rosa45 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 hoor Jane, je begon met het woord "sporters" terwijl Aicha eindigde met het woord "opbrengen" dusss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 dusss..... Rosa is weer irritant en speelt voor betweter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 betweter zag niet dat Aicha met het woord ik begon, i.p.v. met het woord sporters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 sport(ers)ief als ik ben geef ik mijn fout direct toe en ben betweter af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Af! Rosa:rose: gaat weer naar haar mandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 mandje ligt nog steeds goed met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 weer te laat terug om Rosa truste te wensen; ze ligt al in haar mandje te ronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Ronken hebben we weer gehad, we zijn inmiddels al weer even bezig met een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 dagelijks even dominospelen geeft mijn dag een speels structuurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 structuurtje waar ik me ook al een lange tijd aan houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 houd mij creatief bezig met taal en daarin ook nog iets te kunnen uitdrukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 uitdrukken van een peuk heb ik 29 maand geleden voor het laatst gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 gedaan heb vandaag niet veel, maar toch zeker wel 25 km gefietst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Gefietst heb ik vandaag ook, wel 2x naar de bouwmarkt toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 toe maar..25 km fietsen is voor veel mensen niet niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Niks te weinig das 25 km meer dan ik vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Vandaag is alles weer gewoon, dus vroeg op en straks naar mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 werken is voor den domme; werken maakt vrij, werk adelt; goed begonnen is het halve werk; dom zijn en werk hebben: dat is geluk en zo zijn er nog veel meer gezegden met werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Werk is net als een vrouw, pas als je het niet meer hebt ga je het missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Missen en missverkiezingen heb ik nooit wat van begrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 begrepen heb ik nog veel meer niet in het leven, dus moet ik nog veel leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Leren wat missen is kan niet echt nodig zijn, iedereen mist toch wel een geliefde, een ouder, iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Iemand moet toch weten hoe ik die spaanse muskieten te lijf kan gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 gaan die dood dan zul je ze (als kiespijn) missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Missen doe je als je om ieamand geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden