lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik heb er hier iets van meegekregen, maar eenmaal thuis op t journaal iets beter. En de laatste paar minuten van het journaal vond ik echt heel bijzonder. In noord Spanje. Miral de commentator zat ooit bij mijn dochter in het volleybalteam. Zo leuk om haar steeds terug te zien op t journaal. Dit was echt even kippevelmoment daar. Via npo start kun je het terugzien, laatste paar minuten van het journaal.
Yana Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik vond het mooi en een bijzondere sfeer en moet je kijken wat een gave schaduwen de bomen gaven... lady jane, Reacher, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Met de telefoon krijg je t nooit mooi natuurlijk, maar iig dit is door de skibril, vandaar de kleur. Je ziet aan de groene reflectie dat het een eclips is 👌🏼 14 uur geleden bewerkt door bumperjim Yana, Reacher en lady jane reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Yana, bumperjim, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Kaatjemama, bumperjim en Reacher reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden dochter stuurde een filmpje met bril voor de tel. prachtig, maar het bestand is te groot helaas. Prachtig over de Maarsseveense Plassen ook.
Reacher Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik was vanaf mijn zolder op een plat dakje geklommen en zat te kijken met een eclipse bril. Net doen alsof ik geen hoogtevrees heb. Bijzonder hoe alles stil werd. lady jane, Quinn en bumperjim reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Stoer😊👍 @Reacher Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden https://www.facebook.com/reel/1534624191132173 Bob reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 2 minuten geleden zei lady jane: https://www.facebook.com/reel/1534624191132173 Mooi hoor
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Op de dijk staan kijken, toch maar wel even. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik hoop dat de zon een tijdje wegblijft nu. Weekje ofzo.. Zou fijn zijn.
Reacher Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Afkoeling en heerlijke schemering. 😊 Wist je al dat ik een halve vleermuis ben? Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Najhtpact: Quinn 🧡 kaatje 🌺 Reacher 💜
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 19 minuten geleden zei Reacher: Afkoeling en heerlijke schemering. 😊 Wist je al dat ik een halve vleermuis ben? Natuurlijk, je slaapt op de kop hangend aan het plafond. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Oh, dat is je toch opgevallen, 😳 ik dacht dat je sliep.
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Liefje, je weet hoe beroerd ik slaap. Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Nachtpact: Quinn 🧡 kaatje 🌺 Reacher 💜 Jane😎
Jannigje Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nou dat werkte niet hoor, dat vergiet met een stuk papier. Gelukkig kwamen er aardige mensen langs met brilletjes, dus ik mocht toch even kijken. Ik kreeg een prachtige foto van een vergiet met papier, heb ik toch iets niet begrepen blijkbaar?
Jannigje Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Wist je al dat ik een halve vleermuis ben? Hoe slaapt de andere helft dan @Reacher?
Jannigje Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nachtpact: Quinn 🧡 kaatje 🌺 Reacher 💜 Jane😎 Jannigje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden