Spring naar bijdragen

zomerbijeenkomst

fofies

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik weet het, ik ben eigenlijk (bijna) weg, maar ik kon me niet inhouden om even te reageren.

Marika, je klinkt ontzettend eenzaam. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, en ik ben niet de meest politiek correcte persoon die er rondloopt dus ik ben niet representatief, maar soms zeg ik wél mijn eerste gedachte. Bij een zeer klein groepje van mensen valt dat goed, bij de rest niet.

Iemand zei me ooit: als je één goede vriend hebt, dan moet je blij zijn; als je er twee hebt, dan moet je dolgelukkig zijn; als je er drie hebt, dan heb je hoerenchance; als je er meer hebt, dan ben je aan het liegen.

Liefs,

Jen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marinka ja ik heb een eerste gedachte en vaak floept hij er al uit voordat ik er erg in heb. en soms neem ik even de tijd met het verwoorden van gedachten.

en politiek correct..... ik hou me niet met politiek bezig. ik blijf graag mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Igor....

iets wat ik soms toch nog wat beter moet leren, vooral op internet, dus geschreven woord.

Waar je minder kan argumenteren.

En soms valt dat goed , soms niet, soms wordt het zelfs niet gelezen...

Maar hoe dan ook ik wil wel mezelf blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...

Ok een nieuwe zomerbijeenkomst!

Wie wil?

En waar? (Mijn flat is even groot als een schoenendoos, daar past heel AdB niet in)

Het lijkt me leuk om gezamenlijk voor de hapjes en drankjes te zorgen, alcoholvrij natuurlijk, en bewijzen hoe gezellig het is zonder alco.

Ik dacht dus zelf aan een soort borrel, of mss een BBQ? Wie heeft er een grote tuin?

Nou mensen, kom maar op! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn probleem is dat als het lang droog is, ik echt geen vuur kan stoken. Maar heb wel een grote lap grond waar iedereen zijn tent op kan slaan. Mijn huis is niet zo groot maar een chemische wc is makkelijk geregeld.

Als de rest voor de innerlijke verzorging zorgt? Want een koker ben ik absoluut niet! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan neem ik koffiekoeken mee, voor bij de koffie.

Kan niks mee misgaan en als ik dat ophaal vlak voordat ik kom, zal het dozijn kattenharen ook minder zijn. ;)

En dan wil ik me ook wel opwerpen als pendel taxi vanaf station Eindhoven. 3 tot 4 personen kan ik meenemen.

Is dit voldoende bevestiging?

Bol de gastvrouw

Runningliesje de initiatiefneemster

En Spud die zich inschrijft.

Wie nog meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me vereerd Spudje! Initiatiefneemster, wow! Vind het ook niet erg wat organisatorische taken op me te nemen, zoals de agenda pakken en samen met Bol met wat data gaan gooien? En ik neem automatisch ook kattenharen mee, onmogelijk thuis te laten met 4 van die harige monsters hier :D Ik maak mijn beroemde geitenkaas salade!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, graag gedaan hoor RunningLiesje, maar eren wie eren toekomt toch? ;)

Blijft alleen aardig stil met inschrijvingen, terwijl er wel meer waren vandaag op de draad die het wel zagen zitten om bij Bol aan te schuiven.

Hihi, ik zal wel weer ongeduldig zijn... :D

Er zijn niet eens data op de proppen gekomen, dus misschien wacht iedereen daarop... :)

Ik geniet al van de voorpret, dat zal het verschil zijn.

Jummie geitenkaas, ben ik dol op! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er ook al zin in Spud! Zeker op deze verse dag, krijg allemaal wilde ideeën :D.

Omdat ik de komende tijd veel moet werken en het hardloopseizoen eind juli afgelopen is wordt het wat mij betreft augustus. We moeten natuurlijk ook rekening houden met vakanties e.d.

Willen jullie in een weekend?

Enne Marika, ik ga niet eens vragen waarom niet. Kwil het gewoon niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...