Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Na een week hier afwezig nu ineens tureluurs. Hebben zowel bumperjim & ladyjane als quinn & reacher nu verkering? Hoe dan ook wens ik iedereen veel geluk. Met of zonder forumale partner. Rosee en Kaatjemama reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Smaragdie: verdorie kerel. Hoop dat het vandaag ging. Niet klagen, maar dragen. En bidden om kracht. Houd moed!
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier alles goed. Erg goed. Therapie bijna klaar. Mijn krankzinnigheid vrijwel genezen. Vier maand zonder drank, twee maand zonder tabak. En maar fietsen, en maar fietsen. Rosee, Mormel en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) fietsen is goed @Oskar zolang je ook ergens naartoe gaat en niet alleen ergens vandaan/voor wegfietst. enne nee, ik blijf happy single wil geen Stier tegen de haren in strijken ook, zou niet durven 2 uur geleden bewerkt door lady jane Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Oskar ja, dat deel klopt. Mooi dat je therapie goed verloopt. Klinkt alsof het goed met je gaat.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ha @Oskar! Gezellig dat je er ook bij komt. Goed je te lezen. En @Musashije bent te hard voor jezelf. Ik snap het en ik ken het, maar dat je zaken wel volhoudt is knap en dat je met andere zaken even van het padje bent doodnormaal. Als je maar weer opstaat en doorgaat. Doe maar. Je kunt het want je deed het eerder! Oskar reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zeg ik ook hardop tegen mezelf, terwijl het mij maar niet lukt op eetgebied…. Kan ik ook want ik deed het al. lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 18 minuten geleden zei Quinn: @Oskar ja, dat deel klopt. Mooi dat je therapie goed verloopt. Klinkt alsof het goed met je gaat. Ik zoek nog steeds een kluts, maar ben voor de zekerheid erg opgetogen. Ja, het gaat mij goed. Dat ging het vroeger ook regelmatig. Maar ik ben nu niet bang meer dat het ineens ophoudt. Maar wat leuk om jou de afgelopen dagen zo te lezen @Quinn. Onwerkelijk bijna. Ik hoop dat ik niet straks wakker word en alles een droom. Zullen we dansen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden