Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: mijne was er toevallig ook gisteren. ❤️fijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, dat was het. Samen een goede film gezien, maar ook nog wat gepraat. lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden O fijn wij even naar de stad geweest hij had iets nodig het was kort maar fijn Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Terrasje gedaan met bumperhond en met een blikje Perrier. Was leuk samen. Reacher, Kaatjemama, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4
Reacher Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Nog even over je blik down memory lane @bumperjimover wat je schreef over je gezinsgeschiedenis in je telefoon. Daar heb ik erg van genoten. Je bent een rijk mens. bumperjim en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Klopt maar ik realiseer me dat pas nu dat er allerlei dingen foutgjngen of bijna. Zelfmoordpogingen en zo. Dan weet je t ineens. Reacher, Quinn en lady jane reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Ik heb je nooit iemand gevonden die je gezin vanzelfsprekend vond BJ. Misschien in de tijd voor ik je kende? Maar op het forum vond ik je best koesterend naar je gezin. 🫶🏼 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Ik vindt ook fijn om te lezen idd @bumperjim erg liefdevol en respectvol naar je gezin en je hond zelf.
renaldo61 Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Ben ik nu de enige die bijna alle soorten alchohol lekker vond? Maar ik ben dan ook een alleseter. Alleen met gestoofde witloof had ik een tijd een probleem omdat ik als kind er mij in verslikte.
lady jane Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 Jane🥨
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden