Spring naar bijdragen

Maandag 2 september 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aak: :heart: Ik heb nog wat frustratie over, moet ik me even op de tegenpartij uitleven? :D

A3, je hebt op meerdere fronten gelijk. Ik vind het hier 's avonds ook niet meer fijn toeven. Kan er geen gehakt van maken. Jammer is dat. Zeker omdat Leeftijdsgenootje zo haar best deed.

En idd sport is heel goed, fijn en gezond, maar in mijn geval moet alles met mate. Ik kom net van een een zeer ernstige knieblessure af waarvoor ik drie keer ben geopereerd en wilde denk ik weer te snel van start, waardoor mijn heup ging protesteren.

Aan de rest: Jullie zijn lieverds! Eerste wedstrijden zijn afgezegd (jakkiebah!), schuldsanering gebeld en afspraak met sportarts gemaakt.

Straks bezoek en bellen met sponsor. Pillen zijn ook al gehaald, maar kijken me nu aan. Heb ze geprobeerd bij de buren in te leveren, maar die waren niet thuis. Straks aan mijn bezoek mee geven, moet er nog een week mee.

Ga goed allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is net goedemiddag geworden.

Allereerst een mooie bloemenslinger voor onze Bolliewollie, om met Haddock te spreken "de samenbinder".

:present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::)

Hoe zou het met Marije gaan? Zou ze hier nog even kijken vandaag?

De beste wensen voor je Marije!

:present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::):present::present::present::)

@ Akie: je bent al weg, maar ik denk aan je. Jíj kent de waarheid en die meineders ook.

Laten we hopen dat ze een keer in de situatie komen, waarin ze beseffen wat ze hebben gedaan.

@ Tine: vasthouden die motivatie!!

Net gelopen en het was frisser dan ik dacht. Nu maar snel in bad!

Maak er allemaal een mooie dag van.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve frummels. Nogmaals hartstikke bedankt voor alle felicitaties. Het doet me erg goed.:heart:

Verder heb ik een hele treurige mededeling DE CHINEES IS GESLOTEN VANDAAG:angry: Wat een stomme chinezen zijn dat zeg.:)

Dus ga ik maar eens kijken of ik voor vanavond iets lekkers kan gaan kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Snoeppie,

Zet nu eens door. Je kon het eens en je kan het weer.

Je bent nog steeds dezelfde hoor.

In je droge periode ook altijd dat gemopper.

Dit is niet leuk, dat is niet leuk.

Ga je nu lekker dan?

Het leven is niet altijd leuk.

Kijk eens wat verder dan je eigen voordeur.

Er is veel kommer en kwel.

Relativeren Snoepje.

Ook ik heb het niet altijd leuk, echter drank maakt van drama een echte puinhoop.

Pak je bijeen Snoep en sterkte.

Actie.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal.

Dikke proficiat Bol!

Met mij gaat het stilaan beter, dag per dag.

Gisteren heb ik tot 22 uur in de tuin gewerkt, en ben om 2 uur als een blok in slaap gevallen. Ik merk dat buiten zijn me erg goed doet. Om de een of andere reden wordt het sil in mijn hoofd als ik tuinier. Bij huishoudelijke taken heb ik dat niet, daar word ik gek van.

Enfin, weer wat bijgeleerd dus.

Ik begin me zo positief te voelen, dat ik zelfs opnieuw vrijwilligerswerk zit te overwegen.

Donderdag een en ander bespreken met mijn verpleegster, want ik mag ook niet te snel gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Hé Snoeppie,

Zet nu eens door. Je kon het eens en je kan het weer.
Je bent nog steeds dezelfde hoor.

In je droge periode ook altijd dat gemopper.
Dit is niet leuk, dat is niet leuk.
Ga je nu lekker dan?

Het leven is niet altijd leuk.
Kijk eens wat verder dan je eigen voordeur.
Er is veel kommer en kwel.

Relativeren Snoepje.

Ook ik heb het niet altijd leuk, echter drank maakt van drama een echte puinhoop.

Pak je bijeen Snoep en sterkte.

Actie.:present:quote>


ja soothe ik weet het van boven ook allemaal wel
maar als ik het ook inderdaad zou kunnen dan zat ik hier niet
dat is nou juist het probleem..ik ben geen doorzetter..maar een zwakkeling
die bij elke tegenslag gaat drinken en eigenlijk nog lekker vind ook
en klagen doe ik ook teveel ..ja ik weet het..bij sommige is het nog veel erger
maar ik heb een probleem en daarom ben ik hier
en ben ook zeker niet de enigste niet door zetter
en inderdaad drank maak meer kapot dan je lief is

ja ik weet het allemaal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...