Pelle2 Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 En Mariette Wijne met Nou, nog eentje dan. Lag niet in de bieb. En lag niet bij de boekhandel. Het zit niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) Die kan je krijgen op iBooks 5 december 2017 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 (bewerkt) Ik vond die trouwens niet echt de moeite waard (heb alleen de gratis sample gelezen). Ben nu bezig met AHA van Marnix Pauwels. Die vind ik erg goed. Het zijn je gedachten die het doen, en waar je afstand van moet zien te nemen. Komt ook overeen met zenmeditatie, mindfulness en zo waar ik ook mee bezig ben. 18 december 2017 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
esther2014 Geplaatst 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst 18 december 2017 Bumperjim , heb je het boek Drinken, Caroline Knapp gelezen ? In het engels heet het Drinking a love story. Een prachtig boek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 OK de volgende op de lijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Iemand bekend met het boek van Olivier Ameizen, ‘de verslaving nabij’ ? Het gaat zich mee name erom hoe hij zich zelf genas met het middel ‘baclofen’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Tip: bij Bol 'verslaafd aan liefde' van Jan Geurtz voor 4,99 als e boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 En nog een aantal andere boeken van hem..oa de verslaving voorbij. Zag ik later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 @kruidenthee67: ik lees momenteel veel van Jan Geurtz. Morgen ga ik naar een workshop. Voel me heel prettig bij zijn boeken. Verslaafd aan liefde een eye-opener en het zorgt voor ruimte in mijn gevoel. Manlief leest het ook (en meer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 december 2017 Rapport Share Geplaatst 27 december 2017 Die heb ik nu besteld, omdat ik er zoveel over gehoord heb hier..en kwam voorbij..ben benieuwd. Wel een valkuiltje, veel lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 11 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2018 Ik ben begonnen aan het boek "The naked mind", het is helaas wel een Engelstalig boek. Het is een bestseller in America. Een zelfhulp boek een beetje in de stijl van die van Allen Carr. Leest niet al te lastig, Nederlandstalige versie bestaat er nog niet van. Geeft inzicht in verslaving en ook de neurologische kant ervan. Het boek is gericht op een verslaving aan alcohol en het is geschreven door Annie Grace. Wanneer ik het uit heb zal ik laten weten of het wat was, but so far so good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2018 A, deze heb ik ook op mijn e-reader...maar het Engels is echt een drempel. Inmiddels Jan Geurtz uit..'verslaafd aan liefde'. Ik heb ook 'de verslaving voorbij' onlangs gelezen, maar gek genoeg kon ik daar minder mee. Van alle boeken die ik tot nu toe gelezen heb (en dat zijn er veel ) komt deze, verslaafd aan liefde, voor mij echt tot bij waar het om gaat. Inmiddels door, het vele lezen, begin ik overeenkomsten te zien in visies en wat wel of niet werkend is. Uiteraard lees ik dit alles mbt verslaving, maar waar het omgaat is het grotere verband, tenminste dat zie ik zo. Het allerbelangrijkste blijft voor mij dan toch weer steeds..de stap zetten naar 'doen'. Niet in de 'boekenwijsheid' blijven hangen Ben benieuwd Amethist naar je recencie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Jullie zijn allemaal zo weg van Jan Geurtz, heb m ook maar besteld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Ja. Verslaafd aan liefde raakt ook mijn kern. Ben benieuwd naar jouw reactie Bumperjim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Eerst ff Marnix Pauwels afmaken, ik lees teveel boeken tegelijk... Herman Koch ligt er ook nog, ongeveer halverwege... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Heb ik nou ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Maar eerst Jan Geurtz! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2018 Herkenbaar! Maar..ben inmiddels wel een beetje klaar met de 'ervaringsverhalenboeken'...Marnix vond ik ook wel goed. Ik lees nog 'verslaafd aan denken'...en dan weet ik 'het' wel haha! Geintje..maar inmiddels wel veel helder geworden. Mij heeft het lezen wel geholpen. En het raakt ook aan mijn werk...dusse...twee vliegen....maar ik wil ook wel weer eens een lekker spannend boek..iemand nog een tip? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Tv serie: Happy Valley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 (bewerkt) Ik ben met de thrillerserie van M J Arlidge bezig, niet heel literair, maar wel spannend. Over een vrouwelijke, menselijke hoofdinspecteur vd politie. Iets te veel heldin, maar dat leest wel lekker weg☺ 18 februari 2018 bewerkt door lady jane Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Poeh hee die Jan Geurtz zet wel ff in een paar hoofdstukjes neer hoe en waarom alles (dys)functioneert. Ik zit met kromme tenen van herkenning. Vanmiddag lekker verder lezen in het vliegtuig. kruidenthee67 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Verslaafd aan liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Ongelofelijk hè , Bumperjim? Ik was naar een workshop van hem, hij zegt ook vaak: “geeft niets, mag best”. Dat helpt mij als ik mezelf bezig zie. ‘Geeft niets, mag best’. En door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2018 Ja he? Ik dacht al veel te weten...maar dit boek liet alles op zijn plaats vallen. Mooi dat je het aan het lezen bent... Ik ga nou de tip van LJ op mijn reader proberen te krijgen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 De Napolitaanse romans ( 4 of 5 boeken) van Elena Ferrante. Gewoon lekkere boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden