Spring naar bijdragen

Woensdag 26 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hey Stien

Ja, een schema is een goed idee. Het moet nu maar even uurtje voor uurtje.

Ik slik cipramil en haldol (lage dosering). De SSRI helpt wel wat voor mijn stemming, maar het anti-psychoticum, maakt dat de "stemmen" gaan murmelen, vandaar de lage dosering. Ik ben immers niet psychotisch.

Hoe gaat het verder met jou? Ik ben zo bezig met mezelf dat ik bijna niet meer aan anderen kan denken, foei! Maar jij gaat goed he?

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha ja meis, ik ga goed. ik heb gister wel wijntje gehad, was met mijn ouders uit eten. en daarna was het weer klaar.

maar ik heb best af en toe lastige momenten hoor... maar ik wil dit gewoon, ik wil die balans en evenwicht.

ik snap niks van je diagnoses, nog nooit van gehoord...

en als jij nu hulp op het forum nodig hebt, dan mag je die gewoon vragen. je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor....

ik krijg vanavond een vriendin te eten met haar kinderen en een vriend. ik probeerde die twee te koppelen maar dat is niet gelukt haha...

straks lekker uitgebreid koken, aardappel/courgette gratin, een salade met druiven, pecannoten, radijn en brie en een limoendressing, varkenshaasjes en rode portsaus.

je snapt hem al, niet best voor de lijn......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammmmmm, dat klinkt goed zeg! Het water loopt me in de mond als ik dat zo hoor!

Mag ik aanschuiven?

Knap dat je het bij 1 wijntje kan laten! Kan ik echt niet hoor, ik schiet meteen door naar 12 bier! Er zit dus absoluut geen minderaar in me, al zou ik het momenteel (in de fase waar ik nu in zit) wel willen...

Topper!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liesje, er zal altijd wel iemand/iets zijn (ook in het "echt" ) waar je zult moeten dealen!

Dus of dat nu hier is of ergens anders...

Maar sterkte iag!

Hey Dylan, weet niet of ik al ooit gezegd heb dat ik jou schrijfstijl heel erg cool vind???

En tja... ik moet heeeeeeeeeeeeeeeeel braaf zijn nu, vooral geen citaten en linkjes.. anders voor goed ban , hebben "ze" gezegd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan,

ik HOU van woorden en tekst.

Natuurlijk, de inhoud is ook belangrijk.

Maar daarbuiten kan tekst op zich, woorden dus, ook mooi zijn...

Vandaar ja,

ps... "helpend" ja idd we zitten hier nu eenmaal op dit forum en een van de "regels" is dat het "helpend" moet zijn, dat wat je schrijft.

MAAR der staat nergens (dacht ik toch) dat het "helpend" voor anderen moet zijn.

Kan ook toch zijn dat het "helpend" voor jezelf is bv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jah VM, je hebt gelijk.

Ik wil echt niet zielig doen, want dat ben ik niet, maar er zijn overal zoveel triggers! Hier, in mijn eigen referentiekader, ik kan het slecht aan, door de dingen die zijn gebeurd.

Dan gebruik ik maar weer die . smoes, alco.

Ik werk dagelijks met vervelende klanten, dat kan ik dan wel weer aan, dat komt niet dichtbij...

Ben iig blij dat je terug bent, een aanwinst voor het forum!

Dylan, leer Hot begrijpen, dan snap je ook veel meer van jezelf (in mijn geval dan) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, nee hoor Hot, dat hoeft helemaal niet. Tenminste niet wanneer je bedoelt om iets voorzichtig te moeten zeggen. Ik krijg het liefst onomwonden te horen wat iemand vindt. Maar dan wel gemotiveerd als het even kan. En bereid om weerwoord aan te horen en ook om tegenargumenten serieus in overweging te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...