Ans Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Haha, Goeie Jane! Diesel; de fokker waar ik mijn Chi vandaan heb zei al dat ze verslavend zijn. Ik kon me daar toen nog niets bij voorstellen, nu wel! Ik vind het geweldig die miniatuurtjes. Wat voor hond heb jij? Bolletje: lijkt me heel leuk om een keer zo'n speeldate te doen! Voor de dinnerdate kunnen we dan op ons gemak een menu bespreken:) De oesters waren vooral bedoeld voor het libido, maar wie weet lukt het met een ossehaasje ook wel... Ik ben trouwens gek op de meeste honden, klein, groot, mooi, lelijk. Bij de puppytraining was er een witte herder, die vond ik ook prachtig. Maar die neem je niet meer zo makkelijk op schoot als ie volwassenen is. Om over het opruimen na het uitlaten maar te zwijgen. Bolletje, wat een mazzel heb jij, in de tuin uitlaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Ans ik heb 600 vierkanten meters tuin. Als Puck echt verstoppertje wil gaan spelen vind ik ze nooit meer terug. Ach aan het libido van een chiwafwaf mankeerd meestal niets hoor, ook zonder oesters, dat zit wel snor. Maar we zullen volgend jaar eens afspreken, goed? Het lijkt me geweldig om die twee te zien ravotten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Bolletje, doen we! Hartstikke leuk. En dan neem ik mijn fototoestel mee. 600M2 tuin, whoa! Dan moet ik die kleine wegloper van mij zeker in de gaten houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Update van het puppenfront: puppemans weegt al tegen de 15 kgtjes, nog geen 4 maanden! Wordt 'n beer. Wel 'n lekkere sloper, ach, kunnen we de kringloop ook weer 's ontlasten van wat onverkoopbaar meubilair. Kat en pup gaat heel goed, kat staat d'r al aardig, al is ze(pup) nog wel wat ruw en onbesuisd met die grote poten, het is allemaal roedelliefde wat ik zie. En volgend maand krijgt kat versterking... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hoi Haddock, Wat voor pup heb je? En je krijgt nog een kat erbij, via Spud? Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 't Is 'n halve Boxer, halve American Bulldog, Ans. En er komt idd. nog een kater bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Mush heeft zich heel goed gedragen! Terwijl ik de laatste weken heel veel weg was toch. En zij was nieuw! Ben trots op haar! Ze is wel aan de dikke kant nu. Heb jullie advies wel op gevolgd maar ze eet zo graag!!! Denk dat ze zowat 55 kilo weegt nu. Als ik binnenkort wat meer tijd heb moeten we wel gaan trainen op gebied van mooi bij ons blijven als we gaan wandelen (los dus). Aan de leiband gaat het redelijk. Wel zo goed dat zoon van 10 ze kan houden. Maar als ze een bieske ziet............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 @Haddock, dat moet een schoonheid zijn die combinatie Boxer/Bull! En loeisterk waarschijnlijk? Hoe gaat dat samen met katten, is hij daar helemaal aan gewend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Ha VM zou je je hond(je) dan niet al op kerstdieet zetten ofzo, werk ik altijd mee. speciebonen door het voer. Toch volle buik en ze vallen er goed vanaf. Mogen niet rauw zijn hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 pfff mij lukt het niet om de foto's hier te plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: Ans@Haddock, dat moet een schoonheid zijn die combinatie Boxer/Bull! En loeisterk waarschijnlijk? Hoe gaat dat samen met katten, is hij daar helemaal aan gewend?quote> Leuk, Ans, die interesse.Ze is nu al de mooiste van de wereld.En zoals gezegd, 4 maanden, 15 kg+!Hele brede pootjes, en ongelooflijk guitig.Maar ook ongelooflijk ongezeggelijk. Hou ik wel van, er moet ook wat bij zitten.Naar mij luistert ze al, de rest moet nog komen...Voor de kat is ze een en al liefde en enthousiasme, maar ook onbehouwenheid.Ex meneer kat moest er erg aan wennen, maar staat nu veel toe. Gaat 't 'm echt te gek, haalt ie ff lekker uit, maar daar geeft die hoge pijngrens stierenvechtster weer weinig om, kijkt alleen maar van: wat doe jij nou?!Kortom een en al vermaak ook.De genietende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Lukt het niet