dus om of nie, t is wat t is!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 @ Nien: Druppie kijkt van tijd tot tijd of ze berichten heeft. Misschien kan je haar zelf op zo'n manier een berichtje sturen? Als je tenminste niet voor die tijd weer een ban hebt opgelopen!!!! Nog even over mijn vakantiedag. Vanmiddag heb ik eerst in bed gelegen, na het bezoek aan de manueel therapeute, en daarna werd het hier zowaar wat lichter en hebben we gewandeld langs een veenmeer. Mooie wilde bloemen, bijv. irissen en orchideeën. Het gebied deed voor een stuk aan de Hoge Venen denken, voor onze Vlaamse frummers. Daarna in het restaurant wat daar ook is een hapje gegeten. De laatste dagen vliegen voorbij. Zaterdag gaan we terug. Nu eerst even wat anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ja idd sowhat, je haalt me de woorden uit de mond! GuGu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 pffffffffffffffffff Aggie word al moe in jouw plaats.... nu nog verplaatsingen doen naar cafe's enzo????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Oh jee. Toch niet het cafe in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hoi en welkom Met... wat een leuk onderschrift heb je... En idd, pfffffffffffff nu naar t cafe... moet er niet aan denken.... Ma ja Aggie doet natuurlijk wat ze zelf wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Voor vanavond ga ik jullie verlaten. Ik heb vanavond 100 gram geluk gekocht (=chocoladereep) en dat hielp ook nog. Ik merk dat ik nodig met iemand moet praten over alles wat me bezig houdt, omdat ik anders tegen de muren blijf opvliegen, maar heb nog niemand gevonden om mee te praten. En dan bedoel ik geen psych o.i.d., maar een vriend(in) ofzo. Gewoon even gedachten opzij zetten. Probleem is dat ik meer een schrijver dan een prater ben. Alcohol leek me geen oplossing, want daarmee heb ik nog niemand gevonden om mee te praten. Maar goed, verder heb ik niets. Ik ga lekker languit op de bank. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Agnieta je bent niet fijn bezig meis morgen maar eens alles teruglezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Wilde net de comp. afsluiten, zag ik dat jij er op was Jane. Hoe is het met je zoon? Voelt hij hij zich prettig in z'n nieuwe huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden