Spring naar bijdragen

Spiritueel draadje


Summer

Aanbevolen berichten

Ik kwam via de Engelenkaartjes bij andere kaartjes terecht op het Spiritueel platform. Vond mijn kaartje zo mooi positief dat ik hem even met jullie wil delen:

Je hebt een overwinning behaald of je behaalt deze heel spoedig. Eindelijk heb je voor jezelf en de weg van het geluk gekozen. Het is net alsof alle puzzelstukjes in elkaar vallen en je hart maakt een sprongetje. Je bent wakker geworden zo lijkt het en je bekijkt het leven vanuit een heel liefdevolle kant. Jij bepaalt door je gedachten wat er op je pad komt en dat trek je aan. Je intuïtie wordt met de minuut sterker en je vertrouwen in jezelf ook.
Laat de stress je niet (meer) overmannen, dat kan een struikelblok zijn
Eindelijk is het dan zover dat je jouw eigen hart gaat volgen en dat resulteert er ook in dat je zin hebt om nieuwe plannen te gaan uitvoeren. Als je met iets nieuws wilt gaan beginnen, dan ga je een goede start maken. Houd dit gevoel vast en laat de passie door je aderen stromen. Wat ben je toch een geweldig mens en wat zul je gaan genieten van je nieuwe kijk op het leven. Het is tijd voor actie, voer de plannen maar uit!
Je spiritualiteit in het leven gaat steeds meer toenemen en je de inzichten komen steeds helderder binnen.
Het is tijd! Tijd voor jou!

Mooi hè!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...