Drakie? Zal ik eens proberen je een beetje te helpen, als ik dat kan? Ik had er in het begin ook zoveel moeite mee, zeker om het tge begrijpen. Heb je trouwens Image shack al gedownload? Moet ik natuurlijk wel eerst weten anders ga ik uitleggen en is dat helemaal niet nodig omdat je het heel anders doet. Hadd. Ja die bull. zijn heerlijke dieren ik heb jarenlang de eng. gehad. Gaan gewoon aan de neus van een stier hangen, bijten zich vast tot de stier uitgeput raakt en dan is het kassa, de stier ploft neer en hun zijn de winnaar. o Olle heeft vanmiddag voor het eerst een ander geluid laten horen dan het gebrabbel en gefluit. ik dacht hoor ik Puck nu weer piepen? ( Ik heb van mijn opkamer een keuken gemaakt en puck heeft sinds een paar weken een rare kwaal. Als ze de keuken in wil moet ze zich over heel veel angst heen zetten. Dat gaat gepaard met flink piepen. Maar vanmiddag zat ze op m'n schoot en er werd gepiept. Conclusie, Olle krijgt bij die gedachte ook al angst:P Maar leuk hé dat hij dat over genomen heeft? En ik maar iedere ochtend "Moghu Olle" en "Hé lieverd"herhalen. Mooi niet dus. Hij bepaald het zelf wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Originally posted by: bolletjeHadd. Ja die bull. zijn heerlijke dieren quote> Een nadeel: heb helegaar geen zin naar m'n werk te gaan, blijf veel liever lekker thuis bij die handenbinder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hahahaha ja die ken ik, laat ik dat nu ook hebben. Ik werk dan wel niet maar ben zo graag bij mijn dieren. Zeker als ze nog pup zijn want dan kun je zoveel plezier hebben. Inderdaad ze hebben een hele hoge pijngrens, heb dit meerdere malen zelf gezien. Maar je hebt het zo getroffen met de kombinatie, Bull- Boxer. Het zijn allebei hele lieve rassen. Plaats eens een foto als je kunt? Ik ben zo benieuwd. Heb je hem al voorbereid op de komst van die tijger? Ach dat zal hem ook een worst wezen, als ie maar kan spelen, das het belangrijkste. Fijn dat je er zoveel plezier van hebt Hadd. Heerlijk om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Haddock; klinkt heel gezellig, ben benieuwd hoe dat gaat met je Begische Tijger erbij:) Quote: Een nadeel: heb helegaar geen zin naar m'n werk te gaan, blijf veel liever lekker thuis bij die handenbinder. Dat heb ik dus ook met Von Woefensteine! Hij woont sinds 22 juli bij me en nog ga ik elke dag met pijn in mijn hart de deur uit! Het fijnste moment van de dag is als hij dolenthousiast op me af komt na een werkdag. Hoe vervelend mijn dag ook was: alles valt van me af als ik die kleine man knuffel. Heerlijk he, dieren!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Originally posted by: bolletjeje hebt het zo getroffen met de kombinatie, Bull- Boxer. Het zijn allebei hele lieve rassen. quote> Da's nie helegaar waar, Bor, hek apart naar gezocht. We moesten er naar Zeeland voor, maar de moeite waard.Heb altijd Boxers gehad, vaak ook uit de opvang. Zo ook de laatste, mijn lieve Donna, opgevangen toen ze 2,5 was. Ging ze alweer hemelen toen ze 8 was. Veels te vroeg. Daarom wilde ik vreemd bloed, en de Bull leek me 'n ideale kandidaat. En zie, er waren er meer die zo dachten, het wachten werd beloond.Quote Ans: Heerlijk he, dieren!? Zo is't maar net!Oh ja, fotoos kun je hier volgens mij niet direkt plaatsen, en ik laat ze niet op 't web zweven, dus dat word niet wat, sorry Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Geen huisdieren maar: dieren in de Oostvaardersplassen. http://oostvaardersplasseninbeeld.wordpress.com/ Schitterende filmpjes! Als je één filmpje tot het einde hebt bekeken komt er een overzicht, waarop je de andere filmpjes kunt aanklikken om te bekijken. Aanrader! