Spring naar bijdragen

Spiritueel draadje


Summer

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
cathy56

Jammer Lin, ik krijg sprookjesleven niet open.


Ik houd heel erg van sprookjes... was dus erg benieuwd!!


Ik kan het vast wel ergens vinden via google?



Ja hoor, gewoon op www.sprookjesleven.nl maar die zal je zelf ondertussen wel hebben gevonden

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg iedere dag maar dezelfde kaar: Ga vandaag iets voor jezelf doen...mmm heb ik nog nooit mijn hele leven gedaan, moeilijk, vroeger deed ik wat mijn ouders van mij verlangden en later mijn man en kinderen. Zat gisteren ook al voor mij uit te kijken, wat moet ik dan voor mezelf doen, ging ik de kamer opruimen, maar weet niet of ze dat er nou mee bedoelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het niet Lin.
Al tekenend dat je dezelfde kaart krijgt, dat gebeurt nl niet vaak,
dus het kan wel eens een giga eye-opener voor je worden als je
er achter komt wat voor je zelf iets doen betekent.
Voor mij betekent het, een dagje sauna, een boek pakken en uren mogen lezen ongeacht wat er allemaal ligt te wachten, soms de kamer opruimen als ik het te lang heb uitgesteld en last heb dat ik niets kan vinden, met een vriendin vaan het filmhuis, een stuk door de polder gaan fietsen, of de trein pakken en naar de markt in een grote stad, ook heerlijk. En wat ik jarenlang voor mezelf deed was een week zonder iemand erbij naar Turkije, tas boeken mee, lekker eten, volleyen en geen aanpassen aan een ander!
Nu jij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Uitspraken van Mandela:

"A good head and a good heart are always a formidable combination."

"Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear."

"If you want to make peace with your enemy, you have to work with your enemy. Then he becomes your partner."

"It always seems impossible until its done."


Deze wilde ik even delen met jullie!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

De tijd van zwoegen is voorbij en in zekere zin ben je tot jezelf gekomen. Laat het verleden los en begin een nieuw leven.


Aangezien mijn relatie op een nieuw dieptepunt is gekomen klopt bovenstaande wel.
Wij kunnen niet door; hebben elkaar klem gezet. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
6 dagen droog nu; een periode om de zaken nuchter onder ogen te komen.
Sterker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trok voor de grap een engelenkaart tussen het klussen door. Wel leuk toepasselijk:)...

"Het is tijd je weer om te keren en de toekomst met nieuwe zekerheid tegemoet te zien, voorbereid om het komende geluk te delen."

Eigenlijk héél erg toepasselijk, want één van de redenen dat ik gewoon móet stoppen met drinken is de kans op mijn :heart: 'terug'/eindelijk te 'krijgen' (is specifiek iemand). Om met hem mijn geluk te kunnen delen dus:)....

(Weer 2 dagen adb)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...