Spring naar bijdragen

zomerbijeenkomst


fofies

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Kate ontzettend jammer dat je niet kan, maar vakantie is natuurlijk veel leuker. :rose:

Goed dat je de verjaardag van Jane noemt. Joris, hebben ze daar een picknicktafel of iets dergelijks waar we hapjes op kunnen leggen? En heeft er iemand een heel oud, maar schoon, tafelkleed?

Ik vind het wel leuk om een Hoornse broeder mee te nemen. Dat is een zwaar gevuld krenten rozijnenbrood met een bruine suiker kaneel vulling. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tatum, ik zal een plekje proberen te claimen waar

ook een picknicktafel staat. En verder hebben ze gratis

picknickkleedjes ter beschikking. Mits je als bezoeker

weer alles netjes opruimt in de daarvoor neergezette

vuilcontainers.

Oh jee, die Hoornse broeder valt nu al zwaar... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Joris! Want ik had alleen een vaal kleed ter beschikking, maar kan niet uitsluiten dat daar geen kattenharen op zitten. Dus niet echt schoon...

Ik ben niet zo van zoet, maar als er kaneel bij zit en bruine suiker, Lekker!!! :D

Dan moet er op dat tafellaken natuurlijk wel ruimte zijn voor de taart van Jane.

Jane, wat vind jij lekker? Dan gooi ik de koffiekoeken overboord, ga ik gebak voor jou regelen. Nog makkelijker te versjouwen ook. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mijn moeder om het recept vragen van de koude schotel van mijn oma, daarvoor wil ik best in de keuken staan. En als het toch mislukt, neem ik wel een paar bakken huzare salade mee ook lekker. En hartig! ;)

Die koffiekoeken kan ik ook wel laten zitten geloof ik, komt mooi uit, want ik zat nu al met dozen teveel, hihi, ik zag me al lopen met een steekkar daar. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet toegeven, soms loop ik over van enthousiasme dat ik uitspraken doe waar ik later op terug moet komen.

Zoals de koude schotel van oma´s recept maken. Ik was door mijn enthousiasme even vergeten dat ik dood ongelukkig word als ik in een keuken moet staan. Maar ik wil nog altijd met alle liefde naar de winkel gaan hoor om huzare salade te kopen.

Alleen lijkt me eigenlijk veel leuker om zaken te proeven van mensen die dat wel graag doen.

Sorry voor mijn overdreven enthousiasme en even helemaal aan de haal gaan in mijn fantasie met het plan wat er staat. Vind het gewoon heel erg leuk allemaal en heb er nog steeds heel veel zin in.

Ik ga me nu proberen in te houden. En ik hoor wel als ik toevallig van hier nog iets meepakken kan, ben toch met de auto. Ik heb alleen geen trekhaak. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, het allerbelangrijkste is dat je er zelf bent. En ik sta ook niet in de keuken hoor. Ik haal het gewoon bij de bakker. :D

En mocht je toch nog iets willen meenemen: zeker niet te veel Spud. We willen vooral praten en niet alleen maar eten. Een hapje voor jezelf en hooguit ook voor één ander persoon? Want anderen nemen ook misschien weer wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag komen.

Enkel, het zou kunnen dat we dan al op vakantie zijn.

Dus onder voor behoud...

Enneeeeeeeeeeeeh ik heb liever hartig dan zoet maar goed!

Buufje, miss, als we er nog zijn samen rijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris, de enige reden dat ik nog niet op de lijst sta is gelegen in het feit dat ik niet weet of ik nu bij "deelnemers" of bij "misschien" hoor te staan.

Ik ga zeker mijn uiterste best doen om ook van de partij te zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris, ik had een slag om mijn arm gehouden, want de dag ervoor heb ik al een andere activiteit.

Die gaat inderdaad door en twee dingen achter elkaar red ik niet, vanwege mijn gezondheid. Ik vind het heel jammer, want ik heb goede herinneren aan de bijeenkomst van vorig jaar bij Madelief.

Ik wens jullie allemaal een leuk contact met elkaar en vooral goed weer!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Buuf, lijkt me leuk om samen te rijden. Maar wat doe je toch moeilijk en maf over kunnen hoor! :huh:

Zit je te wachten op dat je een reis kan winnen ofzo? Anders zit jij toch gewoon in M?

Maf mens! :heart::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja .. hangt af van moeder van zoon S.

Hoederecht etc..

Moeilijk doen ook .

(plan is drie weken zwarte zee, oekraine, roemenie)

En ik moet 23 aug terug zijn om boekenlijst etc te halen voor nieuwe school K.

Vandaar.....

Maar idd! Samen rijden iag!!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...