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Ben bezig om consequenter met Puck om te gaan. Ze is hier nu de baas en als ik maar ff ga zitten springt ze op m'n schoot. Dat moet eigenlijk niet meer, ik laat echt een beetje met mezelf sollen. Ik moet gaan bepalen wanneer ze mag komen (heb ik gelezen op internet) en als ze me aan gaat zitten kijken, wat ze heel lang vol kan houden, moet ik daar niet op reageren. Heb die brief van inderten vast gezet zodat ik hem iedere dag even kan lezen, anders weet ik gewoon dat het niets wordt. Wel merkte ik dat ik het heel moeilijk vind om consequent te zijn. ik word dan onzeker en ben gauw geneigd te denken dit is niet goed voor haar, of doe ik het zo wel goed en schaad ik haar niet te veel. ook moet ik iedere x weer tegen mezelf zeggen "het is maar een hond". Ik beschouw haar als een klein mensje, ook omdat ze zo gevoelig is. Ik ben nu zo'n dag of 3 bezig maar wat heb ik het toch getroffen met haar. Ik hoef niet te snauwen of te schreeuwen maar op een vriendelijke toon zeggen "ga eens mooi in je mand?" En als ze op m'n schoot wil springen zeg ik vriendelijk "nee"en dan gaat ze vanzelf weer in haar mandje. Maar o wat voel ik me soms toch schuldig. Ik vind het erg moeilijk om voet bij stuk te houden, terwijl het voor haar veel beter is als ze weet wat ze wel en niet mag. Gisterenavond even een kleine huilbui gehad omdat dat rotte schuldgevoel de overhand had, en moest denken aan vroeger. Dit gevoel heb ik heel vaak gehad toen ik nog thuis woonde. Dan was een fles gauw gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Je geeft Puck nu in liefde alles wat jij zelf ook nodig had en verdiende Bollewops:heart: en daarmee heel je nu ook jezelf, mag je best eens om huilen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Ik laat zned de hond van de buurman uit Een American Staffordshire Het leek een heel eng beest Maar LIEF! Dan nog de drie buurtkatten die hier dagelijks vertoeven De kippen die trouw een ei leggen each day En vissen Vroeger toen onze rooie (een je-weet-wel-kater) dood was, heb ik hem op tafel gelegd, in een doosje met kaarsjes eromheen De kinderen (toen nog klein) Konden de dood bij het leven zien Tekening en samen begraven Een kruis erop, je bent bij ons En de andere kat Die hield de wacht Die nacht Mah, die wist het al Instinct Hij is nu de baas Hoort erbij Mooie herinneringen Hij kwam En ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Bollie, wat snap ik perfect wat je bedoelt!! Dat schuldig voelen! Vragen "wil je buiten of binnen?" terwijl dat beest eigenlijk nood aan duidelijkheid heeft. "Nu ga je buiten" "Nu eten" etc.... Bij mij is dat zoiets van "ik wil iedereen vrij laten in zijn beslissingen". Maar met een hond werkt dat natuurlijk niet! Moeilijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeBij mij is dat zoiets van "ik wil iedereen vrij laten in zijn beslissingen".Maar met een hond werkt dat natuurlijk niet!quote> Klopt helemaal, maar je moet natuurlijk ook niet ueber-consequent zijn.Dan wordt alles voorspelbaar en vreugdeloos, kun je net zo goed zo'n Japans electronisch huisdier nemen. Of beter.Tussen beiden is ruumte, sprak mijn goede vader altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Ik moet dagelijks een tabletje 'phenoral' gaan toedienen bij onze poes maar ze laat zich niet zomaar iets toedienen, hoe kan ik dit het beste doen? gisteren geprobeerd te verpulveren in een klein beetje vla...heeft ze niet opgegeten vannacht idem maar dan in een klein bakje water...lag vanmorgen om ze eet verder alleen speciale brokjes, cd voer dus een plakje worst lust ze ook niet wie o wie weet een makkelijke manier? het is namelijk ook geen katje wat vrijwillig zal meewerken maar ze moet dit echt slikken om te kijken of haar 'toevallen' afnemen Toosje Appeldoosje is overigens 15 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Het is me net gelukt met een heel klein beetje melk, yessss!!!! dat ik daar vannacht nou niet opkwam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Vanochtend puppycursus gehad. En oh, wat was hij hyper. Hij reageert overal op, springt in de riem, wil de oefeningen niet doen. Ja, op een gegeven moment wel, met boterhamworst! Pfff, hoe krijg ik toch rust in dat hondje? Thuis doet hij de oefeningen perfect, als er geen of weinig prikkels zijn. Maar op de cursus, ik heb gewoon met hem te doen, zo prikkelgevoelig. Wat wel leuk is, is dat ze nu mindfulness voor honden gaan geven. Misschien is dat wel wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden