Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 24 minuten geleden zei Reacher: Mmm… jawel. Dat is precies wat ik bedoelde! Kuch. En dan is dit voor de anderen: Wat zouden die witte stukjes fruit met zwarte pitjes zijn trouwens? 😳 Die hoef ik denk ik niet.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden dragonfruit, toevallig erg lekker. Op de markt zie je ze als een soort van knol met een rode schil, en van die draken hoekjes eraan, vandaar de naam.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het ziet eruit als een verward radijsje. Jij mag mijn stukjes LJ lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Je mag al mijn fruit @lady jane Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heerlijk allemaal maar ik heb een Oreo ijsje 🤗🥰
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nee een koek met oreo ijs ertussen 😊🥰👏 blij
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het wordt steeds beter. Kaatjemama reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Waar zag je die documentaire @Lika asking for a friend Via pathe thuis Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hij wordt 13 september ook op tv uitgezonden lees ik: https://www.vpro.nl/artikelen/documentaire-mijn-woord-tegen-het-mijne-13-september-op-npo-2 Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10% van de mensen leeft met stemmen in het hoofd.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuke dingen: tevreden gevoel over mijn sportgedrag en de fijne types die ik daar vind ( en waar ik vervolgens niets mee hoef. Is ook fijn). Het maakt me blij en tevreden.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10% ongelofelijk dat had ik nooit verwacht
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Mmm… jawel. Dat is precies wat ik bedoelde! Kuch. En dan is dit voor de anderen: Ik wilde net gaan protesteren. Hoezo alleen voor @Quinn. Maar dít maakt het weer goed hoor @Reacher. Dankjewel
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Lika: Ik werk natuurlijk 5 dagen en dan in het weekend mijn moeder en wat huishoudelijks en zo glijden de weken voorbij…. Ik kan me niet meer voorstellen hoe ik dat deed, fulltime werken! Je hebt het natuurlijk wel verteld maar ik heb het blijkbaar gemist: wat ga je doen @Lika?
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Jannigje Vandaag kwam mijn vriendje de specht weer even buurten. Dat vind ik zo leuk! Een paar jaar terug had ik een merel als vriend, maar die zie ik nooit meer. Maar vandaag dus de specht! 1 uur geleden bewerkt door Jannigje Lika en Mai reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Jannigje Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Jannigje Jane
lady jane Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden sorry, Jannig, kopieren en plakken levert iets groots op vandaag. slaapwel frummers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden