lady jane Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Voed jezelf met eigen liefde en eigenwaarde, je bent uniek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 quote: Originally posted by: cathy56Jammer Lin, ik krijg sprookjesleven niet open. Ik houd heel erg van sprookjes... was dus erg benieuwd!! Ik kan het vast wel ergens vinden via google? Ja hoor, gewoon op www.sprookjesleven.nl maar die zal je zelf ondertussen wel hebben gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ha Linik kon net als Cathy de site niet openen, maar nu dus wel.bedankt voor de tip;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Flexibiliteit.Het leven is een dans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik krijg iedere dag maar dezelfde kaar: Ga vandaag iets voor jezelf doen...mmm heb ik nog nooit mijn hele leven gedaan, moeilijk, vroeger deed ik wat mijn ouders van mij verlangden en later mijn man en kinderen. Zat gisteren ook al voor mij uit te kijken, wat moet ik dan voor mezelf doen, ging ik de kamer opruimen, maar weet niet of ze dat er nou mee bedoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik denk het niet Lin.Al tekenend dat je dezelfde kaart krijgt, dat gebeurt nl niet vaak,dus het kan wel eens een giga eye-opener voor je worden als jeer achter komt wat voor je zelf iets doen betekent.Voor mij betekent het, een dagje sauna, een boek pakken en uren mogen lezen ongeacht wat er allemaal ligt te wachten, soms de kamer opruimen als ik het te lang heb uitgesteld en last heb dat ik niets kan vinden, met een vriendin vaan het filmhuis, een stuk door de polder gaan fietsen, of de trein pakken en naar de markt in een grote stad, ook heerlijk. En wat ik jarenlang voor mezelf deed was een week zonder iemand erbij naar Turkije, tas boeken mee, lekker eten, volleyen en geen aanpassen aan een ander!Nu jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Een nieuwe periode van vreugde, een vreugde die je nieuwe energie geeft na een periode van je niet lekker gevoeld te hebben. Problemen en moeilijkheden worden opgelost.Word hoog tijd voor wat vreugde !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Gisteren heb ik voor het eerst iets voor mezelf gedaan! Voelde idd goed.Vandaag had ik ook een hele mooie kaart: De noodzakelijke verandering heeft plaatsgevonden en je bent nu in staat te krijgen wat je hebt verdiend op emotioneel en materieel gebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Neem het licht dat je ontvangt helemaal mee tot in je wortels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Uitspraken van Mandela:"A good head and a good heart are always a formidable combination." "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world." "I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear." "If you want to make peace with your enemy, you have to work with your enemy. Then he becomes your partner." "It always seems impossible until its done." Deze wilde ik even delen met jullie!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 vandaag is heling bezig, gun jezelf ook die rust.nou dan ga ik nog maar even het bed in met een kop koffie en een boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nieuwe waardes van het leven zullen je helpen om alles beter te gaan begrijpen. Houd je niet vast aan een standpunt maar ervaar het leven dat vol zit met waardevolle standpunten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 "Probeer beetje makkelijker en vooral simpel gaan denken, dat maakt ook ruimte..... voor nieuwe patronen. "Mooi, heb gelijk mijn 'handtekening' maar even aangepast:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 De tijd van zwoegen is voorbij en in zekere zin ben je tot jezelf gekomen. Laat het verleden los en begin een nieuw leven.Aangezien mijn relatie op een nieuw dieptepunt is gekomen klopt bovenstaande wel.Wij kunnen niet door; hebben elkaar klem gezet. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.6 dagen droog nu; een periode om de zaken nuchter onder ogen te komen.Sterker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ben spiritueel erg goed bezig heb een eigen forum hierover en ook over andere dingen natuurlijk lichaam geest en natuurlijk verslavingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mijn spreuk van vandaag:Zoet verlangen.Geniet van het moment en laat je betoveren.Precies waar ik mee bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Trok voor de grap een engelenkaart tussen het klussen door. Wel leuk toepasselijk:)..."Het is tijd je weer om te keren en de toekomst met nieuwe zekerheid tegemoet te zien, voorbereid om het komende geluk te delen."Eigenlijk héél erg toepasselijk, want één van de redenen dat ik gewoon móet stoppen met drinken is de kans op mijn 'terug'/eindelijk te 'krijgen' (is specifiek iemand). Om met hem mijn geluk te kunnen delen dus:)....(Weer 2 dagen adb) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Vandaag 2 spreuken:Doe als de bloem, die omhoog kijkt om niet haar schaduw, maar het licht te zien.Ook na tijden van diepe duisternis en van ijzige kou volgt weer licht en warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Hihi, ben met iets moeilijks bezig en had last van uitstelleritis. Dacht: ik trek een engelenkaartje. En wat zei mijn engel?Er is werk aan de winkel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2010 Die is grappig Fransesca!!Mijn engelenkaartje zegt: er is nu een periode van groei en verbetering en verbetering gaat vooraf aan alle verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Vandaag is dit mijn kaartje:Wees moedig.Zie de waarheid in de ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Mijn vandaag kaart:Vandaag accepteer ik de ander zoals hij/zij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Kaart: Vandaag ben ik trots op mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Laat alles vandaag maar over je heen komen, het komt vanzelf weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Koester de warmte in je die geborgenheid schenkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden