Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: mijne was er toevallig ook gisteren. ❤️fijn
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja, dat was het. Samen een goede film gezien, maar ook nog wat gepraat. lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden O fijn wij even naar de stad geweest hij had iets nodig het was kort maar fijn Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Terrasje gedaan met bumperhond en met een blikje Perrier. Was leuk samen. Quinn, Kaatjemama, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nog even over je blik down memory lane @bumperjimover wat je schreef over je gezinsgeschiedenis in je telefoon. Daar heb ik erg van genoten. Je bent een rijk mens. bumperjim en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Klopt maar ik realiseer me dat pas nu dat er allerlei dingen foutgjngen of bijna. Zelfmoordpogingen en zo. Dan weet je t ineens. Reacher, lady jane en Quinn reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb je nooit iemand gevonden die je gezin vanzelfsprekend vond BJ. Misschien in de tijd voor ik je kende? Maar op het forum vond ik je best koesterend naar je gezin. 🫶🏼 Kaatjemama en bumperjim reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik vindt ook fijn om te lezen idd @bumperjim erg liefdevol en respectvol naar je gezin en je hond zelf. bumperjim reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ben ik nu de enige die bijna alle soorten alchohol lekker vond? Maar ik ben dan ook een alleseter. Alleen met gestoofde witloof had ik een tijd een probleem omdat ik als kind er mij in verslikte.
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 Jane🥨
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Ik heb je nooit iemand gevonden die je gezin vanzelfsprekend vond BJ. Misschien in de tijd voor ik je kende? Maar op het forum vond ik je best koesterend naar je gezin. 🫶🏼 Toen ik zwaar dronk hing het gezin er een beetje bij helaas, toch kan ik nog heel geëmotioneerd worden van oude kinderfoto's. Of daardoor juist. Het maakt ook niet uit, nu leven, nu van genieten.
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Leuk van de dag met chips, ijs en Reacher op de bank. 2 uur geleden zei Reacher: Cola, ijs en Quinn op de bank. Hier kan ik onmogelijk tegenop natuurlijk. Leuk vandaag: @Reacher en @Quinn op de bank met chips, cola en ijs.
Jannigje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 Jane🥨 Jannigje
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuk vandaag was tegelijkertijd het niet leuke: terugkomen van vakantie.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 13 minuten geleden zei Lika: Leuk vandaag was tegelijkertijd het niet leuke: terugkomen van vakantie. O zit het er al op @Likajammer zeg. wij gaan over 2 dagen op vakantie en ben soort van zenuwachtig kwa niet drinken gek he
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee, is niet gek. Maar heb je de deur wel echt dicht? Dat helpt. En verder helpt het ook te weten dat je niet zielig bent door niet te drinken ( vond ik soms vooraf) en dat je vakantie waarschijnlijk aan kwaliteit wint. Nieuwsgierigheidsknop aan! Let maar eens op…
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden O ja me deur hartstikke dicht wil echt niet meer. Komt goed 😉 heb er ook zin in zal anders zijn en idd ook op een positieve manier denk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden