Bob Geplaatst 8 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2023 112,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
garfield076 Geplaatst 8 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2023 88,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2023 103,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 8 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2023 67.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2023 Goedemorgen, Zoals gewoonlijk vind je hieronder onze resultaten van de afgelopen week. En dit keer is @Donder Topper van de week, dat doet me goed, mooi man. @garfield076, ik zie dat jij ook jouw gewicht hebt doorgegeven, betekent dat dat je je aanmeldt voor de Kilokiller? Laat het maar even weten. Lieve mensen, we gaan er een groene week van maken... Succes... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 52.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 67,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 70,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 50,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 79.0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 58.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 113,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 73 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 106,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 71,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 68.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 104,1 hele week uit eten geweest…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 (bewerkt) Goedemorgen, Hieronder vind je de resultaten van onze pogingen van de afgelopen week om tot een voor onszelf prettiger gewicht te komen. @Maja is met glans Topper van deze week geworden weer. Mooi hoor! Er ligt weer een hele week voor ons, een week waarin we hopelijk weer een stukje dichter bij ons doel zullen komen, Succes lui. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... 16 juli 2023 bewerkt door Yvonne lady jane en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 81,3 Toch in een maandje weer een kilo erbij. Vanaf vandaag begonnen met intermitted fasting. Goed te doen en gezond, benieuwd of het gaat helpen in de seventy zone terecht te gaan komen. Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 Oh, ben ik nou net te laat dus? Of kan die er nog bij? Ik dacht oprecht dat je zondagochtend nog gewoon je gewicht hier kon indienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 niet aan de laatste zin van Yvonne toegekomen @Strijkbout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 16 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2023 30 minuten geleden zei lady jane: niet aan de laatste zin van Yvonne toegekomen @Strijkbout? Ik denk het..... Ach ja, gaan we deaud aaaaaannn Hopelijk is die kilo er volgend weekend weer af en heeft het niemand et gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2023 Op 16-7-2023 om 10:18 zei Strijkbout: ........kan die er nog bij? . De tabelletjes maak ik op in Excel @Strijkbout, vervolgens zet ik ze in Paint en sla ze daarna op als afbeelding, om ze uiteindelijk hier te plaatsen. Dat is de reden dat ik geen wijziging aanbreng in een al geplaatst 'plaatje', behalve als ik zelf een fout heb gemaakt, dan vind ik het niet meer dan normaal dat ik even opnieuw aan de slag ga..... Jouw gewicht zal ik in de tabel van aanstaande zondag alsnog verwerken dus Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 18 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2023 15 uur geleden zei Yvonne: De tabelletjes maak ik op in Excel @Strijkbout, vervolgens zet ik ze in Paint en sla ze daarna op als afbeelding, om ze uiteindelijk hier te plaatsen. Dat is de reden dat ik geen wijziging aanbreng in een al geplaatst 'plaatje', behalve als ik zelf een fout heb gemaakt, dan vind ik het niet meer dan normaal dat ik even opnieuw aan de slag ga..... Jouw gewicht zal ik in de tabel van aanstaande zondag alsnog verwerken dus Prima hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2023 51.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden