igor Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 nou ik denk dat de moed ontbreekt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Het plan/idee van Aicha leek toch niet zo gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Ik zie het plan van Aicha wel zitten. Ik kan zelf niet rijden, maar desnoods brengt mijn man me. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Ik heb de superlocatie voor zo een bijeenkomst... alleen wil ik annoniem blijven, da's dan weer jammer... -__` Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 leg de sleutel met adres van die locatie maar in een pb-box en neem die dag maar vrij dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Hehehe ... *__* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Ik weet het, ik ben eigenlijk (bijna) weg, maar ik kon me niet inhouden om even te reageren. Marika, je klinkt ontzettend eenzaam. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, en ik ben niet de meest politiek correcte persoon die er rondloopt dus ik ben niet representatief, maar soms zeg ik wél mijn eerste gedachte. Bij een zeer klein groepje van mensen valt dat goed, bij de rest niet. Iemand zei me ooit: als je één goede vriend hebt, dan moet je blij zijn; als je er twee hebt, dan moet je dolgelukkig zijn; als je er drie hebt, dan heb je hoerenchance; als je er meer hebt, dan ben je aan het liegen. Liefs, Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 marinka ja ik heb een eerste gedachte en vaak floept hij er al uit voordat ik er erg in heb. en soms neem ik even de tijd met het verwoorden van gedachten. en politiek correct..... ik hou me niet met politiek bezig. ik blijf graag mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Inderdaad Igor.... iets wat ik soms toch nog wat beter moet leren, vooral op internet, dus geschreven woord. Waar je minder kan argumenteren. En soms valt dat goed , soms niet, soms wordt het zelfs niet gelezen... Maar hoe dan ook ik wil wel mezelf blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 En even omhoog voor Runningliesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ok een nieuwe zomerbijeenkomst! Wie wil? En waar? (Mijn flat is even groot als een schoenendoos, daar past heel AdB niet in) Het lijkt me leuk om gezamenlijk voor de hapjes en drankjes te zorgen, alcoholvrij natuurlijk, en bewijzen hoe gezellig het is zonder alco. Ik dacht dus zelf aan een soort borrel, of mss een BBQ? Wie heeft er een grote tuin? Nou mensen, kom maar op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Mijn probleem is dat als het lang droog is, ik echt geen vuur kan stoken. Maar heb wel een grote lap grond waar iedereen zijn tent op kan slaan. Mijn huis is niet zo groot maar een chemische wc is makkelijk geregeld. Als de rest voor de innerlijke verzorging zorgt? Want een koker ben ik absoluut niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nou, we hebben al een stekkie, bij Bol! En als je niet kunt koken dan neem je toch lekker stokbrood en wat te drinken mee? Nu nog een datum en een boel deelnemers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Dat zal best goed komen hoor R.L. Dat is het altijd geweest. We kunnen natuurlijk ook gaan barbeknoeien hé? Maar ik heb het gevoel dat we Spudtie voorbij lopen, want die biedt het ook aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Topper! En ik ben gek op barbeknoeien, veeeeeeeel knoflooksaus! Mjam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Spudje heeft volgens mij op de dagdraad al aangegeven dat het okee is, maar lieve Spud, laat jij graag horen wat jij leuk vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Had ik net gelezen R.L. Hé en dan maak ik die knoflooksaus zelf hé? Ook de knoflookboter voor het stokbrood. Zet mij dan maar ergens in een hoekie, samen met een pond roomboter en een stokbrood en je hebt geen kind meer aan me. MMMMM jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Dan neem ik koffiekoeken mee, voor bij de koffie. Kan niks mee misgaan en als ik dat ophaal vlak voordat ik kom, zal het dozijn kattenharen ook minder zijn. En dan wil ik me ook wel opwerpen als pendel taxi vanaf station Eindhoven. 3 tot 4 personen kan ik meenemen. Is dit voldoende bevestiging? Bol de gastvrouw Runningliesje de initiatiefneemster En Spud die zich inschrijft. Wie nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik voel me vereerd Spudje! Initiatiefneemster, wow! Vind het ook niet erg wat organisatorische taken op me te nemen, zoals de agenda pakken en samen met Bol met wat data gaan gooien? En ik neem automatisch ook kattenharen mee, onmogelijk thuis te laten met 4 van die harige monsters hier Ik maak mijn beroemde geitenkaas salade! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hihi, graag gedaan hoor RunningLiesje, maar eren wie eren toekomt toch? Blijft alleen aardig stil met inschrijvingen, terwijl er wel meer waren vandaag op de draad die het wel zagen zitten om bij Bol aan te schuiven. Hihi, ik zal wel weer ongeduldig zijn... Er zijn niet eens data op de proppen gekomen, dus misschien wacht iedereen daarop... Ik geniet al van de voorpret, dat zal het verschil zijn. Jummie geitenkaas, ben ik dol op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 De initiatiefneemster moet ook de datum prikken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Maar lijkt me dat dat moet corresponderen met de agenda van de gastvrouw. Geweldig Bol dat je er open voor staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nu zijn we nog maar met zijn 3 maar lijkt me nu al leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Heb er ook al zin in Spud! Zeker op deze verse dag, krijg allemaal wilde ideeën . Omdat ik de komende tijd veel moet werken en het hardloopseizoen eind juli afgelopen is wordt het wat mij betreft augustus. We moeten natuurlijk ook rekening houden met vakanties e.d. Willen jullie in een weekend? Enne Marika, ik ga niet eens vragen waarom niet. Kwil het gewoon niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden