Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen frummers. Het is nog hartstikke donker, buiten is het stil, binnen ook. Er staat een bakje klaar, kom maar op met die zaterdag... Fonny reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen! Voorbereidingen voor een hondenweekend. Eerst naar de club en dan naar het Doggy festival voor t weekend. Holenbeer zal er ook zijn. Bumperhond maakt zich zorgen want ik heb urenlang spullen staan inpakken gisteren en dat betekent altijd ofwel we gaan ergens heen, ofwel ik ga ergens heen en zij blijft thuis. Dat weet ze pas op het laatste moment. 10 uur geleden bewerkt door bumperjim Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Veel plezier dan Bumper. Ik mis hier de hondenvereniging ook nog wel, zaterdagochtend 10 uur was vaste prik in onze vorige woonplaats. En jaaaa, voorbereidingen voor 'ergens' naartoe gaan: onze hond heeft dat ook altijd feilloos door, ze gaat dan pontificaal op de deurmat liggen om te voorkomen dat wij zonder haar vertrekken... lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Haha hier is het ook 10 uur 😁 Het weekend zit vol met activiteiten. We gaan doga doen, en een honden escape game, en nog een ding wat me ontschoten is, en dockdiving, dat is dit: http://www.dockdiving.nl/ Dat hebben we nog nooit gedaan maar ik denk dat oma Bumperhond het wel leuk gaat vinden. Mariposa reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Heerlijk, lekker genieten dan Jim.
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen. Over een uurtje komt mijn ex-vrouw me halen om wat in de tuin te helpen van haar nieuwe woning. Gewezen stiefzoon zal er ook bij zijn dus kijk er erg naar uit. Momentum, Kaatjee, Mariposa en 2 anderen reageerden hierop 5
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Mooi @Mormel. Goedemorgen allen. Flinke spierpijn hier. Alles voor het goede doel.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Morgen mensen. Klinkt leuk @bumperjim veel plezier het weekend. Hier aan het wakker worden, de tweede koffie zit erin. DAGPACT: Quinn
Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeie morgen, Herfst is deze week dan definitief begonnen. Het weer is er nog niet naar maar mijn slijmvliezen weten toch al hoe laat het is. Snot in de kop maakt een mens doodop. Rustig aan dan maar en eerste zwemles voor de dochter, die ermee is komen aanzetten, slagen we ook over vandaag. Mijn allereerste wanddecoratie macramé is wel bijna af en ik broed al op m’n volgende projectje: tochthonden haken. We zetten alles op alles om sfeer en gezelligheid te creëren en energie te besparen deze winter want het zal er allemaal wel om spannen. DAGPACT: Quinn Musashi 👹
Kaatjee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Quinn Musashi 👹 kaatje🌺 leuke dingen allemaal klinkt gezellig @Mormel fijn dat het zo kan gewoon. ik met me goede gedrag om 8.30 klaar voor me eerste leS body pump na 13 jaar komt de leraar niet opdagen . Sago van 🙈😓 maar ja op op de crosstrainer dan maar straks wandelen met oud collega en zoontje en naar de kinderboerderij heerlijk ☀️ koffie drinken. 6 uur geleden bewerkt door Kaatjee .
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Musashi: Goeie morgen, Herfst is deze week dan definitief begonnen. Het weer is er nog niet naar maar mijn slijmvliezen weten toch al hoe laat het is. Snot in de kop maakt een mens doodop. Rustig aan dan maar en eerste zwemles voor de dochter, die ermee is komen aanzetten, slagen we ook over vandaag. Mijn allereerste wanddecoratie macramé is wel bijna af en ik broed al op m’n volgende projectje: tochthonden haken. We zetten alles op alles om sfeer en gezelligheid te creëren en energie te besparen deze winter want het zal er allemaal wel om spannen. DAGPACT: Quinn Musashi 👹 Leuk, ik heb eens een wandkleed gemaakt van macramé van 180x200 cm. Ben ik 3 maanden mee bezig geweest.
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Kaatjee: haar collega's vinden het vreemd dat ik dit doe, haar familie kijkt er niet van op. Voor vandaag zit het erop (stiefzoon wou erg graag terug naar huis) dus we gaan morgen nog wat verder en ronden dan waarschijnlijk af. Kaatjee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Omdat c zich verveelt, krijgen we vanavond een huis vol mensen. Yay. Maar goed, doen we. Dus de ossobuco staat te sudderen, paddenstoelen en paprika's gevuld en wie aardappelen wil, mag ze zelf gaan schillen. Er zijn grenzen. Kaatjee reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Quinnsucces vanavond 45 min crosstrainer er op en buikspieren oefeningen. Wandeling met me oud collega en gespoeld met de zoontje geen ijsje geen gebakje lekker koffie en voldaan gevoel 😊
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geen ijs, geen gebak en gesport? Ik vind je stoer.
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dank je @Quinnik ook nu nog volhouden dat niet me beste kant
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden