bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei lady jane: hoezo wijs??? daten met een frummer😆 Netjes droog gehouden 👌🏼 Reacher, Quinn en lady jane reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ingewikkeld allemaal….. bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Maar hoe dan ook. Morgen helaas weer naar huis. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 8 minuten geleden zei lady jane: hoezo wijs??? daten met een frummer😆 Kan het aanraden. Bijna aan je nieuwe baan @Lika? Lika en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) een mini meeting met een bijna ideale schoonzoon 3 uur geleden bewerkt door lady jane Lika en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher leuke dingen AdB als een dating site. Quinn, Lika en lady jane reageerden hierop 3
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 11 minuten geleden zei Quinn: Leuke dingen: een fijne dag voor best veel mensen hier. Partypooper in da house. Hier is het na een hoopvol begin van de week toch weer terug bergafwaarts gegaan. Iets met valkuilen. Intrappen. Blijven botsen. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Musashi uitklimmen, opkrabbelen, doorzetten? Musashi reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Nachtpact: Quinn Reacher Jane leuk ding; een levendig forum vandaag😇 leuk ding2; Jimbo😇 3 uur geleden bewerkt door lady jane Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Quinn nog drie weken vrij. Volgende week vrijdag naar Zweden. Arme ik:-) lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lieve @Musashien doorrrr:-) We vinden je hoe dan ook leuk en lief! Musashi reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Musashi; qua relatie of qua drank? of beide?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Lika: @Quinn nog drie weken vrij. Volgende week vrijdag naar Zweden. Arme ik:-) Wat een leven.
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) @lady jane van het een en het ander. Geen spuigaten maar zelfzorg sneuvelt altijd als eerst. Ik heb het wel door maar het is toch steeds sterker dan mezelf. Ik probeer wel hard naar de andere kant te trekken. Er niet in weg te zakken. Maar dat lukt me niet altijd zo goed dus. Lieve @Lika 🌸 3 uur geleden bewerkt door Musashi lady jane reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja ze kwamen weer langs alle kanten. Het zwemmen en yoga heb ik min of meer wel elke dag kunnen aanhouden dus dat vind ik zelf al wel iets. Niet zo veel maar wel iets.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Niet zo streng zijn voor jezelf @Musashi het volhouden bijna elke dag is zeker iets. Musashi reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Musashi: Ja ze kwamen weer langs alle kanten. Het zwemmen en yoga heb ik min of meer wel elke dag kunnen aanhouden dus dat vind ik zelf al wel iets. Niet zo veel maar wel iets. Ik vind het juist heel goed dat je dat bent blijven doen! Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Jane kaatje 🌺 leuke dingen gezellig form en me eerste gedachte gelijk klopte 👏
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En op tijd stoppen is ook altijd gelukt. Maar zeker daar moet ik wel proberen niet te tolerant te zijn voor mezelf. Want dan gaat het zeker wel eens een keertje mis. lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat leuk die 'minimeeting' van @bumperjimen de wijze persoon van hier L.J. 😛nu ben ik benieuwd of bumperhond er ook bij was. @Musashi❤️🩹
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei Reacher: Ik vind het juist heel goed dat je dat bent blijven doen! Ik ook! En ook dat je op tijd kunt stoppen. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Musashiweet niet wat ik moet zeggen dus een ❤️en 🤗voor jou
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden wat dacht jij @Rosee, die was het lokkertje🙃 Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden