renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 goedenmorgen goed geslapen moet vandaag naar de controle voor cardioloog zo geen zin in .en de dokter ook 😝 Fijne dag allemaal
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 11 minuten geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 Fonny🌞 goedenmorgen goed geslapen moet vandaag naar de controle voor cardioloog zo geen zin in .en de dokter ook 😝 Fijne dag allemaal Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🫥🙃😉 we hebben nieuwe smiley's Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen op weer een gruwelijk stralende dag. Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 Fonny 🌞 Quinn ☕ spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeie morgen zwoegers. Sterkte Kaat.
spirit Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 3 uur geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 Kaatje🌺 goedenmorgen goed geslapen moet vandaag naar de controle voor cardioloog zo geen zin in .en de dokter ook 😝 Fijne dag allemaal Sterkte @Kaatjemama. Jammer dat de dokter er ook geen zin in heeft 🤣.
spirit Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden (bewerkt) Vandaag maar eens rustig aan doen met mijn benen. Ik ben helemaal lek gestoken en mijn rechterbeen is helemaal opgezwollen. Voel dat er vocht in zit. Voortaan toch maar een lange broek aan doen en sokken ipv sandalen. Vooral bij mijn avondwandeling weten de parasieten mij te vinden. Het zijn ook geen gewone muggen maar ander soort steektuig. Heb wel zin om te fietsen eigenlijk. Kan ik gelijk het lege fust wegbrengen. Dat word gratis boodschappen doen 😃. Ieder nadeel heeft z'n voordeel. 51 minuten geleden bewerkt door spirit
spirit Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Goedenmorgen @Quinn en @bolletje. Er is idd veel meer keus nu wat smilies betreft @lady jane 🐸
Musashi Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Goeie middag, gisteren een bizar heftige dag meegemaakt om snel te vergeten. Ik worstel enorm met emotionele trigger reacties die in mijn gezin van herkomst normaal waren maar waarvan ik nu weet dat ze andere mensen en mijn relaties schaden. Emotieregulatie dus, best moeilijk als je gewoon bent te onderdrukken en/of te copen. Ben me er al langer bewust van en mee aan de slag maar het blijft moeilijk. Tips welkom!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden