Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers, Ik ben weer aan het opknappen. Ben al een poosje wakker, de grote rooie voelde zich eenzaam en vervolgens vond hondlief het tijd om op te staan... Geeft niet, dan heb ik een lekker lange dag voor me liggen. Rustig aan nog wel. Bakje dus nu eerst even. spirit en Fonny reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 35 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Ik ben weer aan het opknappen. Ben al een poosje wakker, de grote rooie voelde zich eenzaam en vervolgens vond hondlief het tijd om op te staan... Geeft niet, dan heb ik een lekker lange dag voor me liggen. Rustig aan nog wel. Bakje dus nu eerst even. Beterschap Yvonne🌞
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden @Jannigje, ik heb een kleiner Ijoortje voor je gefröbeld: . Als je er met jouw rechtermuisknop op dubbelklikt kun je hem net zo klein maken als je maar wilt: (gewoon het getal van de breedte aanpassen en een vinkje bij 'originele verhoudingen behouden).. spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Jij ook goedemorgen @Fonny, ik duim heel hard dat de bijwerkingen achterwege zullen blijven.... @rapilos lekker vakantie vieren, leuk hoor op die manier... Oh @Lika, wat klinkt dat leuk, 't is dat je zo'n eind weg woont anders zou ik bij jouw sportklasje aansluiten... Lika reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat heerlijk te lezen dat het goed met je gaat @Quinn, ik hoop dat je een goddelijk weekend hebt. Is er een reden/oorzaak dat er zo'n verandering heeft plaatsgevonden? En ook @Reacher loopt op wolkjes, top, wat gun ik het je...
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 15 minuten geleden zei Yvonne: Oh @Lika, wat klinkt dat leuk, 't is dat je zo'n eind weg woont anders zou ik bij jouw sportklasje aansluiten... Ik ook! Lika reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 goedenmorgen allemaal wat een schatje @Yvonne heel leuk gedaan 😀🤗 super geslapen en heel zenuwachtig gaan zo’n naar een andere auto kijken mijne is op en hard aan vervanging toe . fijne dag allemaal spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden goeiemooiemorgen frummers wat een heerlijk weertje nu zo zonder zon spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Morning. Ik kan nog lopen( na de sport), dus tas inpakken en weg. @Yvonnefijn dat je weer opknapt! En wat zou het leuk zijn om samen met jou en @Yanain mijn sportklasje te zitten!
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Yvonne Jazeker weet ik dat. Reacher. DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Fijn dat je je steeds beter voelt @Yvonne. Mijn reden is Quinn DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 Quinn 🧡 Reacher 💜 Quinn reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Gelukkig niet meer zo warm hoewel het nog wel benauwd is buiten. Vandaag maar even niet zwemmen. Eerst alle insectenbeten een keer op laten drogen. Ook weer gewoon mijn sportschoenen aan met sokken. Vandaag wel zin om te fietsen. Even naar het andere dorp rijden, waar ze alle winkels hebben. Vriend is in de tuin bezig met een hogedrukspuit. Eindelijk wat bijgekomen. Wat doet een mens zich aan met het gif dat alcohol heet. Ben zo blij dat ik niet meer drink. Als ik al die ellende hier zie. Heb ooit zelf ook in die ellende gezeten. Nooit meer! Hoop dat mijn vriend wat tot bezinning komt. We hebben het uiteindelijk zelf ook moeten leren met vallen en opstaan. @Kaatjemama succes met de nieuwe auto. Hoop dat jullie slagen. @Quinn en @Reacher in de wolken. Eigenlijk krijgt ook niemand mij meer van mijn wolkje af. Ondanks alles. Ik blijf mijn eigen ding doen en ben gelukkig niet afhankelijk. Ik ben ik staat mijn eigen keuzes te maken. Ook heb ik engelengeduld gekregen. Mij krijgen ze niet meer zo gauw van mijn stuk. 1 uur geleden bewerkt door spirit Niet war maar warm Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @spiritdank je wel nog een in de wolken want ik heb zo’n leuke auto gekocht helemaal happy ❤️🥳🥳🥳 Quinn, spirit en Reacher reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Niet normaal snel wel raar na meer dan 20 jaar grote auto’s rijden nu een kleintje zo schattig 🥰
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een eend? c loopt al een half jaar te praten over een nieuwe auto en er staat nog steeds niets.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat heb je voor auto @Kaatjemama? Een eend zou @Kohtjeerg gelukkig maken. spirit reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 26 minuten geleden zei Quinn: Een eend? c loopt al een half jaar te praten over een nieuwe auto en er staat nog steeds niets. Hebben jullie samen één auto of helemaal geen Q?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden c heeft een auto en ik een parkeervergunning. Daarom hebben we ook zo'n goede relatie Kaatjemama, Reacher en spirit reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 33 minuten geleden zei Kaatjemama: Niet normaal snel wel raar na meer dan 20 jaar grote auto’s rijden nu een kleintje zo schattig 🥰 Wat voor merk?
Kaatjemama Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Heb net een witte Kia Picanto gekocht een sportieve 👏❤️zo schattig hoop dat ik geen spijt krijg van de ruimte maar zal wel goed komen even wennen en praktisch denken 53 minuten geleden zei Quinn: c heeft een auto en ik een parkeervergunning. Daarom hebben we ook zo'n goede relatie Lol broek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden