Spring naar bijdragen

Maandag 2 september 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Jen, ik heb je bericht nog gelezen.

Het spijt me dat je vader angsten had.

Er staat mijn schoonpa vast ook nog wel wat te wachten.

Maar dat moment was goed, en dat wilde ik beschrijven.

Ik hoop dat ik dat af en toe kan blijven zien en me niet verlies in zorgen of in mijn eigen angsten.

Niet om iets af te doen aan de gevoelens van jou of anderen, er zullen vast meerderen zijn met nare ervaringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane, fijn van je dochter, ze is natuurlijk gewoon heel erg goed :D

Hoe gaat het met je volleybalmaatje in het hospice?

Ik durf het bijna niet te vragen, want meestal gaat het dan snel.

Maar volgens mij heb ik niet gelezen dat hij al is overleden.

Ik vond het mooi hoe je je bezoek beschreef.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had je bericht helemaal niet als negatief ervaren, Kate. Ik wilde alleen verduidelijken dat het geval van mijn vader anders was.

De oma van mijn partner is nu ook dementerend, en zij lijkt vaak best gelukkig. Ze vergeet alles overigens stante pede, en ik vermoed dat dat eigenlijk in haar voordeel is.

Ik wens jullie nog veel mooie momenten met je schoonpa toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds, ik heb even snel de DD doorgelezen en kan uit zelfbescherming niet op alles ingaan.

Ik denk aan jullie iig, aan allemaal, want jullie zijn me allemaal evenveel waard.

Het enige wat ik nog kwijt wil is dat ik het gekeuvel in de ochtend en de serieuze gesprekken overdag veel beter kan hebben dan de gesprekken van laat in de nacht.

Marjo, nu spreek ik jou aan, zonder je af te wijzen, want je bent een topper. Je komt alleen over alsof je drinkt. En daar wil ik niets mee. Ik kan het mis hebben, dan mag ik over de knie! :D

Ik meld me droog af, het was een zware dag, met een diep gesprek met mijn vader, het dumpen van mijn sponsor (ze zei dat ik alles fout deed, en dat ik zo niets waard ben). Okee, ik ben er nog niet, maar ik zoek liever een sponsor die zowel kan luisteren als een schop onder mijn kont kan geven. Ik ga het wat langer de tijd geven, zo lang ben ik nog niet bij de CA.

Bladibladibla!

Truste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet ik wel zeggen dat ik Marjo ook bijna nooit begrijp, maar dat is ook niet nodig. Wat ik wel weet is dat, voor zover ik weet, Marjo nooit iemand schaadt met haar berichtjes, nooit aanvallend reageerd, tenminste dat heb ik nog nooit mee gemaakt, dus laat mensen gewoon zijn zoals ze zijn, en schrijven als ze daar behoefte aan hebben. Het forum is van iedereen, ook van Marjo.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, kan het even niet laten, om te vertellen hoe mijn avonddienst is geweest.

Zwaar, spannend

Practisch alles alleen gedaan, ook de zware en vaak moeilijk handteerbare mensen.

Gelukt, met tillift enal.

Moeilijk om hele zware mensen te verschonen in bed, met dat draaien en zo.

Vaak werken ze ook nog heel erg tegen.

Maar goed, ik heb het gedaan, nog wel niet perfect,maar wel alles zelfstandig.

Kreeg zowaar een paar complimenten van desbetreffende collega, en het gebeurde tussen ons, had haar ook heel erg dwars gezeten zij ze.

Tja, het valt niet altijd mee om elkaar aan te voelen he.

Ik moet eigenlijk naar bed, want morgen om 7 uur weer werken.

Maar eerst even stoom afblazen hoor

Even uitdampen zogezegd:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik vind het vervelend dat je eigenlijk precies hetzelfde zegt als ik, maar het beter weet te verwoorden, waardoor mijn reactie wat vervaagt, snappie? ;)

Ik laat Marjo lekker zijn wie ze is en zoals ik al aangaf is ze een topper, maar is het mijn probleem dat ik er niet goed mee om kan gaan.

Nu komt het over alsof ik haar niet wil laten posten. Het tegendeel is echter waar, ik ga er niet op in. Míjn keuze.

Ook ik heb af en toe wel wat wijsheid in pacht :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal,

@ Spud: blijf jij maar Spud! Dat voelt goed.

@ Wijfie: gelukkig dat J. zich weer wat beter voelde en dat jij hebt bij kunnen komen vandaag. Sterkte meis.

@ Rapi: gelukkig dat het jouw collega ook dwars heeft gezeten. Misschien ontwikkelt zich een beter contact op den duur. Knap dat je het vanavond vrijwel alleen hebt gedaan! Niet meer doen dan je aankan hoor!

Ik heb het weer droog gehouden. Slaap lekker en tot morgen, ook alle mensen die ik niet persoonlijk heb genoemd.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...