Emmy Geplaatst 19 april Rapport Geplaatst 19 april 79,4 De komende twee zaterdagen lukt het me niet om te wegen. Ik ben er dus even niet!
Wendy75 Geplaatst 19 april Rapport Geplaatst 19 april Ik doe even niet meer mee. Misschien later weer... Succes allen!
Jannigje Geplaatst 19 april Rapport Geplaatst 19 april 71 Een vertekend beeld want ik heb 2 dg níet gegeten omdat ik steeds moest overgeven. Nu weer wat kunnen eten en drinken gelukkig.
rapilos Geplaatst 19 april Rapport Geplaatst 19 april Even geen weegschaal en volgende week ook niet, ben aan het oppassen op huizen en hondjes
Yvonne Geplaatst 20 april Rapport Geplaatst 20 april (bewerkt) Goedemorgen luitjes, De resultaten van de afgelopen week vind je hieronder. @Claudius is wederom Topper van de Week, klasse Claudius. Mooi, het is een mooie lijst vandaag, veel lentegroen Laten we ondanks de eitjes en aanverwante lekkernijen ervoor gaan om dat volgende week voort te zetten. En misschien tot ziens hier Wendy... Succes hoor. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... 20 april bewerkt door Yvonne lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 20 april Rapport Geplaatst 20 april lekker ontbijtje en hier is dus die tuinkers! Kon m eergisteren niet vinden in de lidl.
Fonny Geplaatst gisteren om 06:32 Rapport Geplaatst gisteren om 06:32 Geen weegschaal ivm pieterpad🚶♀️
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen, De resultaten van de alfgelopen week vind je zoals gewoonlijk in het tabelletje hieronder. En tot mijn verbazing ben ikzelf dit keer Topper van de Week, best wel weer eens leuk. Lieve mensen, we hebben weer een hele week de tijd om een stukje dichter bij ons streefgewicht te komen, we gaan er weer voor. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... lady jane reageerde hierop 1
Jan1000 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oeps te laat 103,6. Gefeliciteerd Yvonne, Top!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden