Yvonne Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goedemorgen lui. De koffie staat door te lopen, de thee te trekken. Gordijnen open, maar het is buiten nog zwart. Ik ga een beschuitje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Wat een stilte, iedereen aan de winterslaap begonnen? Zag dat Jen aan de slag kan met het vrijwilligerswerk... fijn voor je Jen, mooi. Essie ook weer terug, en vol ongeduld blijkbaar . Hoop dat het snel weer een stuk beter met je zal gaan hoor. Marjo, mooi, heel mooi! Tijd voor nog een bakje dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goedemorgen, hier ad koffie van Yvonne en zo weer onderweg. Wordt echt wintef brrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Hier inmiddels echt licht, nou ja.... licht... schemerlicht. Jij een fijne dag hoor Aakie. Vraag me af hoe het met Hannah is. Als ik me niet vergis had ze een afspraak met de huisarts maandag? En niet meer gezien hier de dagen daarna geloof ik. Hannah....???? Ik mag nu de boel afsluiten, ga aan de arbeid. Koffie en thee zit in de warmhoudkannen en staan links op het aanrecht. Enfin, dat mag inmiddels bekend zijn... Maak er iets van vandaag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ha Jan, ja, het wordt inderdaad kouder... Fijne dag ook voor jou natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goedemorgen allemaal! Dank je, Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Voor mij weekend nu.....wat dat betreft is half negen vrij vroeg wakker worden. Ik houd het nog steeds vol hoor ook al meld ik me niet dagelijks. Net als vorige keren merk ik vooral dat ik nu veel beter slaap. En ik na stoppen gelijk weer wil sporten waar het er eerst nooit van kwam. Ik herstel ook veel sneller nu, waar ik eerst een week spierpijn had kan ik nu 3 dagen later die spiergroep al weer trainen met gewichten. Leuk om te lezen dat het met zovele bekende nicknames ook goed gaat Dank voor de koffie, ga er even bij zitten en dan wassen stofzuigen rommelruimen.....weekend heet dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goeie morgen allemaal:rose: Vandaag ga ik beginnen met de kerstspullen naar boven te halen en eens te kijken of ik al kan beginnen. En, en das heel belangrijk, eens kijken wat ik niet meer nodig heb, want ik heb veel te veel. Vannacht weer eens goed geslapen. Had veel last van geïrriteerde ogen de laatste weken, dus kon in bed m'n ogen niet ontspannen, en lag uren wakker, dus ben ik gisteren naar de brillenman geweest en het is gelukkig opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 hey, nog geen dagpact. DAGPACT Nadia Heb een mooie dag allemaal. ik ga er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Dagpact: Nadia Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 goeiemorgen frummers, het is nog een paar uurtjes drood volgens de berichten dus als onze engeltjes hun werk goed doen kunnen we droog te fietsen straks. Tatum, ik lees je hier veel te weinig (naar mijn zin dan) is dat een goed teken? ik hoop het:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Jane, lief van je je berichtje. Ik hing er een beetje bij te bungelen. Wel alcohol, maar niet te veel of geen alcohol. Wel belangstelling voor contacten met internet en geen belangstelling...... Toch wil ik er nu volledig voor gaan. Ik heb iemand ontmoet die wel eens heel erg belangrijk voor me zou kunnen worden. Het klikt geweldig! Eigenlijk zelden zo'n klik met een man gehad. En nu moet ik ook steeds denken aan een verhaal van Madeleine. Ik wil deze man juist naar me toe trekken en niet afstoten. Voor het eerst in hele erge lange tijd wil ik gewoon iemand heel erg dicht bij me hebben. En dat is dan gelukkig wel wederzijds. Dus oude vriendje alcohol toch maar volledig aan de kant schoppen. Ik zal proberen me hier weer dagelijks te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goedemorgen, weer best geslapen hier, wat een genot, beter dan badend in het zweet om 4 uur wakker worden! DAGPACT: Nadia Tatum Wimmelt Een mooie droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Moggel Ploppers en Toppers . Idd. het wintertje komt er aan , het word een drukke dag voor mij . Zo eerst even de rest van het boompje kloven ( met een machine ) die ik zaterdag gescoord heb . Weet er trouwens nog iemand een omgewaaide boom ( in regio het gooi ) , want ik kan er voor het wintertje nog wel 3 gebruiken . Vervolgens bah bah in de papieren voor de " zichzelf legaliserende staatsmaffia " ( belasting ) En vanavond met de pup naar de puppytraining . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ha Ztiertje, Hier in het noorden vragen ze waar nog een boom overeind staat, haha. Succes daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goedemorgen allen DAGPACT Nadia Tatum Wimmelt Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 wat heerlijk voor je Taat de liefde is de beste reden die ik ken, om adb te worden. Het blijft toch een beetje balanceren op het randje he. En jijzelf, je dochter, je nieuwe liefde, 3 x scheepsrecht het is het zo waard meis:heart: en ja dit Aagje geniet graag mee:D zo gauw fietsen, voor het weer plenst. latersssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goedemorgen allemaal, Ga ook maar eens kijken naar vrijwilligerswerk. Thuiszitten is niet goed voor mijn humeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goedemorgen jong en lui op de valreep Pfff, tegenwoordig moet je voor Postbezorger zaterdag ook een verkapte psychologische persoonlijkheidstest afleggen. Ik vind het overdreven en twijfel nu wel sterk of ik het de moeite waard vind, immers betaling is minimaal en bruto/netto houd je maar 57,7% over (eigen berekening n.a.v. eerder dienstverband bij PostNL) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Wat een fijn bericht Taat. En natuurlijk nu geen alc. zodat je optimaal kan genieten van de nieuwe vriendschap. Hartstikke goed Laura om eens te kijken naar vrijwilligerswerk. Overal vragen ze vrijwilligers hoor dus je hebt het voor het kiezen. Moghu Joris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Morge Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Dat is inderdaad niet zoveel Joris maar het is ook waar je de meeste waarde aan hecht. Je bent wel de deur uit en nuttig. Heel belangrijk voor ons om bezig te zijn en het gevoel te heb ben wat mee te draaien met de maatschappij;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Dat is ook zo Bol, maar het zet geen zoden aan de dijk als je afhankelijk ervan bent. Denk dat ik even ga hardlopen om een heldere kijk te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Net een uur gaan aerobiccen. Man man man, mijn conditie is slecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ik ga altijd steenbiccen, verdien je ook nog 'n paar centen. Vandaag laatste late, dan weekend. Wel aan toe. Ff doesjuh, ontie uit en dan laatste rukkie. Hou het zo droog als je wilt, medelijsters. De koukleum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden