renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 goedenmorgen goed geslapen moet vandaag naar de controle voor cardioloog zo geen zin in .en de dokter ook 😝 Fijne dag allemaal
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 11 minuten geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 Fonny🌞 goedenmorgen goed geslapen moet vandaag naar de controle voor cardioloog zo geen zin in .en de dokter ook 😝 Fijne dag allemaal Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🫥🙃😉 we hebben nieuwe smiley's Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen op weer een gruwelijk stralende dag. Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 Fonny 🌞 Quinn ☕ spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeie morgen zwoegers. Sterkte Kaat.
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 uur geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 goedenmorgen goed geslapen moet vandaag naar de controle voor cardioloog zo geen zin in .en de dokter ook 😝 Fijne dag allemaal Sterkte @Kaatjemama. Jammer dat de dokter er ook geen zin in heeft 🤣. Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Vandaag maar eens rustig aan doen met mijn benen. Ik ben helemaal lek gestoken en mijn rechterbeen is helemaal opgezwollen. Voel dat er vocht in zit. Voortaan toch maar een lange broek aan doen en sokken ipv sandalen. Vooral bij mijn avondwandeling weten de parasieten mij te vinden. Het zijn ook geen gewone muggen maar ander soort steektuig. Heb wel zin om te fietsen eigenlijk. Kan ik gelijk het lege fust wegbrengen. Dat word gratis boodschappen doen 😃. Ieder nadeel heeft z'n voordeel. 8 uur geleden bewerkt door spirit
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedenmorgen @Quinn en @bolletje. Er is idd veel meer keus nu wat smilies betreft @lady jane 🐸
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeie middag, gisteren een bizar heftige dag meegemaakt om snel te vergeten. Ik worstel enorm met emotionele trigger reacties die in mijn gezin van herkomst normaal waren maar waarvan ik nu weet dat ze andere mensen en mijn relaties schaden. Emotieregulatie dus, best moeilijk als je gewoon bent te onderdrukken en/of te copen. Ben me er al langer bewust van en mee aan de slag maar het blijft moeilijk. Tips welkom! spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Luz Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 Fonny 🌞 Quinn ☕ Luz 🐀 spirit reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Oh spirit niet te enthousiast hè. Ik weet nog dat je laatst appelflappen ervan had gehaald. Ik vind het echt fantastisch hoe je alles zo positief mogelijk probeert om te buigen. Maar eerlijk, zo hoort het niet. muggen vertel mij wat. Vorige week verjaardag op het platte land gehad. Gestoken onder mijn voeten, in mijn gezicht. Ook door de kontzak van mijn jeans heen. Honds brutaal en welk beest moet dat dan zijn geweest. Gelukkig zie ik er nu weer normaal uit spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Net terug van de dokter zo’n heftige discussie gehad ben hoog in me energie dus ook erg intens helaas.vond het erg oneerlijk in mijn mening en heb het haar ook flink laten weten ❤️pfff baal zo erg soms zo van me zelf En @spiritleuk gebracht klinkt leuk maar idd zo hoort.
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Trots op mezelf: om 09.00 uur was ik al in de sportschool. Heb een les gedaan wederom! Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Tegenwoordig heb ik soms zin om buiten mijn armen zijwaarts uit te strekken, de borst vol te zuigen met lucht en dan hard te schreeuwen. Van opluchting. Dat schreeuwen is mij net iets te extravert, maar ik voel de levenslust weer stromen. 4 uur geleden bewerkt door Oskar rapilos en spirit reageerden hierop 1 1
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden De gravelbike beschouw ik intussen als een goede vriend. Het begon ooit op het ritme van ‘het zou eigenlijk wel verstandig zijn’, maar ik heb er nu heel vaak echt zin in. Ik bedacht me laatst, enigszins verwonderd: goh, ik geloof dat het een hobby is 🙂 spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Fijn dat het zo goed gaat @Oskar. Ik doe er wel luchtig over, maar zo is het niet hoor. Vandaag is hij aan het opkrabbelen. Hij beseft wel dat dit voor mij ook geen leven is. Ik snap werkelijk niet waar ik al die positieviteit vandaan haalt. Ik heb 5 dagen geen leven gehad met hem. Het is werkelijk te triest voor woorden hoever iemand kan zakken die in gebruik is. 5 dagen niet gegeten. Echt 24 uur alleen maar drank. De arts heeft hem gisteren gebeld, maar hij heeft natuurlijk niet opgenomen. Wel zijn er voor hem medicijnen voorgeschreven die hij persoonlijk op moet halen bij de apotheek. Thiamine en nog een medicijn. Dat zag hij in de app. Ik ga ze morgen wel ophalen. Heb er nu geen zin meer in en ze gaan zo ook dicht. Mijn zwager en schoonzusje zijn nog even langs geweest. Ze heeft hem ook nog toegesproken. Het is vrij nutteloos allemaal. Schijnbaar moet hij nog dieper gaan om het licht te zien.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lekker bezig @Lika moet ook echt is beginnen 😰
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Je hoeft het toch niet altijd eens te zijn met je arts @Kaatjemama. Een goede discussie mag.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lekker bezig @Lika moet ook echt is beginnen 😰
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @spiritis ook zo maar kan soms wel erg fel zijn 😓maarja was ing duidelijk alleen wat minder goed gecommuniceerd zeg maar.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ben bang voor een zomer dip voorraad 0.0 gehaald laat de zomer vakantie maar lekker beginnen 😁ik ben ing voorbereid spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden